Gjest elizabeth Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Jeg trenger litt støtte! Har noen av dere vært sammen med vellykkede gutter/menn som har vært drømmeprinsen i det ene øyeblikket, og plutselig blitt som en utspekulert, slu, beregnende og manipulerende 6-åring neste øyeblikk? Hva gjorde dere? Lyttet dere til han og gjorde det han ville, basert på hva han mente fikk han til å bli slem? Hva gjorde han? Når ble han slik for første gang, og hva forklarte han det med? Har dere funnet kjærligheten i ettertid? Hvordan var førsteinntrykket av han, i forhold til førsteinntrykket av snille menn? Hva er hovedforskjellene mellom ditt daværende forhold, og senere gode forhold? Hvor lang tid tok det før dere fikk til å gå videre, etter at det var slutt? Har han forklart seg i ettertid, med dekkende og forståelige forklaringer som du føler er rettferdige og ordntlige (og ikke bare vissvass)? Var han snillere i senere forhold? Jeg vet snart ikke opp ned på noe....
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Jeg var sammen med en som var drømmeprinsen. Utrolig pen, sjarmerende, gentleman, han gav komplimenter, overøste meg med gaver, osv, osv. Da vi hadde vært sammen i ett år, begynte ting og forandre seg. Han gikk ut og drakk (kalte det forretningsmiddager). Da han kom hjem om natten likte han at jeg stod opp slik at vi kunne prate litt før vi la oss. Da kunne han fortelle hvordan han hadde hatt det på byn osv. I begynnelsen var dette veldig positivt. Men etter ca. ett år begynte han å kritisere meg for hvordan jeg så ut fordi når han kom hjem så tok jeg bare på meg en t-skjorte og en dongeribukse. Det var jo midt på natten, så det er jo ikke vanlig at man står opp og sminker seg og pynter seg da..?? Men dette laget han mye bråk for og mente at jeg ikke var pen nok når han kom hjem.. :o Ellers så sa han at jeg var den fineste damen han visste om. Så ting varierte veldig. Alt etter humøret kan man si.. Han kunne også komme og si at andre damer hadde prøvd seg på ham på byen, men hvis jeg prøvde å spørre om han hadde gjort noe, fikk jeg til svar at han ikke kunne fortelle meg alt.. :o Jeg har mange andre eksempler, men orker ikke å rippe opp i alt dette. Kan bare si at dersom du roter deg opp i en slik person, så løp for livet!! De ødelegger deg. Dette som jeg opplevde er mange år siden. Jeg gjorde det slutt og gikk videre før han knakk meg. Nå har jeg heldigvis en mann som er bare snill og god. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Roser meg, gir komplimenter, hjelper meg med alt jeg trenger hjelp til, osv. Jeg har vært heldig.
Gjest Skremmende mann! Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Jeg møtte en hyggelig og blid mann på 28 år i Oslo. Vi studerte det samme og hadde flere like interesser. Vi ble samboere og han var fortsatt hyggelig. Etter 1 år kritiserte han meg stadig oftere- men anklaget MEG for å være negativ og klagete! Han var påståelig, kverulerende og kritiserende. På den ene siden krevde han smil og positivitet 24t/døgnet. På den andre siden oppførte han seg sutrete og misfornøyd- og uærlig. Han begynte plutselig å fly ute på byen med kamerater (og han hadde masse venninner- "jentenes venn"). Han kom ofte hjem i 3-4-tidne om morgenen og krevde å sove lenge alltid i helgene. Ellers i uken MÅTTE han legge seg kl.elleve akkurat pga. jobben sin. Alle våre rutiner og regler handlet om HAM. Jeg ble til slutt "syk" av å være sammen med ham. Jeg ble skikkelig forvirret...fikk ofte hodepine, migrene og hostet so mjeg aldri hadde gjort før. Kroppen reagerte på at noe var galt. Men det er vanskelig å sette fingeren på HVA det var. Visste bare at vi måtte gjøre det slutt! Etter å ha flyttet fra ham er det som om være "fri" igjen. Jeg tror han hadde noen psykopatiske/manipulerende trekk..
Champagne Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Exen min var en storsjarmør, han tok meg med storm og var utrolig lidenskaplig, i senga og utenfor. I ettertid viste han seg å være syklig sjalu (han dro hjem fra byen og la seg i senga og hylgrein, beskylte meg for det ene og det andre om jeg danset med andre gutter på byen) mens han selv var den jentefuten (kløyp venninnene mine i rumpa, danset hett med andre foran meg, sjekket opp jenter på byen og hadde masse kontakt med dem via sms etterpå). Også hadde han null forståelse for min sjalusi og gjorde ikke noe for å få meg til å føle meg bedre. Dessuten mangler han skrupler når det kommer til sex, kan ha sex med to jenter samtidig over lengre perioder uten at de to vet om hverandre (skjedde med to andre jenter mens jeg hadde sex med han, en før og en etter han ble sammen med meg). Moral og empati mangler hos den gutten. Men jaggu er han et fyrverkeri i senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå