Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter baksnakker, baksnakker og baksnakker, men er det galt, dersom man er "offer" for slik baksnakking, ta det opp med vedkommene eller vil det bare bli værre?

Jeg er forholdsvis ny i her i "byen" og har prøvd å vært så snill og grei, og fordomsfri som overhodet mulig. Men så viser det seg at jeg har blitt samtaleemne for en hel kveld, grunnet jeg hadde invitert en jente på fest to helger på rad. Og med dette var jeg blitt den verste personen i verden.

Hva faen feiler folk?!?

Vil det bare bli værre om jeg sender en mail (kan ikke ta dette muntlig for da vet jeg ting kommer ut feil) der jeg tar dette opp med personen?

hva er det lureste å gjøre, dersom jeg ønsker at færrest mulige økser skal kastes etter hodet mitt? Men jeg vil allikevel ta det opp med vedkommene, for slik drittoppførsel og giftighet ødelegger selvfølelsen til mange.

Ja, jeg er en tøs, men jeg er singel, og skader ingen, utenom meg selv. kan dette være grunn i at slik hat skal komme frem? Jeg tror dette er det eneste som de faktisk kan ha på meg.

Anonymous poster hash: f963d...b40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde si det direkte til henne/de på en ordentlig måte. Si at du er såret, og at de ikke har noe med hvor du vifter med høna di (om det er det som er problemet). Er alltid noen som syns at andre er tøsete, men du må stå for valgene du tar.

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å distansere deg fra dem. Ikke gidd å ta det opp eller lage mer drama ut av det, for slike folk griper alle anledninger til å blåse ting ut av proporsjoner, og en "stakkars meg"-mail vil være vann på mølla for dem i månedsvis. Finn deg bedre folk å omgi deg med. Kanskje du finner dem hvis du er mer kresen med hva du bruker tiden din på.

• Liker 2
Gjest Hyssingen
Skrevet

Den mailen kommer til å bli den nye store snakkisen.

• Liker 2
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å distansere deg fra dem. Ikke gidd å ta det opp eller lage mer drama ut av det, for slike folk griper alle anledninger til å blåse ting ut av proporsjoner, og en "stakkars meg"-mail vil være vann på mølla for dem i månedsvis. Finn deg bedre folk å omgi deg med. Kanskje du finner dem hvis du er mer kresen med hva du bruker tiden din på.

Det er desverre slik at dette miljøet er lite, og at jeg vil møte på vedkommene flere ganger i uken ved lunjsbordet. Min sterke side er ikke å være falsk, og er redd jeg kommer til å ta dette opp når jeg måtte være full. det kan bli veldig mye værre...

Er det virkelig så farlig å skrive en mail der jeg lurer på om hvorfor vedkommene vil gjøre meg til fiende, istede for venn?

Skrevet

Den mailen kommer til å bli den nye store snakkisen.

men er det ikke bare hun som driter seg ut da? hvis jeg sier til henne at jeg synes hun er grei og snill, men lurer på hvorfor dette hatet...

Skrevet

Det er desverre slik at dette miljøet er lite, og at jeg vil møte på vedkommene flere ganger i uken ved lunjsbordet. Min sterke side er ikke å være falsk, og er redd jeg kommer til å ta dette opp når jeg måtte være full. det kan bli veldig mye værre...

Er det virkelig så farlig å skrive en mail der jeg lurer på om hvorfor vedkommene vil gjøre meg til fiende, istede for venn?

Farlig? Nei, det har jeg ikke sagt. Hvis du er keen på mer drama, så vær så god.

Skrevet

Syns du burde si det direkte til henne/de på en ordentlig måte. Si at du er såret, og at de ikke har noe med hvor du vifter med høna di (om det er det som er problemet). Er alltid noen som syns at andre er tøsete, men du må stå for valgene du tar.

Det synes jeg er en god ide! det er slik jenter har fått dette dårlige ettermælet med denne drittoppførselen.

Gjest Silverstream
Skrevet

Wow, du inviterte ei jente på fest to helger på rad ... ja da har de mye å snakke om.

Gjest Hyssingen
Skrevet

men er det ikke bare hun som driter seg ut da? hvis jeg sier til henne at jeg synes hun er grei og snill, men lurer på hvorfor dette hatet...

joda hun driter seg ut, men det er det ingen som bryr seg om så lenge de kan sladre videre. De syns bare det er kjekt med litt nytt materiale.

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg er en god ide! det er slik jenter har fått dette dårlige ettermælet med denne drittoppførselen.

Ettermælet?

Er alle jenter døde?

Anonymous poster hash: 4dc54...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk jo vite det av noen andre, så at det blir sakt stygge til om meg videre uansett. Er ikke dette en slik prinsippsak? at jeg går frem som et godt eksempel ved å ta ting direkte opp med folk?

Skrevet

Jeg fikk jo vite det av noen andre, så at det blir sakt stygge til om meg videre uansett. Er ikke dette en slik prinsippsak? at jeg går frem som et godt eksempel ved å ta ting direkte opp med folk?

Hvis du vil gjøre det til en prinsippsak så er det opp til deg, jeg sier bare at det er ikke en løsning hvis du vil bli kvitt dramaet. Velg dine kamper med omhu. Hvorfor kaste bort tiden på skrapmennesker, er mitt syn, men jo, det er ditt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...