AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Har slitt litt med å gå med stramme klær rundt hoftene mine, fordi jeg føler (og vet) de er en så fremtredende del av kroppen min. Strammer det der er det ikke akkurat brystpartiet det blir fokus på, nettopp fordi det ikke er så mye å fokusere på i det området. Rundt brystene er jeg ca. 80 cm, midjen 70 cm, og den bredeste delen av hoftene mine er 102 cm. Så er vel det folk kaller en "pære". Føler at de som ser best ut i stramme kjoler eller skjørt er de som enten har en rett-opp-rett-ned-form, eller de som er typiske slanke-timeglass i formen. Ulike guider på google er visstnok enig i at de som er som meg skal "Avoid tight-fitting skirts", og da blir jeg egentlig litt frustrert. Vet selvsagt at jeg kan gå med hva jeg vil, men spørsmålet er jo om det ser bra ut! Hva tenker dere andre her? Går dere selv med stramme skjørt / kjoler tross hoftene deres, eller bør en holde seg langt unna slikt? Anonymous poster hash: 10c03...af7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 synes det er fint med brede hofter. Jeg har ikke det selv. jeg har sikkert smalere hofter enn kjæresten min. Er ikke akkurat kvinnelig det heller:-( Anonymous poster hash: ae684...691
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg syns at folk med brede hofter fint kan gå med klær som strammer, se feks. på bloggeren www.Hedda.blogg.no hun har brede hofter men kler seg i stramme kjoler, skjørt osv. Anonymous poster hash: e7d12...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg syns at folk med brede hofter fint kan gå med klær som strammer, se feks. på bloggeren www.Hedda.blogg.no hun har brede hofter men kler seg i stramme kjoler, skjørt osv. Anonymous poster hash: e7d12...ee2 Hedda er super. Det er hun som har vært min inspirasjon til å i det hele tatt forsøke å bruke mer tettsittende klær. Men tviler likevel! Anonymous poster hash: 10c03...af7
Gjest Gaea Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Brede hofter er jo kjempefint! De fleste liker former, fremhev dem i stedet for å skjule.
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Hedda er super. Det er hun som har vært min inspirasjon til å i det hele tatt forsøke å bruke mer tettsittende klær. Men tviler likevel! Anonymous poster hash: 10c03...af7 Eg synest ikkje ho kledde seg særleg fint, så eg ville heldt på tvilen...
småsei Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Brede hofter er fint!! Skulle gjerne hatt mer omkrets
småsei Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Brede hofter er fint. Jeg skulle gjerne hatt mer omkrets.
småsei Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 (endret) Brede hofter Endret 10. april 2014 av småsei
småsei Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Jeg bruker faktisk innimellom å bruke pads under pencil skjørt for å nettopp få dem bredere. brede hofter er kvinnelig og pent. Kan kanskje bli litt voldsomt om du er veldig liten oppe men da er det jo bare å bruke topper med volum, en god pushup bh med innlegg og en stram underdel.
Gjest Jørild Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Jeg har brede hofter, er en skikkelig pære. Jeg må ha noe tettsittende rundt hoftene eller så ser jeg ut som en ball. Framhev de formene man har.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Noe slikt. Eller slikt Ville ikke si at noen av de bildene der viser en person med brede hofter, eller tenkte du på bildene som tips til hvordan jeg kan kle meg? Eg synest ikkje ho kledde seg særleg fint, så eg ville heldt på tvilen... Kan være enig i at det er ikke alt hun drar på seg som i mine øyne ser bra ut, men det er ikke det som er poenget her. Poenget er at hun tør å fremheve hoftene sine, og det et det jeg også ønsker å klare. Da har det ingenting å si at Hedda ikke kler seg helt A4. Er det det at hun fremhever hoftene som du mener ikke er pent, eller bare klesstilen generelt? Det første alternativet kan jeg ta til meg, men det andre har jo ingenting å si for min del. Anonymous poster hash: 10c03...af7
Gjest Tigress Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Kan være enig i at det er ikke alt hun drar på seg som i mine øyne ser bra ut, men det er ikke det som er poenget her. Poenget er at hun tør å fremheve hoftene sine, og det et det jeg også ønsker å klare. Da har det ingenting å si at Hedda ikke kler seg helt A4. Er det det at hun fremhever hoftene som du mener ikke er pent, eller bare klesstilen generelt? Det første alternativet kan jeg ta til meg, men det andre har jo ingenting å si for min del. Anonymous poster hash: 10c03...af7 Vel, eg synest vel ho kledde seg ganske A4, eg, alle desse bloggarane ser jo heilt like ut... No skal det seinast at eg berre såg på den første sida av bloggen hennar. Ut i frå dei bileta eg såg. så sette ho stort sett på seg klede ho definitivt ikkje såg bra ut i. Skjørta stoppar så høgt på låra at dei ser mykje større ut enn dei treng (eg ser jo på tightsbileta at ho ikkje er så svær som ho ser ut i skjørt). Det er ikkje å framheve hoftene, det er å framheve låra på feil måte... Eg såg ho i ei tettsitjande blankaktig brok også, og der klarte ho jammen å få flat ræv! I mi bok er det å framheve hoftene ikkje det same som å få låra til å sjå dissete ut, og det klarar ho også med det korte skjørtet utan strømpis. Å framheve hoftene ville vore å til dømes bruke lange skjørt med havfruefasong, eller tubekjolar, men dei må i så fall vere lange nok til at ein fester blikket på hoftene, og ikkje på låra. Eg meiner rett og slett at ho ikkje kler seg for å framheve hoftene (eller, det er ikkje det som er effekten i alle fall), så eg ville sett etter annan inspirasjon for å klare det!
Gjest Lille-pus Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Drister meg til å lenke opp en fasong for et knelangt skjørt som vil få såkalt 'brede' hofter til å se 'dead gorgeous' ut, og gi en meget flott totalfigur: Dette synes jeg er kjempeflott. Ull og elastan, så det er stretch og gjør bevegelser mulig. 1
småsei Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Ville ikke si at noen av de bildene der viser en person med brede hofter, eller tenkte du på bildene som tips til hvordan jeg kan kle meg? Kan være enig i at det er ikke alt hun drar på seg som i mine øyne ser bra ut, men det er ikke det som er poenget her. Poenget er at hun tør å fremheve hoftene sine, og det et det jeg også ønsker å klare. Da har det ingenting å si at Hedda ikke kler seg helt A4. Er det det at hun fremhever hoftene som du mener ikke er pent, eller bare klesstilen generelt? Det første alternativet kan jeg ta til meg, men det andre har jo ingenting å si for min del. Anonymous poster hash: 10c03...af7 Jeg tenkte på klærne
Gjest RompeRusk Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Jeg elsker hoftene mine!! Fremhev de jente! elsker å bruke skjørt som sitter tett inntil kroppen, og slimfit bukser. Mine mål er 103-70-98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå