Gå til innhold

Norske kvinner og arabiske og afrikanske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dealen med arabiske og afrikanske menn og norske damer?

Anonymous poster hash: f397b...997
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dealen med arabiske og afrikanske menn og norske damer?

Oppholdstilatelse, norske damer under snittet har lave standarder til mennene sine (finner seg i alt), eksotisk osv.

Anonymous poster hash: 9230f...6e8

• Liker 8
Gjest Silverstream
Skrevet

Har det vært noe deal med dem?

AnonymBruker
Skrevet

Har det vært noe deal med dem?

Jeg bare finner det merkelig, når jeg hører at det går galt så mange ganger. De skiller seg, blir alenemødre mye oftere enn ellers og mennene har ikke noe særlig til inntekt. Las om ei her på forumet som hadde fått et barn med en araber, han hadde fire barn med ei anna norsk dame, og var arbeidsledig. Så skulle han på nav utbetalinger finne seg ei kone å forsørge fra et annet land med samme kultur som han, i tillegg til 5 barn.

• Liker 3
Skrevet

Kan det også være kjærlighet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det også være kjærlighet?

Får håpe det :P

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg bare finner det merkelig, når jeg hører at det går galt så mange ganger. De skiller seg, blir alenemødre mye oftere enn ellers og mennene har ikke noe særlig til inntekt. Las om ei her på forumet som hadde fått et barn med en araber, han hadde fire barn med ei anna norsk dame, og var arbeidsledig. Så skulle han på nav utbetalinger finne seg ei kone å forsørge fra et annet land med samme kultur som han, i tillegg til 5 barn.

Ja, hørt om noen lignende historier selv.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hørt om noen lignende historier selv.

Det høres ille ut for å si det slik. Spesielt for ungene. Må være noe slikt som når norske menn reiser til Thailand, bare at det ikke ender like ille.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare finner det merkelig, når jeg hører at det går galt så mange ganger. De skiller seg, blir alenemødre mye oftere enn ellers og mennene har ikke noe særlig til inntekt. Las om ei her på forumet som hadde fått et barn med en araber, han hadde fire barn med ei anna norsk dame, og var arbeidsledig. Så skulle han på nav utbetalinger finne seg ei kone å forsørge fra et annet land med samme kultur som han, i tillegg til 5 barn. Anonymous poster hash: f397b...997

Dumskap vil det altid være.. Dummeste er at vi gir penger så ikke det sterkeste overlever.. Vi mater på dem svakeste genene og dumme mennesker får flere barn en smarte som prioriterer andre ting..

Om 100k år er vi blitt til aper igjenn da?

Nei naturens gang er brutal men nødvendig for og sikre artens sterkeste overlevelse..

Anonymous poster hash: b2f49...cba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dumskap vil det altid være.. Dummeste er at vi gir penger så ikke det sterkeste overlever.. Vi mater på dem svakeste genene og dumme mennesker får flere barn en smarte som prioriterer andre ting..

Om 100k år er vi blitt til aper igjenn da?

Nei naturens gang er brutal men nødvendig for og sikre artens sterkeste overlevelse.. Anonymous poster hash: b2f49...cba

Tror ikke du trenger å bekymre deg over dette. Teknologien blir forbedret lynraskt idag. De jobber med å utvikle kunstig livmor. De kan velge og vrake i sæd/egg som ikke er bra.

Anonymous poster hash: 3a3d5...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg over dette. Teknologien blir forbedret lynraskt idag. De jobber med å utvikle kunstig livmor. De kan velge og vrake i sæd/egg som ikke er bra.

Anonymous poster hash: 3a3d5...1d8

Hvem er "de"?

Anonymous poster hash: 36a32...41d

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er "de"?

Anonymous poster hash: 36a32...41d

"De" er forskerne eller de som velger å benytte seg av det. Hvem ville ikke valgt bort de genene sine som var dårlige eller gitt de andre som var bedre, for at ungen skulle hatt det best mulig. Litt problematisk med tanke på om noe går feil, spesielt med tanke på "zombier". Altså mennesker det ikke eksisterer noen inni, slik som med oss andre. Bare det fysiske, slik som med en maskin.

Skrevet

Blir like dumt som å spørre hva dealen er med en norsk kvinne og en norsk mann.

AnonymBruker
Skrevet

"De" er forskerne eller de som velger å benytte seg av det. Hvem ville ikke valgt bort de genene sine som var dårlige eller gitt de andre som var bedre, for at ungen skulle hatt det best mulig. Litt problematisk med tanke på om noe går feil, spesielt med tanke på "zombier". Altså mennesker det ikke eksisterer noen inni, slik som med oss andre. Bare det fysiske, slik som med en maskin.

Men det fjerner ikke problemet med at idiotene og de som ikke er så oppegående reprodusere seg i større antall enn oss andre. Og ikke minst at deres barn igjen blir slik som dem i omtrent alle tilfeller.

Anonymous poster hash: 9230f...6e8

• Liker 2
Skrevet

Er det så vanlig altså ?

Vet faktisk ikke om noen norske jenter som er sammen med utlendinger i det hele tatt jeg, forutenom meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Blir like dumt som å spørre hva dealen er med en norsk kvinne og en norsk mann.

Nei vil nå ikke si det. De er nå i det minste mer like kulturelt, holdningsmessig og etnisk. Så virker det som om mange av dem (folk fra Midtøsten og Afrika) har fryktelig dårlige holdninger i forhold til hvite kvinner generelt sett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er en slags fetisj og. At dette er kvinner på å ligge sammen med en mann som er mørk i huden. At bare tanken på at de får kose seg med en mørk kølle gjør dem yre.

Anonymous poster hash: 419b1...9d5
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er en slags fetisj og. At dette er kvinner på å ligge sammen med en mann som er mørk i huden. At bare tanken på at de får kose seg med en mørk kølle gjør dem yre.

Anonymous poster hash: 419b1...9d5

Kan kanskje hende at noen tenker slik. Trodde det bare fremhevde dem selv jeg under akten.

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at dette er et så stort mysterium for dere. For det første handler det om preferanser. Jeg liker for eksempel samer med lyse toner, altså øyne og hår. En kompis av meg derimot digger svarte damer. Jeg sier ikke at jeg eller han er uvillig til å legge fra oss slike preferanser dersom vi møter en snill og søt jente som liker oss igjen men noen folk trekkes mot spesielle fysiske trekk. Jeg har også observert at en del utenlandske menn oppfører seg veldig stereotypisk "mann". Gjerne litt høylytte selvsikre og flørtende i det offentlige rom. Stikk motsatt av de fleste norske menn som kun er slik dersom de er dritings. Og det er heller ikke særlig sjarmerende. Ikke så veldig mystisk i det hele tatt spør du meg...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at dette er et så stort mysterium for dere. For det første handler det om preferanser. Jeg liker for eksempel samer med lyse toner, altså øyne og hår. En kompis av meg derimot digger svarte damer. Jeg sier ikke at jeg eller han er uvillig til å legge fra oss slike preferanser dersom vi møter en snill og søt jente som liker oss igjen men noen folk trekkes mot spesielle fysiske trekk. Jeg har også observert at en del utenlandske menn oppfører seg veldig stereotypisk "mann". Gjerne litt høylytte selvsikre og flørtende i det offentlige rom. Stikk motsatt av de fleste norske menn som kun er slik dersom de er dritings. Og det er heller ikke særlig sjarmerende. Ikke så veldig mystisk i det hele tatt spør du meg...

Vel, det er rett og slett ikke normal folkeskikk det her i Norge å oppføre seg slik mot andre. Her skal man ha respekt og ikke plage andre med slik oppførsel til vanlig. Der vi får utløp for slik på fylla. For andre virker det bare tragisk at folk oppfører seg slik, mangel på folkeskikk og omløp tenker de fleste. Kan heller ikke forstå hvordan noen kan ha preferanser på hudfarge eller slike fysiske trekk, det er vel likegyldig. Spesielt her i Norge, siden de vil ha en ufordel med mørk hud.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...