AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Vet ikke helt hvor denne hører hjemme, men erfaring med nu skin? MLM. Røde flagg er så klart oppe når jeg blir invitert på et slikt møte. Så nå sitter jeg igjen med noen spørsmål jeg ikke fikk på dette møtet. Akkurat hva er det man tjener penger på? Vist nok skal jeg ikke verve folk. Skal jeg selge produktene? Hvorfor fikk jeg ikke mer informasjon om produktene da? Anonymous poster hash: 2da5c...b58
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Det skjønte ikke jeg heller, hva er det man egentlig gjør? Bruker produktene og anbefaler dem? Får folk til å komme på møtene kanskje? Jeg synes det hele var litt på hjernevaskstadiet. Skjønner godt at folk tror på alt det som sies der, for de er himla flinke til å prate for seg, ble nesten litt fascinert selv. Men det at de skal bli større enn Apple osv er jo bare bullshit, hva er sjansen for det liksom? Og hvorfor er disse møtene osv så hemmelige da? Bare "utvalgte" som får bli med fordi de tror på deg osv, det hørtes rart ut i mine ører altså.. Anonymous poster hash: 245b2...293
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Du tjener penger på rekruttere nye selgere, som igjen rekrutterer nye selgere. Det er alt. Du trenger ikke være spesielt flink i matematikk for å forstå at det blir umulig å tjene penger på det i lengden. Før eller siden er det ikke flere lettlurte mennesker igjen å rekruttere. I en pyramide er det lettere å tjene penger desto tidligere du kom inn. Har du mange kontakter som lett lar seg påvirke av deg, hjelper det også. De eneste som er garantert å tjene penger, er de som eier hele selskapet. Googler du litt finner du historien om hvor rike de har blitt, og det er ikke fordi produktene er så bra. Produktene kunne like gjerne vært klinkekuler. Dette er et rent pyramidespill. Anonymous poster hash: c7bfd...c68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå