AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Noen som har sett litt nærmere på de? Jeg har vanlig blek hud, men blir fort brun. Usikker på om huden er kald eller varm eller nøytral. Har veldig mørkt hår i en nøytral mørkebrun farge. Øynene mine er grågrønne. Kler meg mest i kalde farger, men synes jeg kler varmere farger rundt øynene. Formeninger? Anonymous poster hash: 69c4a...bea
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Ingen av de er min mening. De er altfor glitrete, og mye dryssing. Hvis man ikke har en eneste rynke og kanskje er 17 år så kjør på og kjøp alle tre, men for de litt eldre øyenlokkene der ute er de ikke så pene - synes jeg. Jeg har forresten grønn-brune øyne og liker 2érn best hvis jeg måtte velge.. Anonymous poster hash: 9ede2...9f4
vimsefrøken Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Naked 1 og 3 er best til de som kler varme farger, 1 er mer brun/bronse mens 3 er i rosa/gylne farger. Naked 2 passer best til de som kler kalde farger og har lett for å få over i grånyanser på fargene hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror du ville kle 3 hvis du liker rosatoner, den paletten er utrolig fin, er du mer glad i brunnyanser så gå for 1, den passer de fleste så sant du ikke er utrolig kald i fargene og det høres det ikke ut som du er med grønt i øynene, brunt i håret og hvis du fort blir brun.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Ingen av de er min mening. De er altfor glitrete, og mye dryssing. Hvis man ikke har en eneste rynke og kanskje er 17 år så kjør på og kjøp alle tre, men for de litt eldre øyenlokkene der ute er de ikke så pene - synes jeg. Jeg har forresten grønn-brune øyne og liker 2érn best hvis jeg måtte velge.. Anonymous poster hash: 9ede2...9f4 Jeg er sterkt uenig, selv er jeg i slutten av 30 årene og elsker Naked palettene. Jeg har ikke mye rynker, men er ikke i tidlig 20 år lenger så naturlig nok er det noe. Jeg syns Naked passer veldig bra til de litt eldre også, da man veldig lett kan lage ett naturlig resultat som er passende og kledelig til oss eldre. Anonymous poster hash: 27d27...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå