Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og forelsket i en som er gift. Har vært det i flere år, men det har ikke skjedd noen ting. Men det går jo ikke over! Selv om jeg prøver ikke å fokusere på det, ikke dagdrømme, holde avstand til han osv.

Ser han ofte for vi jobber sammen. Går greit når vi ikke ses på en stund, men så kaster vi et raskt blikk eller kommer borti hverandre - og vips er følelsene og sommerfuglene der igjen.

Er en slik ulovlig og hemmelig forelskelse dumt i lengden?

Eller er det berikende?

Hva gjør man for å komme over det? Det går jo ikke over av seg selv i alle fall!

Anonymous poster hash: 30213...88b
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du kan jo umulig for at du er forelsket, men vet ikke hvorfor det skal være berikende? Annet enn at det er fint å føle forelskelse. Håper det heller ikke skjer noe så lenge han er gift! Det går over når du forelsker deg i en annen...men skjøner det er vanskelig når dere må jobbe sammen.

Håper en singel fin fyr dukker opp :-)

Respekter ekteskapet hans fram til det da.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo umulig for at du er forelsket, men vet ikke hvorfor det skal være berikende? Annet enn at det er fint å føle forelskelse. Håper det heller ikke skjer noe så lenge han er gift! Det går over når du forelsker deg i en annen...men skjøner det er vanskelig når dere må jobbe sammen.

Håper en singel fin fyr dukker opp :-)

Respekter ekteskapet hans fram til det da.

Jeg har ingen planer om å ødelegge ekteskapet hans.

Føler mer selv at det er ganske så dumt å ikke komme videre. Og tenker at jeg kanskje ikke forelsker meg i andre så lenge jeg henger fast i han...

TS

Skrevet (endret)

Hva gjør man for å komme over det? Det går jo ikke over av seg selv i alle fall!

Hver gang følelsene dukker opp, så går man i seg selv og erkjenner at følelsene ikke er gjensidige, noe man forstår og respekterer.

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg har ingen planer om å ødelegge ekteskapet hans.

Føler mer selv at det er ganske så dumt å ikke komme videre. Og tenker at jeg kanskje ikke forelsker meg i andre så lenge jeg henger fast i han...

TS

Skjønner. Fint du er ryddig ifh til at han er gift. Vet ikke hvordan du skal slippe løs, men se for deg familielivet hans når følelsene blusser opp?

Og en singel, bra mann k a n jo dukke opp, så du kommer over denne forelskelsen.

Vet det ikke er lett i denne situasjonen!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Fint du er ryddig ifh til at han er gift. Vet ikke hvordan du skal slippe løs, men se for deg familielivet hans når følelsene blusser opp?

Og en singel, bra mann k a n jo dukke opp, så du kommer over denne forelskelsen.

Vet det ikke er lett i denne situasjonen!

:blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jeg er "forelska" i på jobb! Vil egentli ikke kalle det en forelskelse, men får litt sommerfuler i magen når jeg ser han. Han er gift, og jeg har samboer. Men vi "flørter" litt på jobb. Ser ikke noe galt i og ha en uskyldig flørt på jobben ! Gjør arbeidsdagen litt mer gøy :fnise:

Anonymous poster hash: 988d7...e01
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...