Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle lette litt på sminken nå som vi går mot varmere tider. Har ikke noe erfaring med BB cream fra før. Jeg har ganske fet hud med litt porer. Har du noen favoritter du kan anbefale?

Anonymous poster hash: 8d130...82f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den av Dr. Jart+. Usikker på hvor de selger den da jeg kjøpte den på Sephora i USA.

Skrevet

Jeg liker Jane Iredal sin BB cream. Men jeg må bruke litt setting powder i t-sonen

ellers kan jeg fort bli blank, har kombinert, sensitiv hud som heller mot det fete og

er acne prone. Har også store porer på siden av nesen, men denne dekker fantastisk,

og dekker også over alle røde områder jeg har. Men man må velge den i en nyanse

lysere enn man tror er min erfaring, har hørt om mange som velger for mørk farge

første gangen de kjøper den. Selv har jeg to, nr 3 og 5, 3 passer vinter og 5 om sommer

vil jeg tro, den er i hvert fall for mørk per nå.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar Dr. Jart+ Black Label, Missha Perfect Cover, SkinFood Aloe Sun, Skin79 Oriental Gold Plus og Lioele Triple the Solution veldig godt. Egentleg likar eg godt Skin79 Snail Nutrition også, han berre er litt kvit, så eg må vente ei stund før han passar meg.

Eg elskar BB-krem!

(Men eg legg dei vekk for sumaren og brukar heller CC-krem då...)

Skrevet

Holika Holika Petit BB-krem er min favoritt. Kjøpes billig på ebay. :)

Skrevet

Guerlain sin e nyydelig!

AnonymBruker
Skrevet

NO.7

For vanlig hud eller fet hud? Vurderer å kjøpe denne selv..

Anonymous poster hash: 7e3dc...a48

Skrevet

Biotherm BB cream

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av disse som vil passe min lyse hud med gul undertone?

Anonymous poster hash: 987d4...532

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i BB cream, da jeg ikke synes de fukter huden godt nok, og bare tuller med talgproduksjonen i huden min. Har prøvd et par stykker, og har ikke vært ordentlig fornøyd med noen. I tillegg finner jeg ingen som faktisk matcher min hudtone. Det er altfor lite fargespektre.

Et godt alternativ istedenfor BB cream er en tinted moisturizer fra Laura Mercier. Den er veldig god, silkemyk og lett. Brukes den sammen med en concealer trenger man virkelig ingenting annet. Huden får puste godt. Skikkelig deilig på sommeren når man ikke vil ha masse på huden.

_6725865.jpg

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i BB cream, da jeg ikke synes de fukter huden godt nok, og bare tuller med talgproduksjonen i huden min. Har prøvd et par stykker, og har ikke vært ordentlig fornøyd med noen. I tillegg finner jeg ingen som faktisk matcher min hudtone. Det er altfor lite fargespektre.

Et godt alternativ istedenfor BB cream er en tinted moisturizer fra Laura Mercier. Den er veldig god, silkemyk og lett. Brukes den sammen med en concealer trenger man virkelig ingenting annet. Huden får puste godt. Skikkelig deilig på sommeren når man ikke vil ha masse på huden.

_6725865.jpg

Den der er fin ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

_6725865.jpg

Men hvor kan man kjøpe denne?

Anonymous poster hash: 30be4...186

Skrevet

Hvis du har normal til fet hud er det vel absolutt best med compactpudder, mousse fondation eller mineralpudder? :)

Skrevet

Men hvor kan man kjøpe denne?

Anonymous poster hash: 30be4...186

Jeg kjøpte min på glassmagasinet i Oslo. Gimle fører vel også Laura Mercier.

Skrevet

Hvis du har normal til fet hud er det vel absolutt best med compactpudder, mousse fondation eller mineralpudder? :)

Det kommer vel helt an på hva du bruker vil jeg påstå.

Selv har jeg tendenser til veldig fet hud, og jeg tør påstå at Eva Garden flytende Foundation

holder bedre enn mineralpudder som har en tendens til å gjøre meg veldig blank, og jeg

har prøvd mange. Unntaket er Terre D`oc mineralpudder. Dette fordi mange mineralpudder

tørker gjerne ut huden som dermed fører til økt talgproduksjon og mer fet/blank hud.

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Ei eg kjenner er begeistra for BB kremen til Oriflame. Sjølv brukar eg ikkje slike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...