AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Må han hele tiden ta dem av og på? Hvordan ta på eyeliner og mascara? Jeg har nettopp begynt med briller (langsynt) og knoter sykt mye!! Før da jeg hadde bra syn, var det lett å sminke meg.Anonymous poster hash: e069e...2fe
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 https://www.google.no/search?q=makeup+with+glasses&oq=makeup+with+glass&aqs=chrome.1.69i57j0l5.4360j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=91&ie=UTF-8 ) Anonymous poster hash: b17f4...782
Bixity Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 (endret) Når jeg skal bruke briller og sminke meg, så tar jeg av meg brillene og bruker et håndspeil så jeg kan ta speilet nærme eller langt unna alt ettersom. Har jeg ikke tilgang på håndspeil lener jeg meg mot/fra speilet på veggen. Tar på meg brillene litt underveis for å se/kontrollere dersom jeg skal bruke mer enn bare mascara. Liker å se sminken litt på forskjellige avstander :-) Edit: skrivefeil Endret 8. april 2014 av Bixity
maria b Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Kjøp det et speil med forstørrelsesglass i. Da kan du sminke deg uten å bruke briller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå