Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hente datteren min etter samvær med pappaen. Jeg måtte sitte litt der for hun ville ha mat før vi dro. Da spurte moren hans hvorfor han ikke fikk ha henne mer. Så svarte jeg att det måtte vi diskutere på neste evalueringsmøte med familieveilederen. Vi har avtale om å ikke diskutere noe utenom møtene. Så reiser barnefar seg opp med barnet i armene, går bort til stolen jeg sitter i og kaller meg ei jævla hore og masse andre stygge ting før han sparker til stolen. Heldigvis er barnet bare 2 mnd så hun skjønner jo ikke hva han sier men jeg er dritt lei av å rett og slett bli mobba av han! Dette er ikke første gangen... Han er sur for att han ikke får ha henne på overnatting noe som er HELT uaktuelt når hun er så lita. Vill ikke att datteren min skal vokse opp under slike forhold. Hva kan jeg gjøre? Bare akseptere å bli snakket til slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før logg over hva han gjør. Blir det for ille, ta med en tredje person ved overlevering. Ved to mnd er det anbefalt hyppige, korte besøk hos mor, ikke at babyen utleveres til far.

• Liker 4
Skrevet

Han har henne alene sammen med moren en time to ganger i uka hvor jeg er i nærområdet og går tur(han skal alltid krangle om noe så er best sånn) Men er så lei av å bli behandlet sånn nå! Sliter veldig på meg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sørget for å få tatt opp alt han sa, så jeg hadde bevis.

Anonymous poster hash: baa0e...72d
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Hvor lenge har du kjent denne mannen før dere fikk barn sammen?

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Her kan det fort utvikle seg til at han viser seg uegnet til å ha samvær med barnet, så jeg ville som andre her sier samlet bevis.

Hva sa forresten morens hans til denne oppførselen?

Anonymous poster hash: 80e52...f9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han sinneproblemer??

Synes ikke det hørtes bra ut i det hele tatt at han sparket borti en stol du satt på med en liten baby!!

Er han voldelig?

Anonymous poster hash: ffa3a...c90
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke forlange å ha henne før du er ferdig med å amme. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg ammet barnet til det var 2 år, kunne ikke barnefar forlage overnatting og helgebesøk. Kun besøk hos meg.

Anonymous poster hash: 22830...f0d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har henne alene sammen med moren en time to ganger i uka hvor jeg er i nærområdet og går tur(han skal alltid krangle om noe så er best sånn) Men er så lei av å bli behandlet sånn nå! Sliter veldig på meg

Ikke krangle med, skriv logg, ta opp alt som blir sagt (det er ikke ulovlig å ta opp en samtale om man deltar i den selv) og ta evt. med deg noen for henting og levering. Du kan laste ned taleopptaker-app på mobilen som du starter når dere møtes. Du kan ha mobilen i hånden, eller heng den rundt halsen i en sånn snor. Den kan sikkert ligge i lommen også, men kanskje den ikke får med seg alt da. Og pass på at han ikke ser at den står på.

Hva sa moren hans når han sa dette til deg?

Anonymous poster hash: a824b...202

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor får han være med ungen så lite og med tilsyn? Er han uegnet som far? (han høres slik ut).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke forlange å ha henne før du er ferdig med å amme. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg ammet barnet til det var 2 år, kunne ikke barnefar forlage overnatting og helgebesøk. Kun besøk hos meg.

Anonymous poster hash: 22830...f0d

Det var han som holdt barnet. Det kommer ikke frem om hun ammer eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får han være med ungen så lite og med tilsyn? Er han uegnet som far? (han høres slik ut).

Fordi barnet var et foster for 2 måneder siden? Det er altfor lite til å være kasteball mellom foreldrene. Strengt tatt så blir man aldri stor nok for det.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Fordi barnet var et foster for 2 måneder siden? Det er altfor lite til å være kasteball mellom foreldrene. Strengt tatt så blir man aldri stor nok for det.

jojo men jeg syntes bare at det var slik at det var skummelt å la han være alene med babyen så mye som et øyeblikk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du kjent denne mannen før dere fikk barn sammen?

Det lurer jeg å på.

Mange burde kanskje tenke lenger enn nesa rekker før de får barn med hvem som helst. Virker som at det er viktigere å få barn - selv med ONS, enn forholdene rundt barnet.

Anonymous poster hash: 1f9bd...8d4

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det lurer jeg å på.

Mange burde kanskje tenke lenger enn nesa rekker før de får barn med hvem som helst. Virker som at det er viktigere å få barn - selv med ONS, enn forholdene rundt barnet.

Anonymous poster hash: 1f9bd...8d4

Enig. Blir helt skremt av folk som bare produserer unger i hytt og pine med hvem som helst.

• Liker 3
Skrevet

Her kan det fort utvikle seg til at han viser seg uegnet til å ha samvær med barnet, så jeg ville som andre her sier samlet bevis.

Hva sa forresten morens hans til denne oppførselen?

Anonymous poster hash: 80e52...f9f

Hun er desverre like tullete...

Skrevet

Er ikke lite når hun er så liten. Han har ikke tilsyn, han bor hos moren så derfor er hun der. Om han er egnet som far sier vell handlingene hans alt om.

-TS

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er ikke lite når hun er så liten. Han har ikke tilsyn, han bor hos moren så derfor er hun der. Om han er egnet som far sier vell handlingene hans alt om.

-TS

men hvorfor kan ungen være så mye hos mor men ikke hos far? Hva om moren hadde dødd under fødsel, da hadde vel ikke ungen klart seg med faren da eller?

Nå snakker jeg generelt. Ikke denne situasjonen. Jeg hadde holdt min unge milelangt unna denne fyren. Jeg bare tenker prinsipielt.

• Liker 2
Skrevet

men hvorfor kan ungen være så mye hos mor men ikke hos far? Hva om moren hadde dødd under fødsel, da hadde vel ikke ungen klart seg med faren da eller?

Nå snakker jeg generelt. Ikke denne situasjonen. Jeg hadde holdt min unge milelangt unna denne fyren. Jeg bare tenker prinsipielt.

Fordi att ongen må nå en gang være en eller annen plass og det er ikke bra for ett lite barn å måtte forholde seg til to boplasser. Amming gjør det også vanskelig.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Fordi att ongen må nå en gang være en eller annen plass og det er ikke bra for ett lite barn å måtte forholde seg til to boplasser. Amming gjør det også vanskelig.

jamen hva om mora hadde vært død? Da hadde ikke amming vært aktuelt uansett

Endret av BettyBoop
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...