AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Prøver å finne en leppestift som gir en pen nude farge, men alle jeg har prøvd gjøre bare slik at jeg ser ut som et lik. Noen som har prøvd denne leppestiften? https://www.google.no/search?q=dior+incognito+lipstick&client=firefox-a&hs=S5e&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VmdEU7-4LIe_ygOg-IKIAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=598 Anonymous poster hash: 8589b...881
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Har du prøvd å legge concealer på leppene før påføring. Det gir ett mer balansert og naturlig nude leppe enn ellers, gjør også at fargen blir slik den skal bli. Anonymous poster hash: 41605...d22
Gjest earthquake Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Har den, synes den er kjempefin. Synes ikke den er spesielt nude, litt mere "my lips but better", men fargen er kjempefin uansett.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Anbefaler Dior Rouge-leppestiften i fargen 169(tror jeg) Grege. Den er perfekt, synes jeg, hvert fall til min hudtone. Ikke for lys, ikke for mørk. Anonymous poster hash: 459de...8e4
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Hvis du kunne tenke deg andre merker, kan jeg anbefale "Grace ll" fra Guerlain. Den er jeg meget fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå