AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg nettdater og har skrevet ganske mye med en mann jeg liker bare bedre og bedre nå. Han skriver langt til meg og spør mye, og det samme gjør jeg tilbake, har en god følelse foreløpig, men har ikke truffet hverandre enda. Men nå har han stilt litt personlige spm og jeg er usikker på hvor mye jeg bør svare på, det er kanskje best å ikke fortelle så alt for mye om ting som er private før man treffes? Det går på bl.a oppvekst, og jeg ble mobbet mye som barn, men er litt redd for å fortelle det siden jeg er redd han skal se på meg som et "offer" eller en som er blitt litt skadet/negativt preget, jeg vet ikke egentlig. Også har vi jo ikke truffet hverandre enda så han får jo hele inntrykket gjennom det skriftlige.. bør jeg holde igjen slike detaljer? Hva synes dere jeg bør gjøre? Er i slutten av 20-årene. Tusen takk til de som gidder å svare Anonymous poster hash: a2fe3...cc8
Edvarda Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg er enig i at det er greit å holde igjen på "negativ" info, slik at ikke fyren blir redd for å måtte håndtere issues. Han kjenner deg jo ikke, og de fleste ønsker seg en balansert, trygg partner. Bedre å fremstå som det, og spare resten til dere er bedre kjent
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg tenker at du kan dele det du er komfortabel med, og la det resterende bli Anonymous poster hash: 9c44a...2bd 1
Gjest ashanti Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg hadde ikke lagt ut om hele livshistorien min før vi hadde møttes noen ganger ihvertfall..
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg er enig i at det er greit å holde igjen på "negativ" info, slik at ikke fyren blir redd for å måtte håndtere issues. Han kjenner deg jo ikke, og de fleste ønsker seg en balansert, trygg partner. Bedre å fremstå som det, og spare resten til dere er bedre kjent TS her Ja det var det jeg tenkte også, det er litt dumt å legge ut om alt helt i starten selv om han spør. Han kommer til å få svar, men jeg trenger ikke å gi svaret en altfor privat karakter, han føler vel at han blir litt kjent med meg allikevel. Takk Anonymous poster hash: a2fe3...cc8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Er det forresten noen som har noen tanker rundt hvor lenge man bør skrive med hverandre før man treffes? Vi har skrevet en ukes tid nå og skrevet mye, begynner å bli litt utålmodig Han har verken nevnt noe eller hintet, men han venter kanskje på at jeg skal si noe Anonymous poster hash: a2fe3...cc8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 En uke er jo ikke akkurat lenge. Da jeg møtte kjæresten min ble han kjent med meg før jeg la ut om for mye personlig (det var riktignok ikke over nett). Jeg hadde det litt kjipt på barne- og ungdomsskolen og syns ikke han trengte å få vite det med en gang. Da jeg sa det ble han sjokkert siden jeg er så sosial nå. Syns det er bedre at han lager seg et eget inntrykk av meg sånn jeg er nå, før han får vite om alt annet. Det har hvert fall fungert for meg Lykke til! Anonymous poster hash: ae0bf...ae3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Er det forresten noen som har noen tanker rundt hvor lenge man bør skrive med hverandre før man treffes? Vi har skrevet en ukes tid nå og skrevet mye, begynner å bli litt utålmodig Han har verken nevnt noe eller hintet, men han venter kanskje på at jeg skal si noe Anonymous poster hash: a2fe3...cc8 Ikke vent for lenge med å treffes dersom det ikke er noen god grunn til det er mitt råd til deg. Har brent meg litt på det der.. Man ender fort opp med å bygge seg forventninger til den andre, som ikke er realistiske dessverre.. Om han ikke spør om å møtes så spør du! Hopp i det Anonymous poster hash: 30ede...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå