Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er midt i en dyp kjærlighetssorg etter å ha blitt forlatt av min samboer og beste venn. Det har vært slutt i snart to måneder, hvor kontakten har variert. Jeg elsker han fortsatt dypt og ønsker av hele mitt hjerte at vi skal bli sammen igjen.

Her om dagen spurte han om jeg ville være med han og hjelpe til med noen småting til slutten av uken. Jeg sa ja, men er nå usikker på om det egentlig er lurt å treffe han.

En side av meg har utrolig lyst til å være sammen med han, vise meg fra min beste side og kanskje oppleve bittelitt av det fine vi hadde sammen igjen.

Samtidig er jeg redd for at det blir vondt å være med han, når han ikke gjengjelder følelsene.

Jeg vil jo ha han tilbake, så er usikker på hva jeg bør gjøre.. Kanskje han blir mer interessert om jeg takker nei? Tror dere det er dumt å utsette meg selv for den følelsesmessige påkjenningen det kan bli for meg å se at han oppfører seg annerledes/har gått videre?

Håper på noen inspill! klarer ikke bestemme meg…

Anonymous poster hash: 872cb...fd9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå. Du kommer bare å ha det vondt av at du ikke går, Hvis du tilbringer tid med han, kommer han til å tanke på det dere hadde og kanskje ta deg tilbake.

Husk å si fra til noen hvor du går, itilfelle han gjør deg noe farlig.. :)

Anonymous poster hash: fb0f2...d0d
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha han så møt han. Men ikke gi han sex, vær hyggelig, men hard to get.

Lat som du har det fint ;)

Om du vil komme over han, sier du nei takk og kutter kontakten.

Anonymous poster hash: e84af...99d

AnonymBruker
Skrevet

''Her om dagen spurte han om jeg ville være med han og hjelpe til med noen småting til slutten av uken. ''

Dette er varselblink... Han trenger da enten hjelp med noe som er kjedelig, tungt, koster penger eller tar mye tid. Og du er ''billig'' arbeidskraft siden han regner med du vil si ja.

Eller så vil han ha en unnskyldning til å prøve å få deg til sengs...

Mitt tips: si at det ikke passer den dagen, men foreslå dere kan ta en kaffe ute dagen etter. Så ser du fort hvor interessen ligger.

Anonymous poster hash: 55984...a85
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå. Du kommer bare å ha det vondt av at du ikke går, Hvis du tilbringer tid med han, kommer han til å tanke på det dere hadde og kanskje ta deg tilbake.

Husk å si fra til noen hvor du går, itilfelle han gjør deg noe farlig.. :)

Tuller du nå?

Så kanskje han vil ta henne tilbake? Oh lord.

Farlig, hvor i all verden har du det fra??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Ja, det er noe kjedelig som dere sier.

Vi har allerede hatt sex etter det ble slutt, klarer ikke si nei til det. Men kanskje jeg kan klare å være bestemt denne gangen.

Føler jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør :(

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Ja, det er noe kjedelig som dere sier.

Vi har allerede hatt sex etter det ble slutt, klarer ikke si nei til det. Men kanskje jeg kan klare å være bestemt denne gangen.

Føler jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør :(

Skjønner det er vanskelig å si nei, og der ser du hans rette intensjon. Hadde han ønsket å ha deg tilbake hadde han tatt det insjet, og ikke prøvd å hatt sex med deg.

Møt ham eventuelt i offentligheten for å prate og whatever, men ikke ta ham med hjem eller bli med ham. Han vil bare en ting da. Blir han med på praten så er det et godt tegn. Prøver han å presse deg til å ta det hjemme hos en av dere, så må du si takk og adjø! Da fortjener du bedre.

Husk at nå som han har dumpet deg allerede en gang, så må han legge seg i selen for å få deg tilbake (i hvert i en vanlig persons tankegang), da hadde han spilt på sjarmen og lovet å ikke svikte deg igjen. Så her skurrer det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er vanskelig å si nei, og der ser du hans rette intensjon. Hadde han ønsket å ha deg tilbake hadde han tatt det insjet, og ikke prøvd å hatt sex med deg.

Møt ham eventuelt i offentligheten for å prate og whatever, men ikke ta ham med hjem eller bli med ham. Han vil bare en ting da. Blir han med på praten så er det et godt tegn. Prøver han å presse deg til å ta det hjemme hos en av dere, så må du si takk og adjø! Da fortjener du bedre.

Husk at nå som han har dumpet deg allerede en gang, så må han legge seg i selen for å få deg tilbake (i hvert i en vanlig persons tankegang), da hadde han spilt på sjarmen og lovet å ikke svikte deg igjen. Så her skurrer det.

Ja, men han har vært helt klar på at han ikke vil ha meg tilbake , og spurt om det er greit for meg osv. Han sier likevel at han kan se for oss sammen i fremtiden.

Jeg tror ikke det dreier seg bare om sex, men at vi har det koselig sammen. Er sikker på at han ikke prøver seg på sex hvis jeg sier klart i fra. Han er veldig snill og respektfull overfor meg.

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du nå?

Så kanskje han vil ta henne tilbake? Oh lord.

Farlig, hvor i all verden har du det fra??

Aldri hørt om at folk har drept eksen sin? Tenk litt lengre....

AnonymBruker
Skrevet

Nå spørs det jo helt hvordan forholdet ble avsluttet, og hvorfor?

Men enten, så vil han gjøre noe med deg utenom sex (siden dere har hatt sex etter at det ble slutt), for å se hvordan det går.

ELLER

Så gjør han bare det, fordi han har deg rundt lillefingeren, og vet hva han skal si og gjøre for å kunne ha sex med deg lengst mulig.

Jeg har vært i akkurat samme posisjon som deg, og jeg valgte å treffe han. Nå angrer jeg ekstremt. Han ville bare ha sex, og fikk vite sårende ting som han tenkte når vi var sammen. Så ville ikke gjort det igjen. Så tenk deg godt om, hva slags person han egentlig er!

Anonymous poster hash: d8e50...66d
AnonymBruker
Skrevet

Nå spørs det jo helt hvordan forholdet ble avsluttet, og hvorfor?

Men enten, så vil han gjøre noe med deg utenom sex (siden dere har hatt sex etter at det ble slutt), for å se hvordan det går.

ELLER

Så gjør han bare det, fordi han har deg rundt lillefingeren, og vet hva han skal si og gjøre for å kunne ha sex med deg lengst mulig.

Jeg har vært i akkurat samme posisjon som deg, og jeg valgte å treffe han. Nå angrer jeg ekstremt. Han ville bare ha sex, og fikk vite sårende ting som han tenkte når vi var sammen. Så ville ikke gjort det igjen. Så tenk deg godt om, hva slags person han egentlig er!

Men vær snill med deg selv. Hvis han var en drittsekk når dere var sammen - eller det var mer nedturer enn oppturer. IKKE gå tilbake til han. Det gjør bare ting verre! Jeg har det ganske vondt nå ettersom det er 3 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen. Men vet at jeg aldri ville fått det noe bra med han uansett. Hold hodet ditt høyt, og gi blanke faen for å si det mildt. Vis han at du kan leve uten han ;)

Skrevet

Han hadde ikke spurt deg, hvis ikke han ville vært med deg. Jeg synes du skal gå. For alt du vet angrer han kanskje, og vil se om det er mulig at dere prøver igjen?

Men du bør kanskje få avklart om han mener det slutt for alltid, eller at han kanskje vil tenke seg om (pause). Hvis det virker som han ikke er interessert i noe mer, men kun vil være venner, så er det kanskje lurt å droppe han. Da blir det jo bare enda vanskeligere for deg...

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om at folk har drept eksen sin? Tenk litt lengre....

Men hvor inni granskauen har du i det hele tatt fått et eneste darn clue på at han er voldelig?

TS skrev nada om noe farlig eller vondt med eksen. Hvorfor skriver du da ''vær forsiktig'' på grunn av at du tror han kan drepe henne?

Har hørt mange ganger om folk som dreper eksene og kjærestene sine, men come on, det skjer ikke SÅ ofte at det er vanlig å advare unge jenter som ønsker å bli sammen med eksen (<3 <3) sin igjen om at han KAN drepe henne...:P herreguuud da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men han har vært helt klar på at han ikke vil ha meg tilbake , og spurt om det er greit for meg osv. Han sier likevel at han kan se for oss sammen i fremtiden.

Jeg tror ikke det dreier seg bare om sex, men at vi har det koselig sammen. Er sikker på at han ikke prøver seg på sex hvis jeg sier klart i fra. Han er veldig snill og respektfull overfor meg.

Hallo. ''ser for seg dere to i fremtiden''. Det er bare noe han sier for å holde deg på gresset. Enten nå, eller ikke. Han vil holde deg på gresset fordi:

*Han ønsker en backup plan i tilfelle han ikke finner bedre

*Han vil ha noen faste, kjente å ha seg med seksuelt mens han prøver ut nye berter og prøver å finne noe bedre

*Han vil ha deg tilbake etter å ha prøvd litt andre jenter en stund.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Jeg tror du kommer til å angre. Forelskelsen blir ofte sterkere når du møter personen, noe som gjør kjærlighetssorgen din enda verre. Dere kommer sikkert til å ende opp med å ha sex.. Men du må jo ta dette valget selv.

Endret av alegria
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Hallo. ''ser for seg dere to i fremtiden''. Det er bare noe han sier for å holde deg på gresset. Enten nå, eller ikke. Han vil holde deg på gresset fordi:

*Han ønsker en backup plan i tilfelle han ikke finner bedre

*Han vil ha noen faste, kjente å ha seg med seksuelt mens han prøver ut nye berter og prøver å finne noe bedre

*Han vil ha deg tilbake etter å ha prøvd litt andre jenter en stund.

Enig.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok gjort det om jeg var deg, men IKKE ha sex med han!

AnonymBruker
Skrevet

Har bestemt meg for å møte han. Nå må jeg bare klare å vise meg fra min beste side.. Dette skal bli siste gang jeg møter han, før han evt sier han er klar for å prøve igjen!

Gjest tsejG
Skrevet

Jeg ser at èn har spurt uten at du forklarer, og jeg spør igjen, hva var hans begrunnelse for å slå opp med deg?

Alle råd og meninger rundt hva du bør gjøre/ikke gjøre og i hvilken retning dette tar avhenger jo i stor grad av hvorfor han gjorde det slutt i første omgang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at èn har spurt uten at du forklarer, og jeg spør igjen, hva var hans begrunnelse for å slå opp med deg?

Alle råd og meninger rundt hva du bør gjøre/ikke gjøre og i hvilken retning dette tar avhenger jo i stor grad av hvorfor han gjorde det slutt i første omgang.

Han trengte fri til å "finne seg selv". Vi har vært sammen fra ung alder. Han har hatt mye som har skjedd på jobb og sosialt, så han følte han ikke fikk gitt meg den oppmerksomheten og omsorgen jeg fortjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...