AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hadde time hos psykolog i går. Men i går var en sånn dag at "alt" var forferdelig, og jeg klarte rett og slett ikke å møte opp. Det er så typisk meg at når jeg absolutt trenger timen som mest, så klarer jeg ikke en gang å gå ut døra. I går burde jeg virkelig vært til timen, men så klarte jeg rett og slett ikke. I tilegg kaster jeg bort psykologens tid... Er det flere som er som meg? Hvor mange ganger må jeg ha uteblitt før de kan kaste meg ut? (er dps) Anonymous poster hash: 497e6...92f
SillySue Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Du får nok ikke mange sjanser.. Par ganger tenker jeg,så er du vel ute av systemet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Kan du få til en ordning med at du prater med psykologen på telefon når du har time? Da trenger du jo ikke gå ut døra. Anonymous poster hash: bf615...b59
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 For meg er det helt omvendt. Det er krise om jeg "mister" en psykologtime. Har tidligere kastet meg inn i en taxi for å rekke timen, fordi bussen ikke kom. Man kan miste tilbudet om man ikke møter opp til timer, ja. Særlig om man ikke gir beskjed, og ikke har en gyldig fraværsgrunn. Det er mange som er på venteliste. Derfor burde du for din egen del benytte deg av tilbudet.Anonymous poster hash: 5c3e7...99d 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg pleier jo som regel å møte opp, dette er tredje gangen det skjer i en periode på 3 år, og første gangen til denne psykologen. Hun ringte meg heldivis seinere, så jeg har fått ny time. Det er bare så synd at jeg når jeg trenger tilbudet mest, så er det jeg selv som stopper meg. Jeg ødelegger for meg selv rett og slett. Jeg burde sikkert ringt, men så er det så ubehagelig at jeg må gjennom et sentralbord først..., og nå er jeg også redd for å møte til neste time, tenk om jeg får kjeft? TS Anonymous poster hash: 497e6...92f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg pleier jo som regel å møte opp, dette er tredje gangen det skjer i en periode på 3 år, og første gangen til denne psykologen. Hun ringte meg heldivis seinere, så jeg har fått ny time. Det er bare så synd at jeg når jeg trenger tilbudet mest, så er det jeg selv som stopper meg. Jeg ødelegger for meg selv rett og slett. Jeg burde sikkert ringt, men så er det så ubehagelig at jeg må gjennom et sentralbord først..., og nå er jeg også redd for å møte til neste time, tenk om jeg får kjeft? TS Anonymous poster hash: 497e6...92f Kanskje det er noe du kan snakke med psykologen om i neste time? Det er jo viktige ting, for det sier noe om psyken samtidig (redd, unnvikende, ødelegger for egen bedring). Tror neppe du får kjeft. Det er nok et relativt vanlig problem.Anonymous poster hash: 5c3e7...99d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Kanskje det er noe du kan snakke med psykologen om i neste time? Det er jo viktige ting, for det sier noe om psyken samtidig (redd, unnvikende, ødelegger for egen bedring). Tror neppe du får kjeft. Det er nok et relativt vanlig problem.Anonymous poster hash: 5c3e7...99d Jeg får forsøke å gjøre det Forresten, kommer jeg til å få regning for timen selv om jeg har frikort? (Mener å ha hørt at man må betale). Anonymous poster hash: 497e6...92f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg får forsøke å gjøre det Forresten, kommer jeg til å få regning for timen selv om jeg har frikort? (Mener å ha hørt at man må betale). Anonymous poster hash: 497e6...92f Så bra Tror dessverre man må betale for timen, om man ikke avbestiller 24 timer før. Unntak er uteblivelse pga akutt sykdom e.l.Anonymous poster hash: 5c3e7...99d
Gjest LadyAntebellum Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Ja, du må betale selv om du har frikort. Jeg fikk fritak og slapp og betale en dag på nyåret der det var såpass kraftig storm, nærmest orkan på vestlandet og folk ble rådet til og være inne. Da var hun på dps veldig på min side og skulle ordne det. Men andre ganger har jeg alltid måttet betale og omtrent det første fastlegen min sa til meg når jeg var henvist til dps var at de er veldig veldig strenge på dette med og møte opp, og man kan lett miste plassen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå