AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Er det noen her som kan anbefale noe effektivt reseptfri vanndrivende? Gjerne helsekost. Jeg hopper 2-3 kilo på vekta fra dag til dag og ser til tide veldig hoven ut til tross for sunt kosthold så jeg har en mistanke om at årsaken ligger der. Anonymous poster hash: e4f7d...8e1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Kanskje du faktisk burde ta deg en tur til legen og finne ut årsaken til vannopphopningen? Da kan du også få skikkelig vanndrivende, om du trenger det. Ellers så er koffein vanndrivende. Og jordbær. Anonymous poster hash: 82ad4...cdb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Alkohol.Anonymous poster hash: 516c8...e03
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Løvetann. Om noen uker dukker de gule bustehuene opp overalt, da er det bare å ta for seg http://www.dinside.no/351392/god-helse-med-lovetann Eller så kan du kjøpe løvetannpiller, løvetannekstrakt eller løvetannpulver på iHerb. Anonymous poster hash: 9cb18...07b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Kanskje du faktisk burde ta deg en tur til legen og finne ut årsaken til vannopphopningen? Da kan du også få skikkelig vanndrivende, om du trenger det. Ellers så er koffein vanndrivende. Og jordbær. Anonymous poster hash: 82ad4...cdb Liker ikke legen min. Føler alltid at jeg er i veien når jeg kommer dit og at jeg ikke har "grunn nok" til å oppta tiden hans. Anonymous poster hash: e4f7d...8e1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Liker ikke legen min. Føler alltid at jeg er i veien når jeg kommer dit og at jeg ikke har "grunn nok" til å oppta tiden hans.Anonymous poster hash: e4f7d...8e1 Da bytter du lege!Anonymous poster hash: f88e4...dca
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Da bytter du lege!Anonymous poster hash: f88e4...dca Lita bygd med få leger så det er ikke så enkelt. Det er også derfor jeg prøver å finne ett reseptfritt alternativt så jeg slipper. Anonymous poster hash: e4f7d...8e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå