Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i en måned. Har hatt sex flere ganger og avtalen var at han skulle komme hit i dag for overnatting. Han har tydeligvis glemt det.... Er kjempestressa og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, spesielt siden jeg har fått mye følelser allerede. Har vært redd for at han ikke er seriøs med meg...... Vi er begge over 40....

Anonymous poster hash: f9939...ee9

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Spør han hvorfor? Spør hvor han ligger i løypa i forhold til datingen :)

Skrevet

Ville rett og slett spurt. Kor dette er på veg hen? Om han er interessert? Dere er voksne, så han må tåle å få slike spørsmål :) Ta ein prat. Så får du klarhet i alt du lurer på. Då slepp du lure meir.

Skrevet

Litt skjør er vi? :)

Skrevet

Alle kan glemme da, eller misforstå:)

Hadde det vært første uken hadde jeg nok tenkt at han helt klart "glemte" daten.

Gjest celine
Skrevet

Man glemmer da ikke en date, hvis man virkelig er interessert i noe mer?

• Liker 2
Skrevet

Man glemmer da ikke en date, hvis man virkelig er interessert i noe mer?

De er jo gidt voksne så det kan være barn og andre viktige ting man forholder seg til som gjør at man kan glemme. Det er dog sløvt, men ikke jordas undergang slik jeg ser det.

Skrevet

En mann som hadde glemt meg - hadde jeg lett bestemt meg for å glemme selv.

Og ja, jeg er godt voksen - så lider ikke av fjortisgener.

• Liker 1
Gjest celine
Skrevet

De er jo gidt voksne så det kan være barn og andre viktige ting man forholder seg til som gjør at man kan glemme. Det er dog sløvt, men ikke jordas undergang slik jeg ser det.

Selvfølgelig kan andre ting komme i veien :) Men hadde mannen vært forelsket og tenkt på ts 24/7, hadde han gitt beskjed.

Skrevet

Selvfølgelig kan andre ting komme i veien :) Men hadde mannen vært forelsket og tenkt på ts 24/7, hadde han gitt beskjed.

Som sagt: Det er sløvt, men etter min mening ingenting å gå helt bananas for :)

Gjest celine
Skrevet

Som sagt: Det er sløvt, men etter min mening ingenting å gå helt bananas for :)

Nuh, der er vi veldig enige :) Tror neppe jeg hadde giddet å løfte en finger for å finne ut av noe som helst. Er han interessert, vil han før eller siden ta kontakt, så kan man ta det derfra..

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hadde dratt ut på date med en annen istedet! Hadde ikke orket å bruke mer tid på han der. Er han skikkelig forelsket og interessert så glemmer man ikke en date

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...