AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har møtt en fyr jeg liker utrolig godt. Vi har pratet litt og har hatt en drink på byen. Nå traff jeg han igjen igår på lunsj. Men ting føles litt sakte mellom oss. Hvordan skal jeg gå frem nå? Jeg vil ikke virke needy og mase på han. Jeg sa til han igår at vi måtte møtes en dag og gå på en kafe jeg vet om som var god, han jobber offshore og vet han er litt opptatt til tider. Hva pokker gjør jeg? Anonymous poster hash: a3bec...b5f
absinthia Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Bare la det gå sakte. Etter en haug med kaffekoppen, drinker mm kommer han til å finne ut at han egentlig har lyst til å henge med deg på heltid om han koser seg like mye som deg. Forhold som tar litt tid i begynnelsen, blir ofte litt bedre etter min og et par venninners erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg har møtt en fyr jeg liker utrolig godt. Vi har pratet litt og har hatt en drink på byen. Nå traff jeg han igjen igår på lunsj. Men ting føles litt sakte mellom oss. Hvordan skal jeg gå frem nå? Jeg vil ikke virke needy og mase på han. Jeg sa til han igår at vi måtte møtes en dag og gå på en kafe jeg vet om som var god, han jobber offshore og vet han er litt opptatt til tider. Hva pokker gjør jeg?Anonymous poster hash: a3bec...b5f Jobber han offshore har han myyye fritid, så tid har han nok av hvis han da ikke har en annen jobb når han har fri. Ellers er det smart å la det gå sakte, men ikke så sakte at det bare ebber ut i ingenting. Vis han du er interessert, men ikke vær for pågående, svarte han på forslaget ditt om kafebesøk? Anonymous poster hash: 04e45...b9f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Du sender en meld om og møtes? Går det for sakte så hadde jeg Tatt ballen i egne hender..Anonymous poster hash: 49c40...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå