Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du bæsjet hjemme hos kjæresten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok der før dere bæsjet på deres kjære?

Kjæresten min gjør det hele tiden, men jeg er ikke helt der enda.

Anonymous poster hash: 576cf...961
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med på så mener jeg selvfølgelig foran! Ikke bæsje på hverandre, herregud.

Jeg bare lurer på hvor lang tid det tok før dere var komfortable med å gå på toalettet i starten av forholdet! Litt for kjapp på tastene og litt trøtt i dag, beklager!

• Liker 3
Skrevet
:hoho:
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å bæsje foran en kjæreste. Men tror du troller litt i kveld.

Anonymous poster hash: 4d655...4da
AnonymBruker
Skrevet

Jeg troller ikke. Vi er ganske ferske i forholdet og jeg klarer ikke å gjøre nummer to når jeg er på besøk hos han eller han hos meg (bak lukkede dører alene på toalettet). Jeg lurte bare på om det er flere som har hatt det slik og hvor lang tid det tok før dere ikke syntes det var pinlig lengre.

Men må bare slette tråden om den er støtende på noen måte.

Skrevet

Det kan jeg, men hvordan gjør jeg det da? Anonymous poster hash: 576cf...961

når du skal redigere det første innlegget, trykk på Bruk full editor. Så kan det lett endres. Lykke til.

PS, jeg rygget ganske raskt, innen en måned. Det er det eneste rommet i verden hvor alle lyder blir glemt samme hva jeg hører. Det er sinnsykt privat og kan ikke unngås i hverdagen. Vi er mennesker og da er dette en del av det.

• Liker 2
Skrevet

Hahahaha! Støtende var det ikke, men morsomt var det😄

• Liker 1
Skrevet

når du skal redigere det første innlegget, trykk på Bruk full editor. Så kan det lett endres. Lykke til.

PS, jeg rygget ganske raskt, innen en måned. Det er det eneste rommet i verden hvor alle lyder blir glemt samme hva jeg hører. Det er sinnsykt privat og kan ikke unngås i hverdagen. Vi er mennesker og da er dette en del av det.

TS kan vel ikke redigere noe når man skriver som anonym vel?

Jeg har også hatt det sånn. Spørs litt på hvordan toalettet befinner seg ift. de andre rommene, men generelt så liker jeg ikke å bæsje når det er folk jeg ikke kjenner så godt vegg i vegg. For meg så bruker det å gå over parallelt med hvor mye tid man bruker sammen.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier fortsatt ikke å bæsje foran kjæresten min etter 7 år (gjorde det under fødsel da), men hvis du mener hjemme hos han så var det vel kanskje etter noen uker da. Kom litt an på om jeg måtte bæsje eller ikke. Var ikke akkurat sånn at jeg holdt meg til jeg kom hjem. Og sånn generelt så er det veldig sjeldent at det er noe som er så viktig at vi må være på badet samtidig mens den ene bæsjer.

Anonymous poster hash: 6d6e3...3f2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått eget bad i kjelleren hos han. Går der etter han har lagt seg :)

Anonymous poster hash: 372d2...01d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått eget bad i kjelleren hos han. Går der etter han har lagt seg :)

Så ufattelig tungvint

Anonymous poster hash: 9fecc...bdb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med dere jenter som på død og liv ikke kan gå på do når kjæresten er i nærheten? ALLE driter, mennesker som dyr, jenter og gutter. Tror dere ikke kjærestene deres er klar over dette? Så utrolig idiotisk å måtte vente til fyren er ute av hus eller sover for å gå på do. Hva slags forhold er det? Skjønner det er litt pinlig i begynnelsen med tanke på lyder og lukt, men godt inne i et forhold så burde det ikke være noe problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jenter vil opprettholde myten om at jenter ikke driter eller at det kun kommer fioler ut av rumpa på de.

Anonymous poster hash: c7d2f...076
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikkje jenter bæsjet jeg

Anonymous poster hash: 0324a...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Så ufattelig tungvint

Tungvint ja. Men har sykt sperre på det der. Så hadde jeg ikke hatt eget toalett hos han ville jeg endt opp med forstoppelse :P

AnonymBruker
Skrevet

Da vi bodde hver for oss bæsjet jeg sldri hos han. Nå er vi samboere og jeg tar alltid en dusj etter jeg har bæsjet sånn at det ikke skal lukte noe. Får helt angst hvis ikke. Ellers så bæsjer jeg når han er på jobb. Raper og promper heller ikke foran han. Han vet jo at jeg gjør det, og han ville nok ikke brydd seg noe særlig om jeg ikke hadde prøvd å skjule det. Men likevel.

Anonymous poster hash: 02453...29c

Skrevet

Haha..Første gang jeg sov hos han fikk jeg magesjau. Bæsjet derfor (veldig mye) hos han dag nr.1 :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha..Første gang jeg sov hos han fikk jeg magesjau. Bæsjet derfor (veldig mye) hos han dag nr.1 :P

Haha, min største skrekk 😂😱

AnonymBruker
Skrevet

Haha, noenlunde det samme her! Var på besøk, og fikk så sinnsykt vondt i magen. Når man kommer ut fra soverommet hans er det en gang med en kontorpult og en data før baderomsdøra. Satt meg på do, og det ble en eksplosjon, for å si det mildt.. Da jeg kommer ut sitter moren på dataen og smiler. :fnise:

Anonymous poster hash: 27d6c...cc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...