AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hei! Jeg har store planer om å delta på et halvmaraton i 2015. Jeg har løpt litt tidligere, men ikke mye. Utgangspunktet jeg har nå er at jeg løper 5 km i terreng på ca 28 minutter. Er det noen som har tips til et program jeg kan følge for å trene meg opp til halvmaraton? Gjerne et program dere har god erfaring med selv også. Tenker meg å løpe 2-3 ganger i uken, både ute og på mølle. Takker for svar Anonymous poster hash: df250...58d 1
Nuttery Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Last ned Nike Running appen om du har mulighet til det. Der inne ligger det treningsprogrammer (ganske bra faktisk) til 5k, 10k, halvmarathon og marathon.
soolvei Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Selv brukte jeg treningsprogrammet til Grete Waitz første gangen jeg sprang halvmaraton, og jeg kom meg nå i mål så det funka det;-) Du finner det her: http://www.oslomaraton.no/Treningsprogram/Treningsprogram%20Halvmaraton%201.pdf Eneste endringen jeg gjorde var at jeg byttet ut dag 4 med alternativ trening, som gåtur i fjellet, ballsport....
magicpie Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 (endret) I denne utgaven av bladet Shape Up har de et halvmaratonprogram Endret 8. april 2014 av magicpie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå