AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har brukt Decleors Hydra Floral i mange år, men etter at de endret produktet liker ikke huden min den lenger... I tillegg har jo Feelunique som jeg alltid har handlet den fra satt opp prisene noe voldsomt! Nå trenger jeg ny dagkrem, og har samtidig litt dårlig råd. Noen tips? Har normal til tørr hud. Anonymous poster hash: 57cf9...4da
vimsefrøken Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Anbefaler deg å forsøke Emergin C Phytocell cream, det er en dag og nattkrem som gir godt med fukt uten å gjøre huden blank. Den er veldig drøy i bruk også, jeg bruker i hvert fall mindre av denne enn jeg gjorde med Hydra Floral så den varer lenger for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 http://www.feelunique.com/p/Wild-Ferns-Manuka-Honey-Replenishing-Facial-Moisturiser-SPF15-75ml Jeg liker Nourish sine produkter også, men synes denne er mye bedre i lukten og konsistensen. Anonymous poster hash: 9d745...976
misssmiley Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Har du prøvd ansiktsolje før? Jeg brukte alltid krem før, men byttet over til ansiktsolje da denne var naturlig og uten kjemikalier. Jeg begynte plutselig å reagere på all slags kremer... men denne ansiktsolja fungerer utrolig bra for meg! anbefales på det sterkeste! jeg har tørr, kombinasjonshud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå