Gå til innhold

Seksuelt overgrep mot 4- åring

Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Du er ikke alene om å bli forbannet. Jeg og samboeren min ble sikkelig forbannet når vi leste det på taxt- tv. At det virkelig skal skje i Norge. Nei, ingen land er trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Blir så sinna når jeg leser sånt at jeg ikke vet hva jeg skal si eller skrive... Blir bare så rystet over at det virkelig går ann at noen kan tenne på å skade et stakkars uskyldig barn!

Blir helt uforståelig og temmelig sykt i mine øyne. Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke pålogget BREKKA LILL

Det er vondt å se at voksne mennesker ikke "ser" barn som barn, men behandler de som voksne..

Det gjør vondt å oppdage at ens eget barn kan oppleve det samme.

Det gjør vondt at barn må oppleve voksnes ondskap, for det er ondskap å ikke ta hensyn til barn som barn...

De som voldtar etc burde fått hjelp, eller hvis de ikke vil ha hjelp... livstid i fengsel...

Barna må bli trodd...

Voksne som misbruker barn - gjør meg forbannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, lille jente. tenk at noen kan ødelegge andres liv på den måten! du er absolutt ikke den eneste som blir forbannet!!

De som voldtar etc burde fått hjelp, eller hvis de ikke vil ha hjelp... livstid i fengsel...

Problemet er vel at man ikke vet hvem som kommer til å voldta før det har skjedd, og da er det lite å gjøre for den som allerede har blitt voldtatt. men å forebygge et nytt overgrep, det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke pålogget Brekka lill
Stakkars' date= lille jente. tenk at noen kan ødelegge andres liv på den måten! du er absolutt ikke den eneste som blir forbannet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lila83

problemet her er vel at han som voldtok jenta var 16ÅR!!!!

det som er galt er all sexfikseringen i verden idag.. når en 16åring voldtar en 4 år gammel jente er han vel muligens pedofil??

og hva med han på 12 år i bergen som voldtok en jente på 8 år??

hvorfor skal en gutt på 12 år, som jeg mener må regnes som et barn, ha behov for seX? jeg bare spør...

det er ufattlig trist. gråt da jeg leste om den jenten på 4år..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet her er vel at han som voldtok jenta var 16ÅR!!!!

det som er galt er all sexfikseringen i verden idag.. når en 16åring voldtar en 4 år gammel jente er han vel muligens pedofil??

og hva med han på 12 år i bergen som voldtok en jente på 8 år??

hvorfor skal en gutt på 12 år, som jeg mener må regnes som et barn, ha behov for seX? jeg bare spør...

det er ufattlig trist. gråt da jeg leste om den jenten på 4år..........

Barn som forgriper seg for barn har ofte store problemer selv og ser ikke grenser for rett og galt. Mest sannsynlig har de selv blitt utsatt for dette da de var yngre, av barn som var eldre enn seg igjen. Gjør ikke handlingen mer rett - men det tyder på at de ikke får hjelp til den bearbeiding som er nødvendig.

De har ikke behov for sex - er ikke det som er faktoren som gjør at de forgriper seg. De mangler noe vesentlig i den indre strukturen som gjør at de går ut over de grenser som for andre er helt naturlige. Som nevnt over, har de mest sannsynslig selv vært (eller fremdeles er) et offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...