AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Synes hele saken er trist for bloggeren og hennes barn og øvrige familie, men samtidig gjør det meg sint og skremt, at disse bloggedamene i stor grad er forbilder for den oppvoksende generasjonen.. Hva kan man gjøre for å unngå dette? Ja man kan slutte å gi henne oppmerksomhet, ligge unna bloggen og alt som gir henne flere klikk og likes og what not... På samme tid trenger vi denne diskusjonen i denne tiden vi lever i, sånn som ting har blitt. Jeg vemmes av tanken på at selvforaktende, narsissisitiske, skamopererte, ureflekterte ungjenter skal bidra til å sette standarden for hvordan man skal se ut og leve livet sitt. Gapet er så stort fra bare noen få generasjoner før oss, hvor man måtte utrette helt andre ting for å være et forbilde, en helt/heltinne, noen å se opp til... Hva mener dere? Tror dere denne utviklingen bare fortsetter eller vil det komme en endring, i positiv forstand? Når sier det stopp?? Anonymous poster hash: a994e...06a 1
Chloe- Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hun er et ekstremtilfelle. Andre "bloggedamer" har (i varierende grad) mer vett. 1
AloeVera Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Hun er et ekstremtilfelle. Andre "bloggedamer" har (i varierende grad) mer vett. Det mener jeg også. Og jeg tror det er svært få som leser den bloggen fordi de ser på hun som et forbilde. Slike blogger er mer en advarsel eller rett og slett bare underholdning for de fleste
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Kunne ikke vært mer enig.. Anonymous poster hash: 7a502...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Hva i svarte er det dere prater om? Hva med å henvise til bloggen eller personen med noe mer enn "hun". Det viser bare at folk som faktisk leser disse tingene er litt mindre oppegående. Anonymous poster hash: 72992...240
Chloe- Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hva i svarte er det dere prater om? Hva med å henvise til bloggen eller personen med noe mer enn "hun". Det viser bare at folk som faktisk leser disse tingene er litt mindre oppegående.Anonymous poster hash: 72992...240 Hadde du bare åpnet en avis det siste døgnet......... "mindre oppegående" 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Hva i svarte er det dere prater om? Hva med å henvise til bloggen eller personen med noe mer enn "hun". Det viser bare at folk som faktisk leser disse tingene er litt mindre oppegående. Anonymous poster hash: 72992...240 Jeg vil ikke nevne navn eller linke til hvilken sak det gjelder, da de fleste som leser aviser og følger litt med har fått med seg denne håpløse saken. Leter du litt på forumet her eller nettaviser så finner du fort ut hva det gjelder. Jeg henvendte meg først og fremst til de som vet hva det gjelder og allerede har kommentert rundt saken. Har ingen intensjoner om å lage hetsetråder rundt navngitte bloggere her inne, men synes diskusjonen er nødvendig og blir derfor umulig å anonymisere helt. Anonymous poster hash: a994e...06a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Heter denne bloggen Ring mej nu? Er den svensk? Skjønner ingen ting, hvis det har stått om den i avisene de siste dagene så kan det da ikke være noe i veien for å skrive om den her? Anonymous poster hash: 130ba...cf2
Jone Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 (endret) Hadde du bare åpnet en avis det siste døgnet......... "mindre oppegående" Med "aviser" sikter du til tabloid-blekker som Dagbladet og VG, regner jeg med? Kan ikke huske å ha sett blogge-nyheter hverken i Morgenbladet eller Dag & Tid.... ""minde oppegående" " Endret 8. april 2014 av Jone 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Heter denne bloggen Ring mej nu? Er den svensk? Skjønner ingen ting, hvis det har stått om den i avisene de siste dagene så kan det da ikke være noe i veien for å skrive om den her? Anonymous poster hash: 130ba...cf2 Ta det på privaten med noen. Eller google ring mæj nu blogg. Duh. Anonymous poster hash: 11899...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Rannveig Heitmann, finnes flere tråder her også. Tilomed en som har anmeldt henne til barnevernet.Anonymous poster hash: a3eff...ea5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Folk tror jo at alle følger med på nyheter om bloggere. Anonymous poster hash: 130ba...cf2
Chloe- Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 (endret) Med "aviser" sikter du til tabloid-blekker som Dagbladet og VG, regner jeg med? Kan ikke huske å ha sett blogge-nyheter hverken i Morgenbladet eller Dag & Tid.... ""minde oppegående" " 2,4 million lesere daglig. For lesedyktige voksne jeg vel heller si det er unntaket å aldri lese VG. Endret 8. april 2014 av Chloe- 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Imponerende hvordan ingen i denne tråden evner å diskutere selve temaet som det ble lagt opp til.. Hvis sitatet "ring mæj nu" ikke ringer noen bjelle så er det vel strengt tatt ikke så mye grunn til å befinne seg i denne tråden.... Anonymous poster hash: a994e...06a 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Det mener jeg også. Og jeg tror det er svært få som leser den bloggen fordi de ser på hun som et forbilde. Slike blogger er mer en advarsel eller rett og slett bare underholdning for de fleste Hun skremmer meg faktisk. Jeg husker i et tidligere innlegg der hun skrev at hun var anstendig. Da lurer jeg på hvordan hun mener damer som ikke er anstendige oppfører seg... Anonymous poster hash: 40b9e...83f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Rannveig Heitmann, finnes flere tråder her også. Tilomed en som har anmeldt henne til barnevernet.Anonymous poster hash: a3eff...ea5 Flottt! Anonymous poster hash: 40b9e...83f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Å strippe eller snakke dirty på telefon med kåte mannfolk har da ingenting med hennes evner som mor og gjøre. Dog hennes evner til det er det ingen som vet noe om utfra en blogg. Anonymous poster hash: 55af8...b16
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Å strippe eller snakke dirty på telefon med kåte mannfolk har da ingenting med hennes evner som mor og gjøre. Dog hennes evner til det er det ingen som vet noe om utfra en blogg. Anonymous poster hash: 55af8...b16 Skjønner du ikke at når man tar slike valg i livet, påvirker det barna? Konsekvenser, heter det. Anonymous poster hash: e3494...f1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå