AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg vet innerst inne at jeg må slå opp med kjæresten. Vi har vært sammen i snart 3 år, flyttet sammen for ca. 1 år siden. Han er 26 og jeg er 23. Jeg er veldig, veldig glad i han, og vi har det generelt sett fint. Krangler sjeldent og han er god og snill mot meg. Av ulike grunner kjenner jeg derimot at han ikke er den rette for meg, jeg har vanskelig for å se en fremtid med han ettersom vi er så forskjellige. Har hatt tanker om at "dette ikke går lenger" i en lang tid nå, men allikevel klarer jeg bare ikke å ta det steget å slå opp. Kjæresten vet om mine tanker og vi snakker mye sammen, han ønsker fremdeles å være sammen med meg. Jeg er kanskje redd for å miste noe bra, men samtidig så er det noe i meg som sier at jeg trenger noe annet. Selv om jeg er glad i han klarer jeg ikke å se han i fremtiden min, som far til mine barn og evt en jeg kan gifte meg med. Jeg er veldig glad i han, men klarer ikke helt å elske han. Det er så frustrerende å gå rundt slik. Noen dager går det bra, mens noen dager så kjenner jeg på følelsene at jeg ønsker noe annet. Jeg står på en måte fast, føler at jeg ikke har utviklet meg det siste året. Har lyst å ha noen i livet som kan inspirere meg og lære meg ting. Han er min første ordentlige kjæreste, så det gjør det kanskje ekstra vanskelig. Jeg har også vanskelig for å tro på at det finnes noen der ute som jeg kan passe bedre til. Venninne mine er ikke alltid like flinke til å snakke om slike ting, så jeg søker råd her inne, i håp om at noen kanskje har noe fornuftig å si? noen gode råd? Anonymous poster hash: b2acb...fb2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Bare gjør det, rett og slett. Hvis du har gått rundt og tenkt på dette så lenge, er det neppe tanker som kommer til å forsvinne. Det er aldri gøy å gjøre det slutt med noen, å såre et annet menneske. Det tok meg litt tid å gjøre det slutt med min første ordentlige kjæreste og, men det føltes veldig godt når det var gjort. Ikke kast bort mer av din eller hans tid på noe som ikke har noen fremtid! Lykke til Anonymous poster hash: 08069...79f
Crobern Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hva med å flytte fra hverandre for en stund? Det behøver ikke å bety slutten, selv om det kanskje ender der. Det kan også få deg til å savne han mer, og se hva du går glipp av. Eller reis bort en stund, bo hos venninner eller hjemme en liten stund uten kontakt, og se hvordan det går. Han vet hva du tenker og føler, og følelsene er ikke alltid så lett å styre. Det burde han vite. Du kan jo vise han hva du har skrevet her? 1
Crobern Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Og du vil finne noen andre om du gjør det slutt!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg er i samme situasjon selv, men jeg klarte ikke gjøre det slutt, ville ikke såre han. Og jeg gikk glipp av drømmemannen som ville ha meg, men ikke orket å vente til jeg gjorde det slutt. Hvis du allerede føler nå at han ikke er den du vil gifte deg med tror jeg ikke det på mirakuløst sett vil endre seg. Men på den andre siden må du huske at ingen er perfekte. Tror det er et fåtall som finner en person med absolutt alle kriteriene man vil ha. Så det er ditt valg... Anonymous poster hash: c7a6d...dce 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Sende sms med, "det er slutt"? Anonymous poster hash: 9b9ef...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå