Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har de siste to månedene slitt en del.. Det har vært slutt, men vi har funnet tilbake til hverandre. Han har gjort mye dumt, og jeg har tilgitt. Ting er annerledes mellom oss nå, men vi er begge enige om at vi vil være sammen. Jeg merker at han ikke er like forelsket i meg lengre, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg er ikke like forelsket i han som før jeg heller. Noen som har noe tips for å få tilbake gamle følelser? Hva som helst.. Jeg vet jeg har skuffet han flere ganger, men prøver å gjøre ting rett.. Jeg bryr meg mindre om han nå, men vil at vi skal ha det samme bra forholdet som vi hadde. Hvordan skal jeg får forelskelsen til å blomstre igjen? Noen erfaringer? Vi er 17 og 19 år, men jeg tror virkelig han er den rette for meg og jeg vil bygge ett liv sammen med han.

Jeg vet at dette innlegget virker veldig dumt, men jeg er desperat..

Anonymous poster hash: b001f...472

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fresh deg opp skikkelig med nye klær og frisyre;)

Sørg for å vis deg fra din beste side:)

Anonymous poster hash: eb479...450
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jobbe med forholdet, men du kan ikke gjenskape forelskelsen fra hans side. Du kan ikke treffe ham på nytt igjen og du kan ikke skape en "magi" egenhendig.

Det er jo klart noen problemer eller mangel på tiltrekning som ledet til at han "gjorde noe dumt". Om dette tilgis, endrer det ikke det utslagsgivende. Hans grunner til å tråkke over deg er de samme. Dere kan velge å reparere, men det er det.

Du er 17, du kommer ikke til å ende opp med denne fyren. Jeg ville funnet en fyr som virkelig bryr seg og ser på deg som det ultimate, ikke bare "godt nok".

Anonymous poster hash: 3b386...37b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fresh deg opp skikkelig med nye klær og frisyre;)

Sørg for å vis deg fra din beste side:)

Anonymous poster hash: eb479...450

Ja, tenkte jeg skulle gjøre det. Har dårlig råd for øyeblikket, men skal få ordnet det så fort jeg kan:-)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jobbe med forholdet, men du kan ikke gjenskape forelskelsen fra hans side. Du kan ikke treffe ham på nytt igjen og du kan ikke skape en "magi" egenhendig.

Det er jo klart noen problemer eller mangel på tiltrekning som ledet til at han "gjorde noe dumt". Om dette tilgis, endrer det ikke det utslagsgivende. Hans grunner til å tråkke over deg er de samme. Dere kan velge å reparere, men det er det.

Du er 17, du kommer ikke til å ende opp med denne fyren. Jeg ville funnet en fyr som virkelig bryr seg og ser på deg som det ultimate, ikke bare "godt nok".

Anonymous poster hash: 3b386...37b

Takk for svar! Kanskje ikke, men det er iallefall det jeg vil satse på sånn jeg ser det nå. Etter alt han har gjort kommer jeg ikke til å bli knust hvis det blir slutt mellom oss, men jeg har aldri brydd meg om en person på samme måte som han. Jeg vet at han er forelsket, og han prøver virkelig å holde ting gående mellom oss, men jeg vil at han skal se på meg som den eneste jenta i verden. Ikke fordi jeg er drømmejenta, for det er jeg virkelig ikke. Men jeg vet hvor tolmodig jeg har vært ovenfor han, hvor mye jeg har ofret for han, hvor mye jeg bryr meg, og hvor mye jeg elsker denne gutten. Klarer bare ikke se på han på samme måte som jeg gjorde. Vi har nylig blitt sammen igjen etter brudd, og har gått fint, bortsett fra litt krangling fra min side pga jeg er såret og lei meg..

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...