AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Halloen. Nå vil dere syntes at dette er noe tull. Men jeg lurer faktisk på dette. Når min mann setter tallerken og sånt i maskina så setter han dem ikke etterhverandre. Først en asjett, så en skål, sånne stor tallerken, en skål til. Det sier seg selv at da blir det ikke plass til så mye i maskina. Det er praktisk å sette skåler etter hverandre, asjetter på en annen plass etter hverandre. Jeg har sagt dette til han mange ganger, og sier at det ikke er for å være vanskelig men det faktisk er best å sette som jeg sier. Idag snakket jeg med en bekjent om dette og hun sa at hennes mann gjør likens. What? Er dette en gjenganger og hvorfor? What to do? Anonymous poster hash: b6851...273 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Er nok tilfeldig. Hjemme hos oss er han den overlegent flinkeste til å stable inn i maskinen.Anonymous poster hash: 21c8c...960
Maximillian Cohen Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg klarer helt fint å sette inn i oppvaskmaskinen på en fornuftig måte. 1
Gjest Timber Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Enkelt. Ved å holde på slik en sliten stund, så slipper vi unna. For til slutt gir dere opp, og gjør tingene selv. Det er som å vaske klær. Putt en rød sokk sammen med hennes hvite delikate ting, og man er fritatt for klesvasken.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Holder det ikke at menn fant den opp? Det var en kvinne som både fant opp og markedsførte oppvaskmaskinen. Anonymous poster hash: ffb65...838 11
Lilleh Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Gutta er jo flinke på å bygge lego, og annen stabling... Prøv å fortelle han likheten på stabling og lessing i oppvaskmaskinen? Min tidligere kjæreste forsto godt da jeg sa vi skulle leke stableleken, kanskje var han veldig barnslig og leken, men der funka det i allefall 1
Betasuppe Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Det var en kvinne som både fant opp og markedsførte oppvaskmaskinen.Anonymous poster hash: ffb65...838 Ah da var det vaskemaskinen
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Min mann er flink å stable i maskina, kanskje flinkere enn meg:P Det jeg imidlertid reagerer på er at menn er så treige når de skal gjøre ting Har liksom bare 1.gir. Anonymous poster hash: cbb36...00c 1
Daisylove Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Ah da var det vaskemaskinen Kjæresten min er flink, så det gjelder ikke alle menn Han pleier å si til meg hvordan jeg bør gjøre det bedre..haha!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Er nok tilfeldig. Hjemme hos oss er han den overlegent flinkeste til å stable inn i maskinen.Anonymous poster hash: 21c8c...960 Samme her Anonymous poster hash: c1657...079
Betasuppe Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Kjæresten min er flink, så det gjelder ikke alle menn Han pleier å si til meg hvordan jeg bør gjøre det bedre..haha! Samme her eller så putter kona 5 boller utenpå hverandre og ingenting blir rent
Gjest New_Girl Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Her er det han som er best på å stable. Hender til og med han flytter på ting jeg har satt inn for å få bedre plass, den frekkasen!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Hehe, her er det samboer som setter inn i oppvaskmaskina, han er mye bedre på å stable og få plass til mest mulig, og samtidig få det rent. Anonymous poster hash: a25c0...6ea
Suss81 Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Skulle ønske samboern klarte å åpne oppvaskmaskina jeg da Her går alt på oppvaskbenken.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Pappa blir sur hvis han ikke får stable om på tingene i oppvaskmaskinen før den settes på. Hvis noen andre gjør det blir det ikke riktig, så når han åpner den kommer det ett misfornøyd "hmpf" Anonymous poster hash: 2ed05...b0b
Gjest Ciegus Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Hos oss er det mannen som er flinkest på det. Pappa er også flinkere enn mamma. Så tror ikke det går så veldig på kjønn...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Hos oss er mannen også helt håpløs Han kan f.eks finne på å sette glass nede der tallerkene skal stå (selv om det er plass i overhyllen), ligger boller feil vei slik at de samler opp alt vannet og lar skjøre ting ligge løst slik at de kan knuse. Men han blir så himla irritert over å bli fortalt hvordan ting bør gjøres at jeg har ikke helt orket å ta kampen..håper fremdeles han skjønner det etterhvert, vi har nemlig ikke hatt oppvaskmaskin i mer enn 3-4 mnd. Anonymous poster hash: 6af9c...e5d
Momseguri Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 (kom vist ani annonymknappen, men det forrige innlegget er altså meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå