Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er så utrolig lei meg i dag! Dette er en skikkelig dårlig dag fram til nå. Jeg har flyttet til et sted hvor jeg ikke får noen jobb, plutselig virker det som om min utdannelse ikke er verdt så mye. Og så fikk jeg ett dritt brev i posten. Ett lite ark med litt informasjon som er så destruktivt som det kan få blitt! Jeg kan ikke gå ut for å treffe venner eller bare dra innom skolen for å ordne litt! Det fins nemlig ingen skole, eller venner :-( Jeg vet at livet går videre! men... ÅHHH Fortell meg hvordan dere har det i dag. Så kan jeg iallefall glede meg over å ha trådlös mennesklig kontakt! Det er lov å klage vel...? Sorry :oops:
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Vil bare gi deg en jeg. det skal ikke være lett alltid. du kan jo trøste deg med at jeg har en like dårlig dag som deg!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Håper dagen din blir bedre Mylian! Du fortjener en fin dag
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Sender en stooor trøste til deg. Håper du får en bedre dag imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå