AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har hittil prøvd to forskjellige malingstyper,Coop OBS sitt merke, og jotun supreme finish. Begge vannfortynnet oljemaling. Førstnevnte var grusom å jobbe med, sistnevnte var bedre, men fortsatt for dårlig flyt. Nå vurderer jeg Beckers eller Nordsjø, og lurer på om noen har erfaringer å dele? Har vurderert 3 stjerners gulvmaling, fåes de i halvblank? Det som er viktig er slitestyrke og hvor lett den er å jobbe med. Skal brukes til alt fra kommoder til gamle skap. Anonymous poster hash: 9835a...693
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Velg oljemaling om du ikke får det fint med Supreme Finish.Anonymous poster hash: f6e24...38e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Velg oljemaling om du ikke får det fint med Supreme Finish.Anonymous poster hash: f6e24...38e Oljemaling er ikke et alternativ. Det jeg lurte på var om noen hadde erfaring m nordsjø superfinish?Anonymous poster hash: 9835a...693
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg har hittil prøvd to forskjellige malingstyper,Coop OBS sitt merke, og jotun supreme finish. Begge vannfortynnet oljemaling. Førstnevnte var grusom å jobbe med, sistnevnte var bedre, men fortsatt for dårlig flyt. Nå vurderer jeg Beckers eller Nordsjø, og lurer på om noen har erfaringer å dele? Har vurderert 3 stjerners gulvmaling, fåes de i halvblank? Det som er viktig er slitestyrke og hvor lett den er å jobbe med. Skal brukes til alt fra kommoder til gamle skap.Anonymous poster hash: 9835a...693 Har verken erfaring med Nordsjø eller Beckers, men 3 stjernes fåes ihvertfall i halvblank.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Har verken erfaring med Nordsjø eller Beckers, men 3 stjernes fåes ihvertfall i halvblank. Okey, da kan jeg vurdere 3 stjerners senere når jeg må ha noe veldig slitesterkt. Ellers kommer jeg til å gå for Nordsjø neste gang Anonymous poster hash: 9835a...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå