Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert og nysgjerrig av en annen tråd her, så lurer jeg på følgende:

Er det noen som har noe godt å si om eksen til mannen/kona sin?

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ikke ett horn i siden til noen av min kjæres ekser.

Mine egne ekser derimot....ohlala!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil tråd...

Endret av La Papesse
Skrevet

Sin egen eks er ting, men jeg mener eksen til kjæresten din.

Skrevet

Mine ekser har vært et problem (uten at de har vært fæle), men mine eksers ekser har egentlig ikke vært noe problem i det hele tatt..

AnonymBruker
Skrevet

Min kjærestes eks er utrolig pen, sånn slående naturlig vakker i ansiktet og ser ut som en ballettdanser (høy, veldig slank, grasiøs). En sånn dame som alle synes er veldig flott. Kjæresten blir fremdeles ofte omtalt som "han som var sammen med hun xxx".

I tillegg er hun veldig smart og kulturell, og har en behagelig og varm væremåte. Familien hans var kjempebegeistret for henne. Ingen har noe vondt å si om henne.

Og det var hun som gjorde det slutt. :glare:

Tok meg ganske lang tid å bli komfortabel med at kjæresten har en såpass perfekt eksdame, spesielt når jeg vet at jeg er høyst vanlig i utseendet og sikkert ikke kan konkurrere med henne i så mye. Jeg har vel slått meg til ro med at han er sammen med meg for en grunn. Men noen ganger stikker det litt fremdeles.

Anonymous poster hash: 5b1c4...70d
Skrevet

Er venninne med ene eksen til mannen min, jeg..:)

AnonymBruker
Skrevet

Den ene eksen til mannen min er nå en av mine beste venninner. Hun er en av hans beste venninner også. De andre eksene hans er også bra damer, det er ingen grunn til at jeg skulle ha noe horn i siden til noen av dem.

Anonymous poster hash: b2f83...1c8
Skrevet

Min kjærestes eks er utrolig pen, sånn slående naturlig vakker i ansiktet og ser ut som en ballettdanser (høy, veldig slank, grasiøs). En sånn dame som alle synes er veldig flott. Kjæresten blir fremdeles ofte omtalt som "han som var sammen med hun xxx".

I tillegg er hun veldig smart og kulturell, og har en behagelig og varm væremåte. Familien hans var kjempebegeistret for henne. Ingen har noe vondt å si om henne.

Og det var hun som gjorde det slutt. :glare:

Tok meg ganske lang tid å bli komfortabel med at kjæresten har en såpass perfekt eksdame, spesielt når jeg vet at jeg er høyst vanlig i utseendet og sikkert ikke kan konkurrere med henne i så mye. Jeg har vel slått meg til ro med at han er sammen med meg for en grunn. Men noen ganger stikker det litt fremdeles.

Anonymous poster hash: 5b1c4...70d

Han er sammen med deg, fordi du er perfekt for han og han elsker deg :dagens-rose: Det tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Ekser er ekser. Bryr meg ikke stort mer :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er god venn med alle eksene hans, så har ingenting vondt å si om dem :)

Anonymous poster hash: a57da...28d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner henne ikke så godt, men jeg tror hun er en god mor til deres felles barn. :)

Anonymous poster hash: 9b311...177
Skrevet

For min del har alle exene vært ganske slemme mot meg. Sagt stygge ting, forsøkt å ødelagt på forskjellige måter osv. Jeg har alltid bare vært hyggelig tilbake, så hvorfor de har vært så slemme aner jeg ikke. Men var en ex av en tidlig kjæreste jeg hadde, hun var veldig veldig hyggelig, og jeg så kanskje litt på henne som en trussel siden hun var så pen og smart.

Gjest celine
Skrevet

Er det noen som har noe godt å si om eksen til mannen/kona sin?

Jupp :) Nå kjenner jeg bare den ene, men hun er kuleste dama ever!

• Liker 1
Skrevet

Noen ja, men det går vel på at de ikke liker at jeg ikke kunne brydd meg døyten om de.

De hadde vel håpet på at jeg skulle ønske de tilbake.

Å så oppfører de seg dumt for å få oppmerksomhet...

Ellers så er en av mine x-er, en av mine beste venner. Vi snakkes sammen på chatt en del, og jeg kan si ting til han som jeg ikke vil forelle til sladrete venninner. Å han snakker med meg når han trenger det.

Andre har jeg også ett vennskapelig forhold til.

Sammeopplevelse har jeg hatt med x-damene til de kjærestene jeg har hatt. Noen er kjempe koselige, mens andre er forferdelige...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe vondt å si om eksen til mannen min. Hun virker som en kjempesøt og jordnær jente.

Gjest Gjest
Skrevet

Niks, jeg har et godt vennskap med min, hender han kommer opp for kaffe/middag fremdeles.

Skrevet

Har jeg vel egentlig ikke noe vondt å si om henne, men var bare litt bitter og sjalu i starten, spesielt fordi hun er modell og utrolig pen. Følte meg vel litt truet.. Men når jeg møtte henne i virkeligheten (vi har en felles venninne) så var hun ganske jordnær og hyggelig, og etter det har jeg ikke tenkt noe spesielt vondt om henne.

Skrevet

Min (halv)søster er også (halv)søsteren til samboers eks. Vi er ikke nære eller noe, men mer bekjente. Hun er høy og slank, slående vakker, blid og positiv, morsom, en skikkelig festjente og er utadvendt og populær. Hun virker som en herlig jente, så har ingenting negativt å si om henne. Det var hun som gjorde det slutt etter tre år sammen. To-tre år senere møtte jeg samboer. Den andre eksen hans har jeg aldri møtt, men har ingenting positivt å si om henne annet enn at hun er pen.

AnonymBruker
Skrevet

min kjærstes eks er helt splitter pine gal. :kosteskaft: Hun truet med å gå til angrep på meg, da hun fikk høre at han hadde finnet en ny

Mine ekser er helt normale folk som oppfører seg rasjonelt...

Anonymous poster hash: 3c61f...095
Skrevet

Får inntrykk av at de enten er fæle eller så elskelige at de ønskes tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...