AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hei! Jeg er fulltidsstudent og har en deltidsjobb hvor jeg jobber noen kvelder og helger i måneden og i feriene. Det er en kontorjobb og jeg jobber i et privat firma. Jeg tjener 160 kr/timen og har fått beskjed om at det er det de gir studenter der. Jeg lurer på dette med tillegg for kvelder og helger osv. Jeg får ingen tillegg for kveldsjobbing eller helgejobbing, men har fått med meg at det er flere av de andre på jobben som får tillegg når de f.eks. jobber kveld. Disse kollegaene er ikke studenter og jobber fulltid der (de fleste). Men er det ikke sånn at alle skal få kveldstillegg uansett? Har ikke jeg som student også krav på tillegg for kvelder/helger? Den lønnen jeg får nå ble fastsatt da jeg begynte der, men tenker at det hadde vært greit å få disse tilleggene også om jeg har krav på de, fordi jeg jobber jo med akkurat det samme som de andre. Hvordan er reglene for tillegg og deltidsjobb som student? Tenker jo at dette er et privat firma, så de har vel litt sine egne regler og gir ikke mer enn det de akkurat trenger å gi.... Anonymous poster hash: 85de4...fc1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Ingen?? :/ Anonymous poster hash: 85de4...fc1
wondergirl Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Det kommer vel an på hvor mye du jobber. Da jeg jobbet i butikk for noen år siden, var det sånn at man måtte jobbe minst 12 timer i uka eller 48 timer i måneden for å ha krav på ubekvem arbeidstid-tillegg. Kan det være en sånn regel der du jobber? Det står vel forøvrig i kontrakten din?
wondergirl Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 (endret) Det skal vel forøvrig ikke være noen forskjell på hva slags tillegg man får om man er student eller ikke. Endret 8. april 2014 av wondergirl
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 det er ikke pålagt nei, så derfor MÅ de ikke gi det.. Jævlig kjip arbeidsgiver du har, sitter i samme båten selv. Anonymous poster hash: b0ea6...d31
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 For å få tillegg må du jobbe 52 timer pr mnd Anonymous poster hash: 5c8bb...2aa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Har ingenting med at du e student å gjøre, men at du ikke jobber nok timer i måneden til å få tilleggene. Anonymous poster hash: f3f3a...cb3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 " UB-tillegg (gjelder også deltidsansatte som jobber mer enn 12 timer pr uke)" http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=696 Anonymous poster hash: f3f3a...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå