AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg trenger et par nye jeans, og vurderer Diesel Skinzee. Er det noen som har disse? Isåfall, hvordan er de i størrelsen? Er det normalt høye i livet? Anonymous poster hash: 5a21e...6f0
Grizzly Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 (endret) Disse er de beste jeansene jeg har hatt. Dyre, men er tettsittende, stretchy, relativt myke, men uten å være tynne og tights-aktige. Det beste med de er at de ikke utvider seg, i motsetning til alle andre jeg har hatt. Normal/ litt lave i livet er de jeg har, men de finnes i ekstra lave utgaver på zalando. Men vær litt ops på størrelsen, jeg har en mørkeblå/uvasket i 28 i livet, som passer perfekt, kjøpte svart i samme str, men burde kjøpt 29 da den faktisk er litt mindre. Har en i mellomblå vask også, her kunne jeg nok hatt 27. Endret 12. april 2014 av Grizzly
Gjest alegria Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Ja, ja ja!!! Beste jeansene jeg har hatt! De ekstremt behagelige på. Jeg har den mørkeblå, og jeg tror du kan gå ned en størrelse. Det gjorde jeg og den sitter som støpt
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Hvor kan man kjøpe disse i butikk (fysisk)? Anonymous poster hash: e67d0...4fe
Grizzly Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 (endret) På carlings i hvert fall. Endret 12. april 2014 av Grizzly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå