Nuttery Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hei, Jeg flyttet tilbake til min hjemby for ca litt under et år siden, og innså sakte men sikkert at min gamle venner ikke var de de pleide å være, og vennskapene var ikke særlig mye å føle på lenger. Jeg pleide å være med i et politisk parti og trivdes godt med det, men da min ekskjæreste bestemte seg for å bli super-aktiv på "pur f" i samme parti meldte jeg meg ut her da det ble utrolig ukomfortabelt for begge parter. Ettersom han nå har flyttet vurderer jeg å melde meg inn her igjen, men jeg er litt usikker. Er det noen som har noen tips til hvordan "finne nye venner". Det er mange på skolen jeg går på som virker som hyggelige jenter, men de er veldig sammensveiset og det virker ikke som de slipper noen inn med det første. Jeg er interessert i politikk, trening, skole osv. Pleide å feste en del før men er ikke helt der nå lenger ettersom jeg føler meg litt usikker på meg selv.. Vil gjerne komme tilbake dit Mvh Nuttery
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Hei, Jeg flyttet tilbake til min hjemby for ca litt under et år siden, og innså sakte men sikkert at min gamle venner ikke var de de pleide å være, og vennskapene var ikke særlig mye å føle på lenger. Jeg pleide å være med i et politisk parti og trivdes godt med det, men da min ekskjæreste bestemte seg for å bli super-aktiv på "pur f" i samme parti meldte jeg meg ut her da det ble utrolig ukomfortabelt for begge parter. Ettersom han nå har flyttet vurderer jeg å melde meg inn her igjen, men jeg er litt usikker. Er det noen som har noen tips til hvordan "finne nye venner". Det er mange på skolen jeg går på som virker som hyggelige jenter, men de er veldig sammensveiset og det virker ikke som de slipper noen inn med det første. Jeg er interessert i politikk, trening, skole osv. Pleide å feste en del før men er ikke helt der nå lenger ettersom jeg føler meg litt usikker på meg selv.. Vil gjerne komme tilbake dit Mvh Nuttery Ingen råd desverre for jeg er helt lik. Det eneste jeg kan anbefale er å melde deg inn igjen i partiet, fikk selv mange venner fra politikken selv om det er mange år siden. Ville egentlig bare si at du ikke er alene "mot verden" og ønske deg lykke til. Husk at de fleste mennesker egentlig bare vil bli likt og ha venner. Synd at vi skal være så redd for å ta kontakt :S Anonymous poster hash: 6e6b8...0df
Babi Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hei, Jeg flyttet tilbake til min hjemby for ca litt under et år siden, og innså sakte men sikkert at min gamle venner ikke var de de pleide å være, og vennskapene var ikke særlig mye å føle på lenger. Jeg pleide å være med i et politisk parti og trivdes godt med det, men da min ekskjæreste bestemte seg for å bli super-aktiv på "pur f" i samme parti meldte jeg meg ut her da det ble utrolig ukomfortabelt for begge parter. Ettersom han nå har flyttet vurderer jeg å melde meg inn her igjen, men jeg er litt usikker. Er det noen som har noen tips til hvordan "finne nye venner". Det er mange på skolen jeg går på som virker som hyggelige jenter, men de er veldig sammensveiset og det virker ikke som de slipper noen inn med det første. Jeg er interessert i politikk, trening, skole osv. Pleide å feste en del før men er ikke helt der nå lenger ettersom jeg føler meg litt usikker på meg selv.. Vil gjerne komme tilbake dit Mvh Nuttery Din eks er vel ute av bilde nå så hvorfor ikke melde deg inn igjen? Han høres forresten ut som forferdelig konkurranseinnstilt hele tiden. Dere spilte vel ikke på lag på andre områder heller, siden han på død og liv skulle konkurrere for å oppnå å føle seg bedre? Jeg snakker av erfaring. Har vært borti slike folk. Slitsomt.
Nuttery Skrevet 8. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2014 Din eks er vel ute av bilde nå så hvorfor ikke melde deg inn igjen? Han høres forresten ut som forferdelig konkurranseinnstilt hele tiden. Dere spilte vel ikke på lag på andre områder heller, siden han på død og liv skulle konkurrere for å oppnå å føle seg bedre? Jeg snakker av erfaring. Har vært borti slike folk. Slitsomt. Jeg vurderer det ja Vi hadde vel et slags "klarer ikke være i et forhold men er egentlig glade i hverandre"-forhold hvor jeg antar han meldte seg inn og var med på alt for å være nær meg. Dessverre var jeg så ferdig med hele forholdet at jeg heller valgte å melde meg ut for å slippe å forbli i den evige rundansen med eksen og heller komme meg videre Men ja, konkurranseinstinktet hans var sinnssykt. Han skulle "stjele" alle vennene mine jeg hadde der, så gadd ikke fortsette.
Nuttery Skrevet 8. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2014 Ingen råd desverre for jeg er helt lik. Det eneste jeg kan anbefale er å melde deg inn igjen i partiet, fikk selv mange venner fra politikken selv om det er mange år siden. Ville egentlig bare si at du ikke er alene "mot verden" og ønske deg lykke til. Husk at de fleste mennesker egentlig bare vil bli likt og ha venner. Synd at vi skal være så redd for å ta kontakt :S Anonymous poster hash: 6e6b8...0df Finner det litt vanskelig å være sosial her da jeg på en måte "kjenner alle" fra før, og har vært venner med de tidligere, men de fleste ikke er folk jeg ønsker å assosiere meg med og jeg derfor da isolerer meg litt. Trivdes mye bedre når jeg borte borte, da var det lettere å ta kontakt med mennesker ettersom ingen kjente meg og min "historie" fra før. (Ikke noe ille altså, bare var litt mobbeoffer i tenårene og litt tykk og stygg før puberteten virkelig ordnet opp og jeg ble en pen ung dame)
Babi Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg vurderer det ja Vi hadde vel et slags "klarer ikke være i et forhold men er egentlig glade i hverandre"-forhold hvor jeg antar han meldte seg inn og var med på alt for å være nær meg. Dessverre var jeg så ferdig med hele forholdet at jeg heller valgte å melde meg ut for å slippe å forbli i den evige rundansen med eksen og heller komme meg videre Men ja, konkurranseinstinktet hans var sinnssykt. Han skulle "stjele" alle vennene mine jeg hadde der, så gadd ikke fortsette. Sånn holdt min eks på også... Skulle absolutt ha vennene mine på sin side... Huff. Håper din ikke er der lenger Koselig at man gjør ting sammen men kan bli litt mye om det er konkurranseinnstinkt inne i bildet.
Nuttery Skrevet 8. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2014 Sånn holdt min eks på også... Skulle absolutt ha vennene mine på sin side... Huff. Håper din ikke er der lenger Koselig at man gjør ting sammen men kan bli litt mye om det er konkurranseinnstinkt inne i bildet. Det er ikke så koselig når man skal brått gjøre masse sammen ETTER bruddet Men ja, han har dratt i militæret og blir der en stund, så nå er han heldigvis saga blått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå