skadetsjel Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Er det noen som vet hvordan det er å føle seg fanget i sitt eget skinn? Du kommer inn i et rom og du føler at alle ser eler snakker stygt om deg. Du er redd for å gå på skolen, og å gå forbi menneskene der, går du forbi så vet du at det kommer noe. Du er redd for å se folk inni ansiktet, du vet aldri hvor de ser hen. Du ønsker så inderlig at de ser DEG, og hvor redd du er for de andre. De som river og sliter i hjertet ditt, bare du viser deg frem. Det du vet helt sikkert, er at dette må ta slutt enten på den ene, eller den andre måten. Og det må skje fort.
Tusenfryd Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Lille venn, jeg synes du skal ta kontakt med Mental Helse, du finner dem på www.mentalhelse.no. Der vet de og kan hjelpe deg!
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Vil bare gi deg en orntlig , jeg. Håper du får hjelp til å løse problemene dine.
Dru Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Kjære skadetsjel. Du har min fulle sympati og forståelse. Det finnes ikke ord som kan beskrive hvordan det er. Men søk hjelp! Fort! Det vil ta tid å bli kvitt faenskapet, men det blir bedre. Det lover jeg deg! Send meg gjerne en PM om du vil høre fra noen som har vært der selv. Gir deg enda en
aline Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Er det noen som vet hvordan det er å føle seg fanget i sitt eget skinn? Du kommer inn i et rom og du føler at alle ser eler snakker stygt om deg. Du er redd for å gå på skolen, og å gå forbi menneskene der, går du forbi så vet du at det kommer noe. Du er redd for å se folk inni ansiktet, du vet aldri hvor de ser hen. Du ønsker så inderlig at de ser DEG, og hvor redd du er for de andre. De som river og sliter i hjertet ditt, bare du viser deg frem. Det du vet helt sikkert, er at dette må ta slutt enten på den ene, eller den andre måten. Og det må skje fort. Jeg har ikke hatt det i nærheten av så ille som du har det, men jeg har/hadde sosialangst som jeg følte litt sånn. Det er hjelp å få, ta kontakt med mental helse som Tusenfryd la ut link til, og få den hjelpen som du trenger til å komme deg ut av dette, det ER en vei ut!!
skadetsjel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2004 Takk for all omtanke og snille ord. Det hjalp meg litt å bare få det ut. Har noen gode venner, men jeg tror ikke de skjønner helt hvordan jeg har det, selv om de vet hva jeg har vært i gjennom. Så det er fint å treffe noen som vet litt hvca jeg snakker om i allefall.
Miranda Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Kjære "Skadet sjel", Synes du skal følge Tusenfryds råd. Mental helse kan helt sikkert hjelpe deg på vei til å få bukt med de dystre følelser og tanker. Synes også du bør snakke med din egen lege om å få en henvisning til en psykolog/psykiater. Hva med dine foreldre? Vet de hva du strir med? En stooooooor klem fra Miranda
Mezzo Skrevet 10. juni 2004 #11 Skrevet 10. juni 2004 Kjære deg! Jeg vet bare så altfor godt hvordan du har det. Fikk selv ødelagt hele oppveksten min. Jeg vil bare du skal vite at det faktisk er hjelp å få. Å ta kontakt med Mental Helse er ingen dum ide, samtidig som jeg vil råde deg til å søke hjelp hos en psykolog/psykiater. Du er ikke alene skal du vite, selv om det føles sånn. Hvis du har lyst, og føler for det, kan du sende meg en PM. Hadde satt pris på å høre fra deg! God klem til deg KozmicBlues
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå