Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det som pinlig å være tomannshånd med et annet menneske. Dette gjelder både venner og dater.

Jeg er sosial, praten, utadvent og humoristisk når jeg er i en gruppe, men blir usikker med en gang det blir meg og en annen person.

Det er ytterst få unntak fra denne følelsen (mamma og bestevenninne), og dette sliter veldig på meg.

Jeg opplevde til og med den vonde, pinlige følelsen da jeg var alene med eksen min (som jeg var sammen med i mange år). F.eks hvis vi tok bussen sammen og ikke sa noe, opplevde jeg det som VELDIG fælt.

Nå holder jeg på med en flott mann. Vi har god kjemi og fantastisk sex. MEN jeg kjenner denne pinlige tausheten.

Jeg VET at ikke alle prater sammen HELE tiden, og at stillhet KAN være deilig i blant.

Men hvordan skal jeg klare å slappe av? Dette er veldig hemmende for meg... Noen som føler det på samme måte?

Anonymous poster hash: 9114c...2f1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det blir litt lettere hvis du åpner deg for partneren om det. Har ikke opplevd det selv, men kan iallefall tenke meg at det ville hjulpet.

Anonymous poster hash: 1c643...125
Gjest heihallo1998
Skrevet

I stedet for å tenke på hvor pinlig stillheten er får du prøve å forestille deg at det kan bli minst like kleint om du sier noe påtvunget og unaturlig. Foreslå at dere kan sette på tv, se en film, høre på musikk, eller noe helt annet. Håper det ordner seg :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...