Milla Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Har slitt en god del med akne det siste året, og selv om det meste av utbruddene har gitt seg så sitter jeg igjen med nedre halvdel av ansiktet med fullt av ekstremt sjenerende arr... Har hørt om denne fruktsyren til Ole Henriksen blant annet.. Noen som har prøvd den, eller har andre produkter eller tips de vil dele? Alt tas imot med stor takk! Det er snart sommer, og jeg GRUER meg til å bade, så alle kan se hva osm skjuler seg under den omhyggelig påsparklede makeupen min ellers i året...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Søk på bio oil, har hørt det skal være bra, men har ingen egne erfaringer.. Anonymous poster hash: 18eb2...740
Milla Skrevet 8. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2014 Søk på bio oil, har hørt det skal være bra, men har ingen egne erfaringer.. Anonymous poster hash: 18eb2...740 Har hørt om den ja, trodde det bare var for kropp? :o
Cecce Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Har hørt om den ja, trodde det bare var for kropp? :o Ikke kjøp Bio-Oil, og spesielt ikke til ansiktet!! Inneholder mineral-olje som gir deg hudproblemer med kviser igjen (tetter igjen porene). Må bare advare deg siden denne inneholder mye mineral-olje da det står langt oppe på innholds-listen. Det blir advart mot å bruke produkter med mineral-olje, billige produkter inneholder ofte dette, derfor de er billige. I tillegg inneholder den palmeolje som heller ikke er bra. Så da får du kanskje kviser tilbake og et enda større problem etterpå.. Det finnes nok bedre produkter enn dette 1
Kris80 Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Har du prøvd obagi? Det er suverene produkter. Dyre, men de funker. Jeg bruker a vitamin syre ( tretinoinkrem ) og en blender. Anbefales
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Tror laserbehandling er det som gir best resultater på aknearr. Har selv god erfaring med det:-) Har fortsatt noen arr, men de har blitt betydelig mindre. Prøver nå ut Swiss skin roller, men har ikke merket noe effekt (enda), så får se. Har hørt at Revitol scar cream skal være bra, så kanskje det er verdt å forsøke? Vet godt hvordan du har det!:-/ Dessverre er aknearr vanskelig å behandle, men håper du finner en behandling/produkt som hjelper! Anonymous poster hash: 1830c...55b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Tror laserbehandling er det som gir best resultater på aknearr. Har selv god erfaring med det:-) Har fortsatt noen arr, men de har blitt betydelig mindre. Prøver nå ut Swiss skin roller, men har ikke merket noe effekt (enda), så får se. Har hørt at Revitol scar cream skal være bra, så kanskje det er verdt å forsøke? Vet godt hvordan du har det!:-/ Dessverre er aknearr vanskelig å behandle, men håper du finner en behandling/produkt som hjelper! Anonymous poster hash: 1830c...55b Glemte å nevnte hudkremene fra Obagi (se her for mer info: http://www.obagi.no/?p=291). Man må regne med å flasse en del i starten, men disse kremene skal være veldig bra Anonymous poster hash: 1830c...55b
Kris80 Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Glemte å nevnte hudkremene fra Obagi (se her for mer info: http://www.obagi.no/?p=291). Man må regne med å flasse en del i starten, men disse kremene skal være veldig bra Anonymous poster hash: 1830c...55b Etter hva min hudpleier fortalte meg så kan man se kraftig solbrent ut i 1-2 år etter laser.. Men finnes kanskje forskjellige typer. Jeg har brukt obagi i halvannet år. Slet med mye store kviser . Å jeg har fått ny hud.. Ikke sikkert man flasser så ille når det er arr som skal behandles og ikke acne
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Denne kremen reddet meg http://www.yanor.no/akne-kviseprodukter/enkeltprodukter/scar-removing-cream men til info så er boksen pitteliten så du burde kjøpe to om gangen. Anonymous poster hash: 63743...d0f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Noe av det beste mot arr er vel fraksjonell laser, vitamin A-syre (tretinoin/Retin-A) og dermaroller. Men alt tar tid altså, det er ikke mye mirakelkurer ute og går som fjerner arrene innen sommeren. Man må gjerne ha flere laserbehandlinger uten at arrene går helt bort uansett, og retin-A og dermaroller er noe man må ha en rutine på gjerne et år før man virkelig ser resultatene på arr. Men man ser fort resultater på andre ting, så jeg anbefaler egentlig å innføre det i rutinen Har bedre hud nå enn jeg hadde for 10 år siden pga retin-A og dermaroller/stamp. Er det ferske arr så kan man behandle med kelo-cote, mederma o.l. for å forebygge. Anonymous poster hash: 18013...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå