AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har hatt mye kontakt med en mann jeg har møtt på nettet. Vi har en veldig god tone og det er utvilsomt noe veldig unikt mellom oss. Vi har mange felles interesser, meninger og kan snakke sammen i timesvis. Begge er voksne og vi har ikke møtt hverandre gjennom en datingside, men gjennom et nettsted for en felles interesse vi har. Nå har han planer om å komme på besøk til meg. Av forskjellige grunner er det ikke aktuelt å innlede et forhold. Dette er vi begge enige om og besøket er i utgangspunktet kun for vennskaps skyld. Han skal bo hjemme hos meg disse dagene og det har aldri vært snakk om noe annet. Ingen av oss har problemer med å bo under samme tak og mest sannsynlig sove i samme seng. Det ligger ikke i kortene at vi skal gjøre mer enn å sove sammen, uten at det er noen garanti i det hele tatt. Begge er av den oppfatning at sex skal være med følelser. Selvsagt er jeg jo allerede veldig betatt og det samme er han. Og i teorien er jeg helt komfortabel med at vi kun er veldig gode venner og at det som evt skjer mellom oss avsluttes når han drar hjem. Men jeg er også redd for at jeg ikke skal klare å holde meg til reglene. Selvsagt burde jeg kanskje satt på bremsene og unngått besøket, men det er ikke aktuelt. Man skal jo aldri si aldri, men akkurat nå er det ingen mulighet for at vi kan ha noe mer seriøst. Dette er blant annet pga jobb, avstand og nylig avsluttede forhold og det aller meste er fra hans side. Det er likevel han som har vært mest ivrig på å treffes og det er han som har satt ord på følelsene sine ovenfor meg. Jeg har fra starten holdt igjen når det gjelder mine følelser for ham, siden jeg har visst fra første øyeblikk at han ikke kan gå inn i et forhold akkurat nå. Noen tips til hvordan jeg kan styre meg selv til å ikke miste fotfestet her? Noen som har vært i samme situasjon? Kan man klare å innfinne seg med at det ikke kan bli noe fast, selv om følelsene er der? Anonymous poster hash: bcc33...f22
Vannflaska Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Du svarer jo på dine egne spørsmål.. Følelsene dine kan du ikke styre når du har kommet til et visst punkt. Unngå å bli forelska ved å unngå han. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg tror kanskje at det er for sent å begrense skaden nå, så det er vel bare å nyte så lenge det varer. -TS- Anonymous poster hash: bcc33...f22
Eplekaka Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Jeg tror kanskje at det er for sent å begrense skaden nå, så det er vel bare å nyte så lenge det varer. -TS- Anonymous poster hash: bcc33...f22 Ja, da er det jo ikke noe mer å lure på. Du får bare kaste deg uti det, da.
Zienna Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Eneste mulighet nå er å innta en vennskapelig væremåte. Men, spørs om du klarer det...?
Gjest Leo Nardo Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Den eneste måten er å ikke møtes. Ellers har jeg selv blitt rimelig emosjonelt nummen etter flere ulykkelige forelsker og i senere tid erkjennelsen av hvor lett det er å møte nye kvinner. Men jeg kunne gjerne tenke meg å bli forelsket.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Situasjonen har forandret seg litt.. eller ganske mye Begge er innstilt på å ikke håpe for mye og vi er på samme nivå. Kanskje er det ikke så umulig likevel? Kanskje trenger ikke et forhold å være A4? Det er for sent å ikke bli forelsket (for begge). Dette er en disse "når du minst venter det"-opplevelsene. TS Anonymous poster hash: bcc33...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå