MarianneE Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg skal være forlover for bestisen og da følger jo utdrikkingslag med. Dette vil skje i midten av august. Men, jeg trenger alt jeg kan få av tips til hva vi kan gjøre! Forresten så er det vårt ønske at det går mer i retning av kos enn utdriting.
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg har vært med i og arrangert en del utdrikningslag nå, og det aller aller viktigste er å sørge for at det er nok mat og drikke! Blir folk sultne, så er alt ødelagt. Blir folk tørste, skjer det samme. Alkoholkonsumet bør være moderat frem til de fleste aktivitetene er over. Ellers? Sørg for å inkludere alle, ikke bare brud og/eller forlover. Paintball, bassengbryting, laser tag eller andre konkurranseaktiviteter pleier å slå an - da brytes også isen, om ikke alle kjenner hverandre fra før. Jeg har også opplevd at quizkonkurranser kan være gøy, enten til bruden om brudgommen eller til gjestene om bruden. Personlig er jeg også veldig glad i utdrikningslag som handler om kos. Hva med å leie en hytte, slik at man har et sted å være fra kvelden av, og ta en rolig frokost sammen (for de som er i stand til det)? Masse frukt og annet digg pålegg, kan være en fin avslutning 1
MarianneE Skrevet 8. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2014 Hytte eller annen overnatting er oppe til diskusjon siden et par kommer tilreisende. Hva alkohol angår er det flere som er mer eller mindre avholds. Har laget en hemmelig FBgruppe og lagt ut et forslag om spahotell. Men forslaget om quiz.... Det likte jeg!
Brud2014 Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Vi hadde piknik på stranda innimellom hovedaktivitetene da jeg var forlover - var veldig kos
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Vi hang en sånn kladdebok rundt halsen på bruden og hun måtte gå og spørre fremmede på bye om å skrive ekteskapstips til henne.... Det hadde vi veldig mye gøy med i hver fall, men det er kanskje litt på kanten for dere? Anonymous poster hash: b6d07...3c6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Nok mat og drikke Aktiviteter som alle får være med på, ikke bare for bruden (og evt. forlover) Sprudlevann fra morgen til kveld slik at man holder seg på en fin bris Overnatting på hytte med leker og drikkeleker for alle Anonymous poster hash: e9096...039
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Kom på en del spørsmål og be brudgommen om å svare, så får bruden samme spørsmålene og skal da prøve å svare det samme som han. Anonymous poster hash: e9096...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå