Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en foundation til solbrun hud? Alle jeg har og har prøvd gir meg en gråaktig farge :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Makeup Store skal ha en foundation som er tuftet på sol/strandbruk. Husker ikke hva den heter, men den er i en blå tube.

Skrevet

Skal den være bra? Dekkevne?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Bare bleikfiser her ?

AnonymBruker
Skrevet

Bare bleikfiser her ?

noen år siden det var poppis å være mørkebrun vet du ;) Stikk innom kicks eller noe så hjelper de i butikken deg sikert.

Anonymous poster hash: 0e05c...f53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk svarer ikke av prinsipp når tråder blir dyttet så mye :P

Men jeg synes Bare Minerals sine mineralfoundationer er fine når jeg er brun, samme med LA Minerals og Mineral Hygiencis. Av flytende liker jeg Kanebo, den er veldig dekkende.

Men ja, det er mange bleikfiser her, det ser du i Asiasminke-tråden og stayere i sminkepungen-tråden ;)

Anonymous poster hash: 0ea65...728
Skrevet

Ikke så lett å unngå å få litt farge når man titt og ofte er i land med litt mer sol enn hva Norge har å tilby.

De gamle/unge damene på kicks vet stortsett fint lite. Er der jeg allerede har fått med meg 4 ulike foundationere som alle blir grå.

Derfor trenger jeg tips fra noen andre med solbrunhud

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bareminerals foundation i fargen medium tan på sommeren eller når jeg har mine solariumsperioder. Kanskje litt isadora solpudder gjør susen også.

Skrevet

Bareminerals medium tan har helt super farge til meg :) men, jeg klør sånn av den.

Kunne god helst tenkt meg en flytende foundation

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du kosten som hører til.

Bareminerals medium tan har helt super farge til meg :) men, jeg klør sånn av den.

Kunne god helst tenkt meg en flytende foundation

Anonymous poster hash: 0ea65...728
Gjest earthquake
Skrevet

Bare velg en med gule undertoner. Om du bruker en med rosa undertoner kan du fort bli seende grå ut, selv om selve fargen er rett. Undertoner har myyye å si, hehe :laugh:

Skrevet (endret)

Jeg er solbrun og bruker BBcream Nude (den mørkeste), om jeg skal jevne ut noe.

Usikker på dekkevnen der da, men fins jo concealer.

Til vanlig bruker jeg kun concealer, Loreal Perfect Match sin, e.l.. mørkeste fargen :-)

Edit; skrivefeil

Endret av Sillicious
Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Prøv Bobbi Brown sine, dei er ganske gule, og dei burde ha ganske mørke fargar også.

Endret av Tigress
Skrevet

Takk for tips :)

Skrevet

Takk for tips :)

Miss Lucky.. kan du komme med en update når du har funnet noe som funker? Jeg er akuratt som deg, tar mye sol og synes ikke jeg får til å matche en brun farge i foundation, så har hittil måtte nøye meg med solpuddere, men vill vært fint å få en mer dekkende look :)

Hadde satt utrolig pris på det! Eller send meg en PM :)

Skrevet

Kan komme med en update ja :)

• Liker 1
Skrevet

Helena Rubinstein Color Clone :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan komme med en update ja :)

Update? :laugh:

Skrevet

Etter å ha testen nesten alt på parfymeriet endte jeg opp med Isadora high performance i fargen 05 (Mocca).

Så og si alle andre ble for grå.

Passe dekkene og sitter hele dagen. Så jeg er fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...