Gå til innhold

Kan nordlendinger få erstatning for mobbing av forfedrene våre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver på med en Nordlending nå og jeg skal fortelle at jeg er sjokkert over ordvalget hans. Det er ikke en setning han ikke banner, samt sier noe som har med fi*** å gjøre, noe jeg faktisk finner som mindre delikat.

Kan faktisk forstå at noen har sine fordommer mot slike. Jeg prøver heller å se humoren i det, men kan absolutt forstå at noen sliter med det.

Selv har jeg en far som driver med eiendom og han er heller ikke så interessert i å leie ut til Nordlendinger, ikke vet jeg hvorfor men han har dessverre dårlig erfaring.

Anonymous poster hash: c9ea4...9f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler. Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet. Eventuelle kommentarer eller spørsmål angående modereringen tas på ris & ros, eller på PM.

Mrs. Random Nick (mod.)

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg vil gjerne ha erstatning for å bli hetset av nordlendinger hele tiden. Søringa meg her og søringa meg der.

Anonymous poster hash: 0d828...039
Skrevet

Åherreverden. Søringer gjør narr av folk i nord og visa versa. Ingen er bedre enn de andre. Og nei, ikke alle "nordlenninger" banner i hver setning. Alle i dette landet blir gjort narr av for ett eller annet, om det er karsk, bart, dialekt eller hudfarge.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo emosjonellt opprivende for meg.

Anonymous poster hash: ad404...52f

Og på hvilken måte har det gitt deg et økonomisk tap?

Verdiene i dette landet skapes i nord og i vest, ikke på østlandet. Det hadde ikke blitt mye å leve av for østlendingene dersom de skulle stått alene.

Anonymous poster hash: 98f5d...38f

• Liker 1
Skrevet

Hm, dette har jeg aldri tenkt over. Ja takk, jeg tar gjerne i mot litt erstatning, trygda er vel og bra den, men mye vil ha mer vet du!

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat

Nord Norge blir subsidiert fett fra oss i Sør

Anonymous poster hash: 4d328...ceb

kan du fortelle hva de får i støtte disse nordlendingene som du snakker om her?

Anonymous poster hash: c61c3...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Folk fra nord og pakistanere val likestilt på 70 tallet. Det sto i annonsene ved utleie "Ikke folk fra nordnorge"

Folk la om dialektene sine. Helt forferdelig. Hva de hadde gjort for at søringan skulle oppføre seg sånn, er meg en gåte

Anonymous poster hash: c61c3...8ce
AnonymBruker
Skrevet

Da må i så fall nordlendingene betale de pengene videre til samene som de selv har trakassert og undertrykt.

Anonymous poster hash: e6d47...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...