Gå til innhold

Maling til møbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hittil prøvd to forskjellige malingstyper,Coop OBS sitt merke, og jotun supreme finish. Begge vannfortynnet oljemaling. Førstnevnte var grusom å jobbe med, sistnevnte var bedre, men fortsatt for dårlig flyt.

Nå vurderer jeg Beckers eller Nordsjø, og lurer på om noen har erfaringer å dele? Har vurderert 3 stjerners gulvmaling, fåes de i halvblank?

Det som er viktig er slitestyrke og hvor lett den er å jobbe med. Skal brukes til alt fra kommoder til gamle skap.

Anonymous poster hash: 9835a...693

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytte

AnonymBruker
Skrevet

Velg oljemaling om du ikke får det fint med Supreme Finish.

Anonymous poster hash: f6e24...38e

AnonymBruker
Skrevet

Velg oljemaling om du ikke får det fint med Supreme Finish.

Anonymous poster hash: f6e24...38e

Oljemaling er ikke et alternativ. Det jeg lurte på var om noen hadde erfaring m nordsjø superfinish?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg har hittil prøvd to forskjellige malingstyper,Coop OBS sitt merke, og jotun supreme finish. Begge vannfortynnet oljemaling. Førstnevnte var grusom å jobbe med, sistnevnte var bedre, men fortsatt for dårlig flyt.

Nå vurderer jeg Beckers eller Nordsjø, og lurer på om noen har erfaringer å dele? Har vurderert 3 stjerners gulvmaling, fåes de i halvblank?

Det som er viktig er slitestyrke og hvor lett den er å jobbe med. Skal brukes til alt fra kommoder til gamle skap.

Har verken erfaring med Nordsjø eller Beckers, men 3 stjernes fåes ihvertfall i halvblank.

AnonymBruker
Skrevet

Har verken erfaring med Nordsjø eller Beckers, men 3 stjernes fåes ihvertfall i halvblank.

Okey, da kan jeg vurdere 3 stjerners senere når jeg må ha noe veldig slitesterkt. Ellers kommer jeg til å gå for Nordsjø neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...