Gå til innhold

Hva mener han når han sier at jeg er "ekte"...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg datet en fyr siden Januar, og vi treffes som regel i helger og noen ganger i hverdager. Nå har det seg slik at jeg liker han, og han har sagt at han liker meg. Nå er det slik at jeg begynner å bli lei av å være usikker på han. Jeg går ofte rundt og er ubevisst sint på han, og jeg vet ikke hvorfor. Når jeg er til han sier han ikke så mye om seg selv, og han holder tilbake veldig mye. Så jeg har også holdt mye tilbake pga dette. Men i helgen ringte han meg plutselig å fortalte at broren hans lå over, så han ville gjerne at jeg skulle treffe broren hans.

Når jeg kom til han ble jeg introdusert for broren hans. Vi snakket mye om alt og ingenting, og det virket som broren hans likte meg. Daten og broren hans begynte å prate om damer, og han jeg dater fortalte broren sin at han måtte slutte å date plastikk-damer og heller satse på ekte damer som meg. Når han sa dette ble jeg kjempeglad, men jeg skjønte ikke helt hva han mente. Jeg er tydeligvis ekte?!

Ikke nok med det men han sier at jeg gjør han til en bedre person, samt at jeg er ekte, og han har fortalt at det er lenge siden han har introdusert ei dame for venner og familie, noe jeg selvfølgelig er glad for.. Jeg blir veldig fort betatt av menn, men det virker som det går saktere for menn generelt.

Hva mener han med dette? Og er det positivt at jeg er ekte..

Anonymous poster hash: 55544...71e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh at han liker deg?

Anonymous poster hash: 336db...c82
Skrevet

At du ikke er en oppstylet bimbo som kun bryr seg om utseende? Tror nok han mente det positivt, at han fikk et mye bedre inntrykk av deg en tidligere damer.

AnonymBruker
Skrevet

Eh at han liker deg?

Anonymous poster hash: 336db...c82

Ts her.

Jeg vet at dette er et ganske teit innlegg, men jeg overtenker og analyserer alt for tiden. Han sier så mye fint, men er noe tilbaketrukken noe som igjen gjør meg skeptisk.

Anonymous poster hash: df4da...b96

Skrevet

Neinei, Ikke positivt å bli kalt ekte nei.. Hadde dumpa han.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Han mente vel ekte som i; ingen silikon, ingen fettsuging, ingen restylane osv.

Er vel positivt det ved mindre du har jobbet hardt for å se ut som en barbie

AnonymBruker
Skrevet

At du ikke er en oppstylet bimbo som kun bryr seg om utseende? Tror nok han mente det positivt, at han fikk et mye bedre inntrykk av deg en tidligere damer.

Ja, ikke sant. Jeg er langt i fra bimbo, og jeg er meg kanskje litt for mye selv.. Men det er vel noe han liker med tanke på at han sier at jeg er ekte.

Har bare aldri blitt kalt ekte før..

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg vet at dette er et ganske teit innlegg, men jeg overtenker og analyserer alt for tiden. Han sier så mye fint, men er noe tilbaketrukken noe som igjen gjør meg skeptisk.

Det er ikke et teit innlegg du har.

Han mener det utelukkende positivt. Nyt det, nyt livet, nyt han!

Anonymous poster hash: b01f5...39e

AnonymBruker
Skrevet

Han mente vel ekte som i; ingen silikon, ingen fettsuging, ingen restylane osv.

Er vel positivt det ved mindre du har jobbet hardt for å se ut som en barbie

Nei, er ikke noe barbie.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et teit innlegg du har.

Han mener det utelukkende positivt. Nyt det, nyt livet, nyt han!

Anonymous poster hash: b01f5...39e

Joda, takk for det. Jeg prøver å nyte han, men vi sees liksom bare i helgene som regel fordi begge er opptatte med sitt. Faen, jeg vil møte han før han drar på ferie i helgen.. Men jeg er så forelsket nå, så jeg tør ikke å sende han en melding en gang... Er helt på bærtur jeg nå!

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg er bare redd for at jeg ikke er pen nok. Jeg ser på meg selv som pen, men jeg er ikke hu dama med langt blondt hår og lange tynne bein... Jeg er veldig original da jeg rett og slett ikke er som alle andre, da interesser som kunst og musikk samt gåturer i fjellet er tingen, i tillegg til dette så har jeg veldig rar humor.. Har faktisk mistet litt selvtillit etter en ganske tøff periode med mye motstand i livet.. Uansett så leter jeg etter negative tegn hele tiden, istedenfor å se det positive.

faen..

AnonymBruker
Skrevet

En sann tråd i ånden av;

"Typen sier jeg er bra i senga - hva mener han egentlig med dette??"

"En jeg dater sier jeg er vakrere enn alle han har datet - er det teit??"

Dette er et åpenbart tegn på - du må finne en annen arena for bekreftelse enn KG.

Anonymous poster hash: 570be...992
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg er bare redd for at jeg ikke er pen nok. Jeg ser på meg selv som pen, men jeg er ikke hu dama med langt blondt hår og lange tynne bein... Jeg er veldig original da jeg rett og slett ikke er som alle andre, da interesser som kunst og musikk samt gåturer i fjellet er tingen, i tillegg til dette så har jeg veldig rar humor.. Har faktisk mistet litt selvtillit etter en ganske tøff periode med mye motstand i livet.. Uansett så leter jeg etter negative tegn hele tiden, istedenfor å se det positive.

faen..

Du sitter bare her og skryter. Du venter på at andre skal si "man må ikke ha blondt hår for å se sexy ut" eller at menn skal sitte og skrive "det er jo bra at du ikke er en dukke!"

Sorry at jeg er harsh, men dette virker veldig umodent. Det at du sier at du er en "original" og "ikke som alle andre" ER faktisk som å si "jeg er spesiell men er redd gutter vil ha kjedelige jenter". Fiskingen er åpenbar.

Er du usikker på fyren, dump ham. Finn noen andre til å pumpe egoet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Du sitter bare her og skryter. Du venter på at andre skal si "man må ikke ha blondt hår for å se sexy ut" eller at menn skal sitte og skrive "det er jo bra at du ikke er en dukke!"

Sorry at jeg er harsh, men dette virker veldig umodent. Det at du sier at du er en "original" og "ikke som alle andre" ER faktisk som å si "jeg er spesiell men er redd gutter vil ha kjedelige jenter". Fiskingen er åpenbar.

Haha, så dette er en tråd om egoet mitt?

Ser dere ikke alt annet jeg har skrevet som at han ikke snakker mye om seg selv, samt møtes vi mest i helger og han gjør meg usikker.. Men han sier mye fint til meg, men allikevel så gjør han meg veldig usikker.. Det at han plutselig vil at jeg skal møte broren hans for å så øse meg med komplementer er noe rart synes jeg, da han tidligere ikke har sagt noe til meg på en stund, samt holdt seg unna meg følelsesmessig..

Idioter!

Gjest February
Skrevet

Dette synes jeg var unødvendig.

Hva om hun faktisk er usikker på seg selv og ønsker noen råd her på Kg? Og det er da ingenting galt med å like seg selv, men det virker jo ikke som om det er lov for tiden. Man må få synes fine ting om seg selv, uten at det skal bety at man fisker etter komplimenter.

Ved gamle jobben til kjæresten, var det en tidligere bodybuilder oppi åra, veldig koselig fyr som solgte proteinshake til kjæresten min. Han var veldig trenings interessert, pleide å slå av en prat med kjæresten og hadde kommentert at jeg var en pen og veldig ekte jente. Det han mente med det da, var at jeg ikke var en "bytype". Han tenkte mtp sminke og stæsj.

Jeg tok det iallfall veldig positivt. Synes det er hyggelig når jeg innimellom har fått slike komplimenter, som at jeg også er en grei jente, eller at jeg har er pent smil.

Han liker deg for den du er og det er jo utelukkende positivt! Hyggelig at han ønsker å ha deg med til familie og venner :-)

Skrevet

Det er posetivt! Han liker tydligvis ikke at damer fixser på utseende, ikke er seg selv etc. Noe jeg går ut ifra at du ikke har gjort(?)

Gjest February
Skrevet (endret)

Kanskje han også er litt usikker på seg selv? Kan hende det er nytt for han å skulle åpne seg på denne måten. Er ikke sikkert han har hatt mulighet til det tidliger/ikke hatt rom for det. Er ikke alle som er fra familier som er veldig åpne heller, så det kan være en faktor.

Du kjenner han jo mye bedre enn meg, så nå bare tipper jeg her, men kan jo godt hende han føler seg mer trygg på å prate om seg selv og vise sine sider fullt ut etterhvert.

Prøv å ta litt ekstra initiativ og se om det er noe som hjelper på? Kan hende han er en lytter og er vant med å høre på når andre snakker.

Endret av February

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...