AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 http://siljelatoya.blogg.no/1396797498_jeg_elsker_ikke_kropp.html Sykt tøft gjort!!Anonymous poster hash: 9a4e8...133 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Hei Silje!!! Vink vink.Anonymous poster hash: b1f10...a6e 8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Sykt tøft gjort? Skjønner ikke helt hva som er sykt tøft her jeg, hun står frem og sier "dette er kroppen min, jeg elsker den IKKE". Neivel, og? Hun skriver at hun tidligere har veid 40 kg, og det er vel hakket før sultedøden for folk flest, og den kroppen hun viser nå er vel en kropp som mange jenter har, så kjekt for dem at hun nå viser den frem og sier at hun hater den. Hva skal leserene si? Lykke til med å slanke deg halvdød? Anonymous poster hash: bb466...746 21
Gjest TheRighteous Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Oi, hun var virkelig flink til å skjule kroppen sin på alle de andre bildene.. Hun ser jo tynn ut på headeren f.eks. 1
Gjest Ciegus Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Sykt tøft gjort? Skjønner ikke helt hva som er sykt tøft her jeg, hun står frem og sier "dette er kroppen min, jeg elsker den IKKE". Neivel, og? Hun skriver at hun tidligere har veid 40 kg, og det er vel hakket før sultedøden for folk flest, og den kroppen hun viser nå er vel en kropp som mange jenter har, så kjekt for dem at hun nå viser den frem og sier at hun hater den. Hva skal leserene si? Lykke til med å slanke deg halvdød? Anonymous poster hash: bb466...746 Jeg syns det er tøft gjort av folk som ikke liker kroppen sin å vise den frem, og å snakke om de vonde følelsene. Synes generelt det er tøft av folk å åpne seg om slikt, å være ærlige.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Merkelig. Hun har en ekstrem booty men nesten ingen pupper. Anonymous poster hash: 09ac7...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg syntes hun er vakker!! Og modig!! Anonymous poster hash: f5ebb...4a1
Sugerøret Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 hahaha siste 2 ab er samme person. Lukter som snikreklame for egen blogg--- derfor gidder jeg ikke klikke på linken. 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Hadde jeg hett Silje Latoya hadde jeg nok bare brukt Silje.. Ellers synes jeg det er en trend i tiden med feite jenter som legger ut bilder av seg selv i undertøy og blir hyllet. Når en normalvektig, eller gud forby sexy, kvinne gjør det samme blir hun skjelt loddrett ut for kroppspress, bidrag til spiseforstyrrelser, innbilsk, objektifisering av kvinner osv. Vil bare minne alle på at tvangsspising også er en spiseforstyrrelse, fedme er ikke sunnere enn undervekt og det er like feil å hylle en kropp som er for feit som en kropp som er for tynn. Anonymous poster hash: ed0a1...272 7
Druid Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Merkelig. Hun har en ekstrem booty men nesten ingen pupper. Anonymous poster hash: 09ac7...2a1 Jeg har nettopp ansatt en med en mer ekstrem versjon av den; du får litt inntrykk at hun har sprøytet silikon i rumpa. Hun om det, hun har huet på plass, så vi får håpe det går. Jeg så linken og så en helt normal utseende dame som skulle vært relativt fornøyd med kroppen sin; den er gjennomsnitlig til litt sexy; og hun klager. Da begynner jeg å bekymre meg, for da blir fokuset mere om kg plassert i "riktig posisjon" og mindre om person med riktig instilling. Gitt hun har vært ekstremt undervektig skjønner jeg at hun sliter , og vil derfor berømme henne for å stå fram. Men jeg savner kvinner som fokuserer på sin kvinnelighet og sin styrke i seg selv. Men jeg er muligens miljøskadd.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Merkelig. Hun har en ekstrem booty men nesten ingen pupper. Anonymous poster hash: 09ac7...2a1 Merkelig? Fint at du får dette til å høres kjemperart ut. Det er da flere jenter som er sånn. Ikke alle blir perfekt timeglass osv. Folk er forskjellige og har forskjellig anlegg for hvor man legger på seg. Fettet fordeler seg ofte ikke jevnt over kroppen. Veldig mange som ser sånn ut tar silikon. Så blir de mer akseptert av folk og får bedre selvtillit. Anonymous poster hash: 22da7...34a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Oisann! Ganske sprøtt å se hva sminke og litt redigering av lys og kontraster gjør med en person... Anonymous poster hash: 4b60f...9ca 1
Nuttery Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Merkelig. Hun har en ekstrem booty men nesten ingen pupper. Anonymous poster hash: 09ac7...2a1 Sånn er jeg også. Helt normalt :-)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Synes jenta har dritfin kropp jeg, skjønnhet kommer ikke bare i str 36. Men jeg er utrolig lei av alt kroppsfokuset og at så mange hele tiden streber etter å være så forbanna flotte og tynne og topptrente.Hva med å leve litt også og få fokuset over på viktigere ting i livet? Anonymous poster hash: aca18...4e6
Shira Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Synes jenta har dritfin kropp jeg, skjønnhet kommer ikke bare i str 36. Men jeg er utrolig lei av alt kroppsfokuset og at så mange hele tiden streber etter å være så forbanna flotte og tynne og topptrente.Hva med å leve litt også og få fokuset over på viktigere ting i livet? Anonymous poster hash: aca18...4e6 Noen folk ser på det som viktig da. Jeg trener mye fordi det er viktig for meg å ha bra helse og se bra ut. Selv om det ikke er viktig for deg, så kan det være viktig for andre.
Djungelvrål Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Tør hva da? Jeg ser bare en helt normal kropp!
Shira Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Tør hva da? Jeg ser bare en helt normal kropp! Hver sin smak. Jeg ser en ganske så utrent kropp.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Yeada, det fikk du deg et parr klikk på bloggen din, kom tilbake når du veier 'noe å skryte av' Anonymous poster hash: a2dac...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå