Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne sin kjæreste var utro mot henne med en litt perifer bekent. Hun ble fly forbanna på denne kvinnen som hadde stjålet hennes mann. Jeg måtte sitte en hel kveld å høre på hvor forferdelig dette kvinnemennesket var...

Men alt jeg kunne tenke var "hvorfor er du ikke sur på kjærsten din isteden?"

Hadde det vært min kjæreste hadde jeg klikket på HAN. Det er han som har lovet meg troskap ikke tilfeldige løs-tøser der ute...

Hvem hadde du biltt sint på???

Anonymous poster hash: d9dd8...69d
  • Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA helt enig. Det er det særeste jeg hører, når de er forbannet på den som partneren har vært utro med.

Hadde så klart vært sint på kjæresten.

• Liker 16
Gjest RompeRusk
Skrevet

Første reaksjon: henne, fordi hun ikke holdt seg unna typen min.

Andre reaksjon: begge

Siste reaksjon: kun ham, ikke henne

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde blitt forbannet på min kjæreste. Og jeg hadde også gitt venninnen beskjed om at hun kanskje burde fordele skylden litt annerledes om dette var min venninne.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Min venninne sin kjæreste var utro mot henne med en litt perifer bekent. Hun ble fly forbanna på denne kvinnen som hadde stjålet hennes mann. Jeg måtte sitte en hel kveld å høre på hvor forferdelig dette kvinnemennesket var...

Men alt jeg kunne tenke var "hvorfor er du ikke sur på kjærsten din isteden?"

Hadde det vært min kjæreste hadde jeg klikket på HAN. Det er han som har lovet meg troskap ikke tilfeldige løs-tøser der ute...

Hvem hadde du biltt sint på???

I teorien er det mest riktig å bli sint på typen, men nå ligger det nå i vår natur da å se på "den andre" kvinnen som en rival og da tror jeg det er mest naturlig å bli sint på venninnen som "stjal" mannen fra en. Jeg kan si nå at jeg hadde blitt sint på mannen, men jeg hadde klikka minst like mye på damen, selv om det egentlig blir feil. Er jo den utro man bør rette sinnet mot.

• Liker 1
Skrevet

Helt klart min partner.

Man kan få fristelser igjennom HELE livet, men det er opp til en selv å holde seg i skinnet.

Men man føler kanskje ikke alltid konklusjonen "noen er mer attraktiv enn deg" er så deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har flere ganger sett kvinner slåss seg i mellom om en eller annen mann. Slåss ja, fysisk slåss. Det er moro med litt catfight. Problemet er at damer slåss som jenter så det er sjelden at noen blir skadd. Dessverre. Mannen blir gjerne straffet med sex-nekt og lignende. Noe som bare gjør at han flyr der hvor gresset er grønnere igjen. Dumme kvinnfolk med sine små kvinnehjerner. :P

Anonymous poster hash: 2d0f9...a77
  • Liker 6
Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg ville ikke blitt direkte blid på henne, men sjansen for at hun faktisk ikke visste at han er i et forhold er jo der. Jeg ville nok blitt sur på begge. Mest på kjæresten min, men hun skulle jammen ikke fått slippe unna den tilfeldige løs-tøsen som så fint ble sagt litt over her.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Helt klart min partner.

Man kan få fristelser igjennom HELE livet, men det er opp til en selv å holde seg i skinnet.

Men man føler kanskje ikke alltid konklusjonen "noen er mer attraktiv enn deg" er så deilig.

er du nå sikker på at du ikke hadde følt noen som helst nag til dama? Altså det er jo ikke snakk om en fremmed dame heller, men en venninne. Perifer venninne, men likevel venninne

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er mann og har flere ganger sett kvinner slåss seg i mellom om en eller annen mann. Slåss ja, fysisk slåss. Det er moro med litt catfight. Problemet er at damer slåss som jenter så det er sjelden at noen blir skadd. Dessverre. Mannen blir gjerne straffet med sex-nekt og lignende. Noe som bare gjør at han flyr der hvor gresset er grønnere igjen. Dumme kvinnfolk med sine små kvinnehjerner. :P

Hvem hadde du blitt forbanna på om dama di var utro mot deg da? Hørt om flere menn som rundjuler mannen som pulte dama deres, men hva gjør de mot dama som var den utro bitchen da? Ikke en dritt

• Liker 1
Skrevet

Mest på (eks)partner, men jeg hadde ikke gitt to øre for henne heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem hadde du blitt forbanna på om dama di var utro mot deg da? Hørt om flere menn som rundjuler mannen som pulte dama deres, men hva gjør de mot dama som var den utro bitchen da? Ikke en dritt

Men det er noe annet da.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hadde kun blitt sint på han! Hadde ikke akkurat likt henne, men hadde ikke blitt sur. Det er jo kun hans feil. Hvis noen prøver seg, skal jo han si nei, uansett hva.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Men det er noe annet da.

hvorfor er det noe annet? Det handler om å bli forbanna på feil person. Dama di kunne vært utro med en fremmed mann og jugd om at hun var singel. I en slik situasjon er jo han helt uskyldig oppi det hele..

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde kun blitt sint på han! Hadde ikke akkurat likt henne, men hadde ikke blitt sur. Det er jo kun hans feil. Hvis noen prøver seg, skal jo han si nei, uansett hva.

selv om det hadde vært en venninne av deg?

AnonymBruker
Skrevet

sant! det er min holdning også...

TS

AnonymBruker
Skrevet

En i kompisgjengen banka bokstaveligtalt dritten ut av fyren som dama var utro med. Hun slapp unna med noen gloser. Så det går nok begge veier. Man har vel en slags eiesyke over partnern sin.

Anonymous poster hash: f3ef1...e0d

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

En i kompisgjengen banka bokstaveligtalt dritten ut av fyren som dama var utro med. Hun slapp unna med noen gloser. Så det går nok begge veier. Man har vel en slags eiesyke over partnern sin.

Anonymous poster hash: f3ef1...e0d

er innstinkter. Man finner det samme i dyreverden.

Skrevet

er du nå sikker på at du ikke hadde følt noen som helst nag til dama? Altså det er jo ikke snakk om en fremmed dame heller, men en venninne. Perifer venninne, men likevel venninne

Han jeg var sammen med når jeg var 18 var utro, men klangret aldri henne nei. :) Som sagt ikke hennes ansvar etter min mening.

Hadde nok brutt kontakten med venninna også, hadde det vært en venninne som hadde gått løs på min kjære.

Gjest BettyBoop
Skrevet

sant! det er min holdning også...

TS

Vedder på du tenker annerledes når du havner i situasjonen selv. Da kommer de dyriske innstinktene fram og man mister all fornuftig tenkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...