Gå til innhold

18-20 år gamle jenter som dater 40-50 år gamle vellykkede menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok eller ekkelt?

Har merket at i de tilfellene hvor unge og meget fine jenter dater eldre og rike menn, så er det stort sett sosialt akseptert.

Anonymous poster hash: 899f0...3f8
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt uavhengig av hvor feit lommeboka til mannen er.

• Liker 10
Skrevet

Vellykkethet er så klart attraktivt for kvinner. Ikke noe nytt eller rart med det.

AnonymBruker
Skrevet

Vellykkethet er så klart attraktivt for kvinner. Ikke noe nytt eller rart med det.

Ikke like attraktivt som utseende såklart. Som er det de fleste jenter bryr seg om. (Og personlighet)

Anonymous poster hash: 95a14...2b0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke like attraktivt som utseende såklart. Som er det de fleste jenter bryr seg om. (Og personlighet)

Har inntrykk av at det er menn som bryr seg mest om utseende. Men til syvende og sist handler det nok om status for begge parter. For menn er det status med en vakker kjæreste. For kvinner er det status med en vellykket kjæreste.

Men det spørs vel kanskje om man snakker om gutter/jenter (ikke voksne) eller kvinner/menn (voksne). For ungdommer går det kanskje mer i utseende, mindre i karriere og penger.

Endret av Jone
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ok eller ekkelt?

Har merket at i de tilfellene hvor unge og meget fine jenter dater eldre og rike menn, så er det stort sett sosialt akseptert.

Anonymous poster hash: 899f0...3f8

Jeg hadde ikke gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Så søtt! True love <3 <3 <3

Anonymous poster hash: f7aef...667
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at det er menn som bryr seg mest om utseende. Men til syvende og sist handler det nok om status for begge parter. For menn er det status med en vakker kjæreste. For kvinner er det status med en vellykket kjæreste.

Men det spørs vel kanskje om man snakker om gutter/jenter (ikke voksne) eller kvinner/menn (voksne). For ungdommer går det kanskje mer i utseende, mindre i karriere og penger.

Tror kvinner og menn bryr seg like mye om utseende. Hvertfall ikke menn som bryr seg mest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt og greit, om det var jeg som hadde funnet meg ei smellvakker 20 åring som 40-50 åring så hadde det bare vert sexy. Vet ikke om jeg hadde hatt lyst til det da men. Om andre gjør det ser det litt ekkelt ut.

Anonymous poster hash: ecb97...8e2
AnonymBruker
Skrevet

At voksne menn er sammen med tenåringer er ikke sosialt akseptert.

Anonymous poster hash: 33a7c...c52
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forandre mening, det hadde vert så kawaii ^^ :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Ikke akseptert! Og hvis de tror det selv, så kan de være glad at vi ikke kan lese tankene tilhverandre.

Når jeg ser slike par, så synker min respekt og anseelse helt til bånn. Har sett menn kjent fra næringslivet med slike "barnebruder", og det eneste jeg klarer å tenke på erhvor mentalt usikre de er som må dominere et annet menneske.

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det som provoserer meg med denne tråden er dersom man hadde snudd på flisa så hadde ikke folk syntes det var like ekkelt, merkelig nok. Spesielt med tanke på at gutter i 20 åra er langt mer umodne enn jenter på samme alder.

AnonymBruker
Skrevet

Det som provoserer meg med denne tråden er dersom man hadde snudd på flisa så hadde ikke folk syntes det var like ekkelt, merkelig nok. Spesielt med tanke på at gutter i 20 åra er langt mer umodne enn jenter på samme alder.

Hvis en kvinne på 40-50 hadde vært sammen med en gutt på 18-20? Tror du ikke folk ville syntes det var ekkelt?

Anonymous poster hash: 33a7c...c52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, da hadde folk syntes det var enda mer ekkelt, og skreket "cougars er ekle!!" osv. Er alltid sånn. Kvinner blir dømt i mye større grad enn menn..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..må være herlig for en 40-årig mann å knulle på en 20-årig babe.

Anonymous poster hash: 9dbfe...e96
AnonymBruker
Skrevet

Æsj.

Nei! Kawaii ^^ :hug::rodmer:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jo, da hadde folk syntes det var enda mer ekkelt, og skreket "cougars er ekle!!" osv. Er alltid sånn. Kvinner blir dømt i mye større grad enn menn..

Ikke enig. lest mange nok tråder her inne med cougars som blir roset opp i skyene. merkelig nok er cougarene selv kjempefordømmende ovenfor menn på samme alder som flyr etter småripsa.

Skrevet

Man trår på den jorda bare en gang.... Dvel da ikke ved bagateller, men nyt livet, vær raus. Om en på femti og ei på 20 finner tonen, selv om har er stolt av å finne seg ungjente, og ho digger å bli oppvarta av en med tykk lommebok, så er det dem om det. Begge er voksne nok til å si nei hvis de ikke vil. Jeg driter i hva andre gjør, så lenge det ikke skader noen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...