Gjest Teo Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Er det noen her som vet om det får fly fra Moss Rygge til Stavanger? Jeg har googlet og googlet men jeg finner ingen avganger, fint om noen kan hjelpe :D
Gjest Teo Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Synes det er merkelig da det går fly dit. Jeg bor en halvtime fra flyplassen og vurderer å flytte til Stavanger, hadde vært en stor fordel om det gikk fly fra Rygge, hvis ikke må jeg helt til Gardermoen. Vet du om fly fra Rygge flyr innenlands i det hele tatt?
henp Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg har ihvertfall flydd en gang fra Moss til Stavanger med dat.dk. Usikker på om de flyr derfra nå lenger da.
Kjetil E Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Synes det er merkelig da det går fly dit. Jeg bor en halvtime fra flyplassen og vurderer å flytte til Stavanger, hadde vært en stor fordel om det gikk fly fra Rygge, hvis ikke må jeg helt til Gardermoen. Vet du om fly fra Rygge flyr innenlands i det hele tatt? Tidligere gikk det innelands fra Rygge men mener det er helt slutt på det. (Uten at jeg er 100% sikker). Kan Torp være et alternativ istedenfor Gardermoen, Widerøe flyr Sandefjord - Stavanger.
Gjest Teo Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Tidligere gikk det innelands fra Rygge men mener det er helt slutt på det. (Uten at jeg er 100% sikker). Kan Torp være et alternativ istedenfor Gardermoen, Widerøe flyr Sandefjord - Stavanger. Du har helt rett. Ringte de servicetelefonen på Moss lufthavn Rygge, og fikk beskjed om at de ikke lenger flyr innenlands. Synd! Torp er et alternativ, men da må jeg først med ferge fra Moss - Horten, og så videre til Sandefjord. Litt tungvindt det også om man er student og bare skal hjem en helg og ikke har med seg bil. Tidligere gikk det buss fra Fredrikstad og til Sandefjord, men det er det også slutt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå