Gå til innhold

Forhold mellom bdsm-mann og vanlig jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt den mest fantastiske gutten i verden og vi er oppover ørene forelsket. Vi har deilig sex som ofte er litt hardhendt fra hans side, og noen ganger har det blitt litt for hardt med hard spanking og til og med en ørefik som satte meg helt ut.

Vi har pratet om det og han betror seg til meg om at han er virkelig bdsm, sm, eller hva jeg skal si, han er dominant og tenner veldig på å være slem på liksom når det kommer til sex.

Han sier at han er forelsket i meg og elsker meg selv om jeg ikke tenner på dette i det hele tatt, det er bare ikke min greie.

Har lest en del på nettet i det siste og begynner å tvile mer og mer på ting. Det er tydelig at dette dominanse/slavegreiene innefor sm defineres mer som en seksuellegning og at de som først tenner på en av delene alltid vil ha det i seg.

Jeg mistenker at etterhvert vil han mangle noe vesentlig i sexen vår, og at det ikke er nok for ham å bare ha sex, komme, og kose på den vanlige måten.

Er det noen her på forumet som har erfaring med dette..?

Anonymous poster hash: 88a65...223
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om ei som har erfaring med akkurat det! Anastasia Steele.

Anonymous poster hash: d6c14...f8c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det?

Hilsen ts :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det?

Hilsen ts :)

Det var bare en spøk, det er hovedpersonen i bøkene "Fifty shades of Grey" :) Jeg har desverre ingen personlig erfaring med dette, så ingen gode tips.. Annet enn å snakke med denne mannen då, hva tror han selv? Hvordan ser han for seg at sexlivet deres kan bli?

Anonymous poster hash: d6c14...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt den mest fantastiske gutten i verden og vi er oppover ørene forelsket. Vi har deilig sex som ofte er litt hardhendt fra hans side, og noen ganger har det blitt litt for hardt med hard spanking og til og med en ørefik som satte meg helt ut.

Håper du sa klart fra at det ikke er greit for ham å slå deg.

Anonymous poster hash: 04c1f...578

• Liker 4
Gjest Ciegus
Skrevet

Ga han deg en ørefik uten å ha klarert med deg at det er greit??? Unnskyld meg, men det er bare riv, ruskende galt. Han kan påstå han er så mye bdsm-er han bare vil, men å utøve det med en som ikke er med på leken er IKKE greit. Jeg er selv interessert i det samme, men hadde en fyr gitt meg en ørefik uten at vi hadde diskutert det grundig på forhånd, så hadde jeg blitt forbanna. Ikke noen å utøve SM med, akkurat.

Og det stemmer, mange har det som "legning" og vil ha problemer med å ikke leve det ut. Men det gjelder ikke alle, så dette må dere nesten diskutere sammen. Hvis du gidder.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er en legning, jeg har det, men oftest i perioder. Noen ganger vil jeg bare være helt vanlig. Andre ganger er jeg helt submissive og får abstinenser om jeg går uten for lenge. Jeg vet bare at jeg ikke vil leve uten det resten av livet- og hadde nok prøvd å få det inn i forholdet om ikke det var noe slikt fra før. Hadde kjærligheten vært sterk nok så kan det hende at jeg hadde fungert uten. Men nå er ikke jeg i den situasjonen siden jeg er allerede sammen og eid av verdens fantastiske dominante mann. Du må nesten se hvor langt du er villig til å gå. Han vil nok bli frustrert om ikke han får utløp for sine behov.
Men- jeg kjenner også flere par hvor den ene parten faktisk får lov av sin kjære til å dekke disse behovene uten at det er samleie osv involvert. Folk er forskjellige!

Anonymous poster hash: 37ec6...172
AnonymBruker
Skrevet

Ga han deg en ørefik uten å ha klarert med deg at det er greit??? Unnskyld meg, men det er bare riv, ruskende galt. Han kan påstå han er så mye bdsm-er han bare vil, men å utøve det med en som ikke er med på leken er IKKE greit. Jeg er selv interessert i det samme, men hadde en fyr gitt meg en ørefik uten at vi hadde diskutert det grundig på forhånd, så hadde jeg blitt forbanna. Ikke noen å utøve SM med, akkurat.

Og det stemmer, mange har det som "legning" og vil ha problemer med å ikke leve det ut. Men det gjelder ikke alle, så dette må dere nesten diskutere sammen. Hvis du gidder.

Jeg reagerte også på dette... Det er IKKE greit å gi noen en ørefik uten den andres tillatelse..

Anonymous poster hash: 77a39...0f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere burde prate sammen om det.

Både jeg og mannen min er litt glad i sånt, men skal innrømme jeg ble paff da han klappet til meg i ansiktet midt i akten!

Jeg sa i fra at jeg er med på spanking, bli bundet, dominanse, men ingen slag i fjeset! Bare sett en grense på hva du syntes er greit og ikke.

Mannen min gjorde det aldri igjen, og ble lei seg over at han gikk over streken.

Slipp deg litt løs, kanskje du liker noe av det, bare si i fra hva som er uaktuelt.

Anonymous poster hash: a5965...745

AnonymBruker
Skrevet

Sambo prøvde å kvele meg engang.. Uten å ha klarert det! Jeg klikket, det var så ufattelig ubehagelig. Han ble lei seg og har aldri gjort det igjen.

Anonymous poster hash: ab036...ca1

Skrevet

Han sier at han er forelsket i meg og elsker meg selv om jeg ikke tenner på dette i det hele tatt, det er bare ikke min greie.

Slipp deg litt løs, kanskje du liker noe av det, bare si i fra hva som er uaktuelt.

Helt uenig.

En som overhodet ikke har noen dragning mot bdsm kan ende opp med å føle seg brukt og utnyttet hvis han eller hun blir med på å spille underdanig kun for å glede partneren. Det har ikke noe å gjøre med at hun ikke "slipper seg løs". Hennes seksuelle preferanser er like viktige (og riktige) som hans.

• Liker 8
Gjest Tingelinling
Skrevet

La meg presisere; det er ingenting som heter "en liten ørefik". En ørefik er en ørefik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig.

En som overhodet ikke har noen dragning mot bdsm kan ende opp med å føle seg brukt og utnyttet hvis han eller hun blir med på å spille underdanig kun for å glede partneren. Det har ikke noe å gjøre med at hun ikke "slipper seg løs". Hennes seksuelle preferanser er like viktige (og riktige) som hans.

Jeg mente ikke "bli med på alt". Men om hun kunne hatt lyst selv til å prøve noe uskyld som bind for øynene fks?

Møtes på halvveien en gang i blandt. Om det er uaktuelt, så passer de ikke sammen seksuelt.

Skrevet

Jeg mente ikke "bli med på alt". Men om hun kunne hatt lyst selv til å prøve noe uskyld som bind for øynene fks?

Møtes på halvveien en gang i blandt. Om det er uaktuelt, så passer de ikke sammen seksuelt.

Ja, men med en mann som beskriver seg selv som "veldig bdsm" og sier at det er det å være slem som tenner ham, vil neppe noe uskyldig som bind for øynene gjøre særlig nytte for seg.

Det er selvsagt bare mine tanker, hun kan jo spørre ham.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om litt blindfold er det vi snakker om her.

- spesielt ikke når det beskrives slik TS forteller:

Vi har pratet om det og han betror seg til meg om at han er virkelig bdsm, sm, eller hva jeg skal si, han er dominant og tenner veldig på å være slem på liksom når det kommer til sex.

Har lest en del på nettet i det siste og begynner å tvile mer og mer på ting. Det er tydelig at dette dominanse/slavegreiene innefor sm defineres mer som en seksuellegning og at de som først tenner på en av delene alltid vil ha det i seg.

Jeg mistenker at etterhvert vil han mangle noe vesentlig i sexen vår, og at det ikke er nok for ham å bare ha sex, komme, og kose på den vanlige måten.

Er det noen her på forumet som har erfaring med dette..?

Selvsagt kan det og må det snakkes sammen, men basert på det jeg alt har nevnt, så er jeg vel ikke helt overbevist om at en liten lek med blindfold vil gjøre susen for et par hvor den ene ikke har noen som helst masochist tenning og den andre har sterk dragning i sadistspekteret.

Det trenger ikke alltid være lett å sette seg inn i at det som tenner en kan være den absolutte avtenning av andre.

Nevner det bare lett siden dere har sammenfall i en 'SM-light' kategori om jeg forstår deg rett her.

/ref det du sier her/:

Dere burde prate sammen om det.

Både jeg og mannen min er litt glad i sånt, men skal innrømme jeg ble paff da han klappet til meg i ansiktet midt i akten!

Jeg sa i fra at jeg er med på spanking, bli bundet, dominanse, men ingen slag i fjeset! Bare sett en grense på hva du syntes er greit og ikke.

Mannen min gjorde det aldri igjen, og ble lei seg over at han gikk over streken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om litt blindfold er det vi snakker om her.

- spesielt ikke når det beskrives slik TS forteller:

Selvsagt kan det og må det snakkes sammen, men basert på det jeg alt har nevnt, så er jeg vel ikke helt overbevist om at en liten lek med blindfold vil gjøre susen for et par hvor den ene ikke har noen som helst masochist tenning og den andre har sterk dragning i sadistspekteret.

Det trenger ikke alltid være lett å sette seg inn i at det som tenner en kan være den absolutte avtenning av andre.

Nevner det bare lett siden dere har sammenfall i en 'SM-light' kategori om jeg forstår deg rett her.

/ref det du sier her/:

Nei, jeg ser den. Mente det mer som et tips for å hjelpe ts. Men så klart, er man helt ulike hverandre seksuelt vil det bli vanskelig..

Man skal ikke gjøre ting man ikke liker eller ikke har lyst til. Så da burde de i hvertfall prate om det så de vet akkurat hvor de står og ta det derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på dette selv, men ville ALDRI innlatt meg på noe seksuelt med en kar som utøvde dette uten klarering. Ørefik/slag mot ansiktet er ganske drøyt, og noe som er forbeholdt relasjoner med høy grad av tillit.

Anonymous poster hash: 05759...92f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt den mest fantastiske gutten i verden og vi er oppover ørene forelsket. Vi har deilig sex som ofte er litt hardhendt fra hans side, og noen ganger har det blitt litt for hardt med hard spanking og til og med en ørefik som satte meg helt ut. Vi har pratet om det og han betror seg til meg om at han er virkelig bdsm, sm, eller hva jeg skal si, han er dominant og tenner veldig på å være slem på liksom når det kommer til sex.Han sier at han er forelsket i meg og elsker meg selv om jeg ikke tenner på dette i det hele tatt, det er bare ikke min greie. Har lest en del på nettet i det siste og begynner å tvile mer og mer på ting. Det er tydelig at dette dominanse/slavegreiene innefor sm defineres mer som en seksuellegning og at de som først tenner på en av delene alltid vil ha det i seg. Jeg mistenker at etterhvert vil han mangle noe vesentlig i sexen vår, og at det ikke er nok for ham å bare ha sex, komme, og kose på den vanlige måten. Er det noen her på forumet som har erfaring med dette..? Anonymous poster hash: 88a65...223

Fyren høres ikke riktig frisk ut - når han oppfører seg sånn uten forhåndsavklaring mangler han rett og slett det minimum av selvkontroll som kjennetegner en mentalt oppegående og balansert mann. Run for the hills!

Anonymous poster hash: 2961a...f61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bdsm-mann og vanlig jente :fnise: bdsm er også vanlig

Anonymous poster hash: 03548...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...