Froz1 Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Ja. Jeg har blitt invitert til å feire hele påsken hjemme hos svigers som bor i en annen by, noe som selvfølgelig er veldig hyggelig. Jeg derimot sliter stort med sosial angst og lurer på hvordan jeg skal takle å tilbringe flere dager på rad hos noen jeg ikke er "trygge" på. Jeg gruer meg skikkelig fordi jeg blir veldig sliten når jeg er sosial over mange timer, til det punktet hvor jeg bare vil legge meg eller tårene spretter faktisk. Jeg har tatt dette opp med kjæresten min, men jeg tror ikke han virkelig forstår hvordan det er å ha denne angsten.. Og jeg er redd for at svigers får dårlig inntrykk av meg om jeg trenger litt tid for meg selv alene når vi er der. Håper noen med angst kan hjelpe meg med hvordan jeg skal takle denne situasjonen på riktig måte..
embla1807 Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg har også slitt med sosial angst, og var også nervøs når jeg skulle besøke svigerne, det jeg gjorde var rett og slett å SI det til de. Det gjorde situasjonen min så mye lettere. Jeg sa rett og slett ting som de var, og det gjorde at jeg faktisk ikke ble så engstelig som jeg hadde blitt ellers. Skjønner at det ikke er like lett for alle, men svigermor er lege og føler meg veldig trygg på henne, og de satt veldig pris på at jeg sa det.
Froz1 Skrevet 8. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg har også slitt med sosial angst, og var også nervøs når jeg skulle besøke svigerne, det jeg gjorde var rett og slett å SI det til de. Det gjorde situasjonen min så mye lettere. Jeg sa rett og slett ting som de var, og det gjorde at jeg faktisk ikke ble så engstelig som jeg hadde blitt ellers. Skjønner at det ikke er like lett for alle, men svigermor er lege og føler meg veldig trygg på henne, og de satt veldig pris på at jeg sa det. Takk for råd! Ja svigerfar er faktisk lege han også, derfor jeg tenker kunne si det til dem.. Jeg føler meg også bedre når de forstår meg. Bare lurte på om det var å gå over streken å plapre om min medisinske historie..
embla1807 Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror faktisk de tar det veldig positivt! Det er bedre det, enn at du virker nervøs og forsvinner ut av det blå. Angst er en veldig naturlig ting, og hvis han er lege så vil han garantert forstå! De snakker med mennesker om det hver dag. Jeg tror du vil bli mye mer avslappet hvis du får lettet sinnet ditt Tror de bare hil sette pris på at du åpner deg for dem!
Froz1 Skrevet 8. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror faktisk de tar det veldig positivt! Det er bedre det, enn at du virker nervøs og forsvinner ut av det blå. Angst er en veldig naturlig ting, og hvis han er lege så vil han garantert forstå! De snakker med mennesker om det hver dag. Jeg tror du vil bli mye mer avslappet hvis du får lettet sinnet ditt Tror de bare hil sette pris på at du åpner deg for dem! Takk
King in the North Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Enig, du skal se de viser deg forståelse med det samme Samt det demper presset på deg selv Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror faktisk de tar det veldig positivt! Det er bedre det, enn at du virker nervøs og forsvinner ut av det blå. Angst er en veldig naturlig ting, og hvis han er lege så vil han garantert forstå! De snakker med mennesker om det hver dag. Jeg tror du vil bli mye mer avslappet hvis du får lettet sinnet ditt Tror de bare hil sette pris på at du åpner deg for dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå