Gå til innhold

Når han sier "nå eller aldri"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man ta det? Er han useriøs som forventer at jeg skal ta stilling om jeg vil noe mer når vi har hatt litt problemer og jeg er usikker på om vi kan bli noe mer?

Anonymous poster hash: 975f9...c91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig seriøs. Det handler om en test om hvem du er : quitter or sticker.

Han er på vei til å bli VELDIG knyttet til deg, og vil ha avklaring.

AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig seriøs. Det handler om en test om hvem du er : quitter or sticker.

Han er på vei til å bli VELDIG knyttet til deg, og vil ha avklaring.

Vi er ikke offisielt sammen, og kommer neppe til å bli det på en stund, pga avstand (ulike land). Han har sagt at han ønsker å ende opp sammen med meg, og at han er hundre prosent ærlig, men jeg vet også at han er litt av en flørt. Han sier at flørtinga ikke betyr noe, og at med en gang vi blir offisielle, opphører det. Det er relativt uskyldig småflørting.

Han ønsker at vi skal bruke tid på å bli kjent og det er tydelig at han tror at jeg vil flytte dit etter hvert.

Jeg vet ikke, som sagt, det er mange småting som ikke funker, og jeg synes det er merkelig at han ikke kan akseptere at jeg synes vi bør være venner og bli kjent på den måten først. Hvis han virkelig likte meg hadde han vel ikke utelukket noe mer - dersom vi kun var venner?

Han er britisk, hvis det har noe å si.

Anonymous poster hash: 5f534...e6f

Skrevet

Det har ikke så mye å si at han er britisk, men det har noe å si at det er distanse.

Flørting er av og til livsstil, så jeg ville ta i betrakning at det neppe vil komme ned på ett nivå du er fornøyd med. (ja , han vil slutte, men dette er ikke flørting, det er bare hyggelig)

Jeg ville heller reagert på at han har bestemt seg før dere har blitt kjent. Det tyder på litt umoden som har forelsket seg i ideen om deg. (dra en skikkelig skrelling av promp eller rap og studer ansiktsutrykket hans; hvis han trekker pusten og sukker henført er alt håp ute :-) )

Jeg vet ganske tidlig hvor mine føleleser går. Det betyr at hvis jeg er på vei til å bli forelsket i deg og håper det samme fra deg, får du ett ultimatum, og hvis jeg IKKE vil bli sammen med deg, blir jeg ett veritabel drittsekk. (menn er ikke nødvendigvis smarte; jeg har faktisk klart å få MERE oppmerksomhet med å være direkte stygg mot en jeg ville bli kvitt)

Du bør også vurdere om du vil flytte fra bygda; hvis han ønsker deg til England, vil dere ende i England.

Skrevet

Når han sier "nå eller aldri" kan du egentlig føre opp det på lista over grunner til å ikke være/bli sammen. Jeg kan skjønne at noen ikke vil vente til evig tid, men har man hatt litt trøbbel så må man vise mer tålmodighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han sier "nå eller aldri" kan du egentlig føre opp det på lista over grunner til å ikke være/bli sammen. Jeg kan skjønne at noen ikke vil vente til evig tid, men har man hatt litt trøbbel så må man vise mer tålmodighet.

Det er det jeg også tenker, at om han virkelig ønsker dette, så vil det ikke være farlig å bevege seg over i friend zone en periode?

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke så mye å si at han er britisk, men det har noe å si at det er distanse.

Flørting er av og til livsstil, så jeg ville ta i betrakning at det neppe vil komme ned på ett nivå du er fornøyd med. (ja , han vil slutte, men dette er ikke flørting, det er bare hyggelig)

Jeg ville heller reagert på at han har bestemt seg før dere har blitt kjent. Det tyder på litt umoden som har forelsket seg i ideen om deg. (dra en skikkelig skrelling av promp eller rap og studer ansiktsutrykket hans; hvis han trekker pusten og sukker henført er alt håp ute :-) )

Jeg vet ganske tidlig hvor mine føleleser går. Det betyr at hvis jeg er på vei til å bli forelsket i deg og håper det samme fra deg, får du ett ultimatum, og hvis jeg IKKE vil bli sammen med deg, blir jeg ett veritabel drittsekk. (menn er ikke nødvendigvis smarte; jeg har faktisk klart å få MERE oppmerksomhet med å være direkte stygg mot en jeg ville bli kvitt)

Du bør også vurdere om du vil flytte fra bygda; hvis han ønsker deg til England, vil dere ende i England.

Neida, han kunne kommet hit han, men det enkleste vil nok være at jeg flytter, dessuten ønsker jeg meg bort fra Norge uansett.

Vi har brukt utrolig mye tid på å bli kjent, og jeg vet veldig mange dypt personlige ting om ham og vica versa, så det er mer enn overfladisk og enkel beundring. Jeg har også vært veldig åpen om mine lite perfekte sider, og han har sett noen av dem.

Jeg skjønner ikke helt ultimatiumet - er ikke det en lite konstruktiv måte å bygge et grunnlag på? Jeg opplever det som at han forventer veldig mye av meg, og selv om jeg virkelig liker denne fyren, er jeg usikker. Selvfølgelig, om vi beveger oss over i friend zonen blir det neppe Skyping hver kveld og xx antall whatsapp-meldinger daglig, kanskje det han frykter? Jeg vet ikke.

Skrevet

Det handler om følelser. Idet du kan si "hun elsker meg" eller "naaaa, ikke interesert" så har du avslutning og kan si at "dette er OK selv om hun er en bitch", eller "hun er bare en bitch".

Det er denne "..... det kan bli noe.... eller ikke..... jeg vet ikke..... hva mente hun EGENTLIG med siste SMS??? JEG FÅR IKKE SOVE!!!!"

Det er den siste som er jævlig , spesielt når du har bestemt deg for at HUN er THE ONE!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om følelser. Idet du kan si "hun elsker meg" eller "naaaa, ikke interesert" så har du avslutning og kan si at "dette er OK selv om hun er en bitch", eller "hun er bare en bitch".

Det er denne "..... det kan bli noe.... eller ikke..... jeg vet ikke..... hva mente hun EGENTLIG med siste SMS??? JEG FÅR IKKE SOVE!!!!"

Det er den siste som er jævlig , spesielt når du har bestemt deg for at HUN er THE ONE!!!!

Men har han virkelig bestemt seg for at jeg er the one når han fremdeles småflørter?

Han har flere ganger sagt at han ønsker å ende opp sammen med meg, og han snakker med flere av vennene mine. Han spør mye om familien min etc. - jeg har aldri tenkt at han faktisk mente det? Etter få måneder?

Skrevet

Som sagt, den var den jeg ville fulgt med på, for noen menn flørter instinktivt.

Blandt annet meg. Jeg blir fortalt av min kone at jeg må dempe meg, og jeg har ikke engang fått med meg at noen har respondert.

Etter at hun har fått med seg at jeg ikke svarer på flørt hvis det ikke innbefatter direkte fysisk berøring av erogene soner, har hun begynt å tilpasse seg det, men du er muligens ikke der enda :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtte du dette mennesket ts?

Anonymous poster hash: 839e2...5d3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtte du dette mennesket ts?

Anonymous poster hash: 839e2...5d3

Jobbevent, men vi snakket ikke med/så hverandre mye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...