Gå til innhold

Noen som ikke ser på typen sin som ekte mann? :P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er sammen med en fyr som de tenker mer på som gutt enn mann, eller må dere kunne se fyren som en mann for å være tiltrukket av han? Mange vil kanskje automatisk svare ja, fordi noe annet ville hørtes rart ut, men tenk på det. Du har en kjæreste på la oss si 18-25, hvor mye mann kan han ha blitt enda liksom? Få høre da jenter! Er typen din en ekte mann i dine øyne? Anonymous poster hash: 0e9ec...26f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han var ikke akkurat mann i mine øyne mot slutten... Han var nærmere en tennåring som kun ville sette skitne tallerkener i maskinen HVIS og OM han ville, han ville ikke rydde ellers og gud forby om man ba han lage mat!

han ville kun klage, spise god mat, spille og ha sex.

Anonymous poster hash: d702f...9ce
  • Liker 6
Skrevet

Min møtte jeg når han var nesten 24, han så veldig ut som en mannemann, men oppførte seg som en vimsete guttunge til tider, nå er han 28 og ser fremdeles ut som en mannemann og er "mann" i dagliglivet og "gutt" når vi fjoller. Jeg er nesten 5 år eldre enn han og i begynnelsen var jeg litt skeptisk om jeg synes han var litt for ung, men så ble jeg skikkelig kjent med han og så fantastiske sider av han som bare ble mere og mere fremtredende (og det hjalp jo at jeg synes han var grisefin :fnise: ) Så ble det oss da, og jeg har ikke tenkt over alderen hans mer enn de første 6-7 mnd. Tror alle menn har litt "gutt" i seg hele livet på lik linje som alle kvinner også har barnlige sider, så JA, min kjære er Mann i mine øyne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er en mann? De fleste kvinner aner ikke hvilket potensiale som ligger i deres menn. Dessuten hustrenes en god del menn til å legge av seg nettopp sine maskuline trekk. Det er ønskelig, men samtidig ikke ønskelig fra en kvinnes side. Jeg tror menn og kvinner ville svart ulikt på hva som definerer en mann. For min del er en mann en som har kontroll- økonomisk, fysisk og mentalt. Skjegg og muskler er fullstendig irrelevant.

Min erfaring er at kvinner ikke aner hva de egentlig vil ha. De bare liker menn, men vet ikke hvorfor. ;) Hvis du hadde spurt min samboer om jeg var mann eller gutt er jeg sannelig ikke sikker på hva hun hadde svart. Om jeg er mann når jeg er på fjelltur derimot er det ingen tvil om. Med andre ord, det går an å være begge deler. En kvinne bør tenke seg godt om og kanskje se seg litt i speilet før hun definerer mannen sin som mer eller mindre "mann". Hva slags trekk har man oppfordret til? Hvis man bare vil kose i sofaen får man etterhvert en kosepus av en mann. Hvis man derimot er mye ute i fjellet og bærer tunge sekker med klatreutstyr får man en skjeggete machofyr med svette armhuler. Samme mannen kan fylle begge skoene.

Endret av Arcturus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt på kjæresten min som en mann enda han er 44 år gammel. Han er flink med økonomi , rydder og alt det der, men han er så feminin og guttete av seg. veldig tynn og barnslig. Barnslig er jeg også. Vi er en god match, men jeg ser ikke på han som en mann med stor M. Jeg liker heller ikke slike menn, så er veeeeeldig fornøyd med han.

Anonymous poster hash: ac81f...33c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroppslig er han nok en ekte mann, men oppfoerselen hans er som den av en guttunge. Har vaert gjennom saa mye dritt den siste tiden hvor jeg har blitt behandlet daarlig (han har hatt camsex med andre kvinner, lyvet osv) at jeg vurderer aa gaa fra denne "mannen" siden han ikke respekterer meg.

Anonymous poster hash: 63733...5c1
AnonymBruker
Skrevet

Skjegg er fullstendig irrelevant.

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 48b6b...c21

Skrevet

Typen min er ikke ekte mann helt enda. Men han er bare 24, så jeg gir han noen år til. Han er høy og tynn, guttete i utseende til tross for skjegg, og er fortsatt litt tenåring i oppførsel. Er fortsatt stolt over at han tok oppvasken for 2 mnd siden og mener vi gjør like mye hjemme. Har en tendens til å mene jeg maser og minner om moren hans om jeg ber han bidra litt :P guttevalp med andre ord, men ellers er han helt herlig og jeg gleder meg til han vokser opp :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min er 30 da. Men psykisk er han ordentlig mann med mye, fantastisk potensiale.

Men fysisk.. ikke så veldig. Når jeg tenker mann (fysisk) så tenker jeg høy, litt kjeve og brede skuldre. Han er/har ingen av delene :fnise:

Anonymous poster hash: 4f9fa...7d9

Skrevet (endret)

Alle menn er ekte menn, men innimellom oppfører de seg som furtne smågutter, lekne ungfoler på sommerbeite, eller som gamle gretne gubber.

Endret av NoFuss
  • Liker 2
Skrevet

Min er ekte mann på alle områder jeg tenker på en mann som "ekte".

Men så var han 33 da vi møttes også, ikke noen guttunge lenger.

Skrevet

Jeg ville aldri blitt sammen med en fyr som jeg ikke så som en mann.

Med 'mann' mener jeg altså ikke gutt. Noen forblir gutter veldig lenge.

Skal sies at jeg aldri har datet noen under 25.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg ville aldri blitt sammen med en fyr som jeg ikke så som en mann.

Med 'mann' mener jeg altså ikke gutt. Noen forblir gutter veldig lenge.

Skal sies at jeg aldri har datet noen under 25.

Dere ikke så veldig spesifikke i hva som skiller en gutt fra en mann da.

Litt interresant å se om det faktisk er en generell oppfatning når det kommer til hva som gjør en mann til mann. Sitter egentlig med en følelse av at det er subjektivt.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mannen min er ikke "mann", men who cares?

Han tjener 850k i året.

Han gir meg oppmerksomhet, kos, gode intime stunder.

Han henter i barnehagen, han lager mat og vasker opp.

Han elsker å bli dominert, og jeg elsker å dominere.

Jeg syns det er ok å være sammen med en pudding. Han er søt, snill og jeg elsker ham.

Anonymous poster hash: 77720...3e5
Skrevet

Hva er en mann? De fleste kvinner aner ikke hvilket potensiale som ligger i deres menn.

Det er nok sant, men man kan jo sporre seg hvorvidt man skal henge rundt ham i vente på at han skal vokse opp. For meg ville det vaert uaktuelt av flere grunner. Forst og fremst fordi jeg ikke kunne være tiltrukket av ham i utgangspunktet. Sekundært fordi han kanskje aldri vokser opp og man kaster bort tiden. Dersom jeg er med på å fostre hans utvikling vil jeg ikke respektere den. Jeg vil ikke ha en mann som har baller fordi jeg har bedt ham om å anskaffe dem. Jeg vil ha en mann som har dem allerede. om jeg så må ti år opp i alder.

Det samme er sant i motsatt tilfelle. Mange kvinner er maskuline, ikke fordi det ligger i deres natur, men for å filtrere ut mennene uten baller. De venter på en mann som er mann nok til å ta dem med storm, men ofte venter de forgjeves.

Som en kamerat av meg sier - "I don't want to date feminists but I don't blame them for being feminists. If you had to deal with the mediocracy that is most men today, you'd be a feminist too". Kvinner utvikler maskuline egenskaper og blir vant til å "ta charge" fordi de omgås menn som spiller WoW og klor seg på ballene halve dagen. I armene på den rette mannen vil selv en norsk, maskulin Tårnfrid bli en smorklatt.

• Liker 1
Skrevet

Har en liten mistanke om at TS mente "ektemann"...

Skrevet

Dere ikke så veldig spesifikke i hva som skiller en gutt fra en mann da.

Litt interresant å se om det faktisk er en generell oppfatning når det kommer til hva som gjør en mann til mann. Sitter egentlig med en følelse av at det er subjektivt.

Handler forst og fremst om ansvar. En voksen mann tar ansvar og konsekvenser, mens en gutt er mer tilboyelig for å skylde på alle andre.

En voksen (ekte) mann for meg;

- tar ansvar for sitt eget liv og legger ikke skylden på alle andre/kvinner/samfunnet

- kan ta en beslutning, er ikke virrete eller trekker på skuldrene

- er konsekvent i sine handlinger og meninger/verdier

- er ikke konfliktsky

- er rasjonell, med beina på bakken

Grunnen til at man kan få ulike svar fra kvinner er ikke fordi kvinner er dumme eller forvirret, men fordi tiltrekning er annerledes for kvinner og menn. Menn som oppforer seg som menn er mer tiltrekkende for kvinner flest og det er tross alt de samme mennene kvinner ofte faller for. Jeg tror derfor at mine "krav" er ganske representative.

Gjest .-L-.
Skrevet

Handler forst og fremst om ansvar. En voksen mann tar ansvar og konsekvenser, mens en gutt er mer tilboyelig for å skylde på alle andre.

En voksen (ekte) mann for meg;

- tar ansvar for sitt eget liv og legger ikke skylden på alle andre/kvinner/samfunnet

- kan ta en beslutning, er ikke virrete eller trekker på skuldrene

- er konsekvent i sine handlinger og meninger/verdier

- er ikke konfliktsky

- er rasjonell, med beina på bakken

Grunnen til at man kan få ulike svar fra kvinner er ikke fordi kvinner er dumme eller forvirret, men fordi tiltrekning er annerledes for kvinner og menn. Menn som oppforer seg som menn er mer tiltrekkende for kvinner flest og det er tross alt de samme mennene kvinner ofte faller for. Jeg tror derfor at mine "krav" er ganske representative.

Det tror jeg også. En mann som har de egenskapene du listet opp, og som i tillegg har karisma = win.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok sant, men man kan jo sporre seg hvorvidt man skal henge rundt ham i vente på at han skal vokse opp. For meg ville det vaert uaktuelt av flere grunner. Forst og fremst fordi jeg ikke kunne være tiltrukket av ham i utgangspunktet. Sekundært fordi han kanskje aldri vokser opp og man kaster bort tiden. Dersom jeg er med på å fostre hans utvikling vil jeg ikke respektere den. Jeg vil ikke ha en mann som har baller fordi jeg har bedt ham om å anskaffe dem. Jeg vil ha en mann som har dem allerede. om jeg så må ti år opp i alder.

Det samme er sant i motsatt tilfelle. Mange kvinner er maskuline, ikke fordi det ligger i deres natur, men for å filtrere ut mennene uten baller. De venter på en mann som er mann nok til å ta dem med storm, men ofte venter de forgjeves.

Som en kamerat av meg sier - "I don't want to date feminists but I don't blame them for being feminists. If you had to deal with the mediocracy that is most men today, you'd be a feminist too". Kvinner utvikler maskuline egenskaper og blir vant til å "ta charge" fordi de omgås menn som spiller WoW og klor seg på ballene halve dagen. I armene på den rette mannen vil selv en norsk, maskulin Tårnfrid bli en smorklatt.

Ja, "alt" er selvsagt mennenes feil :icon_lol: ... Men det er jo som vanlig ikke så merkelig å lese her på KG ;)

Som så mange andre klager du som vanlig på hvordan mennene fremstår, det er kanske lurt å se på sin egen oppførsel eller holdning også?

Dette med å "fostre" hverandre går begge veier. Ikke at man dermed sagt oppfostrer den andre fra A til Å, men par som fungerer i lengden påvirker hverandre på en god måte. Om man syntes man har en dårlig mann så bør en nok også vurdere hva slags inntrykk man selv gir og hvorvidt en selv tilfører noe positivt.

Anonymous poster hash: 38b56...9e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...