Gå til innhold

Venninne+kompis med frynsegoder=barn og evt ny parner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha noen sine meninger om dette, for å se om det er jeg som tenker helt idiotisk eller om det er noe i det venninnen min sier.

Jeg har en venninne som for 1-2 års tid siden hadde en kompis med frynsegoder, det resulterte i at de fikk et barn. Barnet er nå 5-6-7 mnd.
De er ikke sammen den dag i dag, men de er veldig gode venner.
Han sover over hos henne og tar seg av barne sitt og stiller opp mer enn gjerne å tar seg av barnet.

Det hun sier til meg er at de aldri kommer til å bli kjærester, men hun ønsker et barn til og det nettopp med denne kompisen som allerede er far til barnet som hun allerede har med han. Det vil si at de skal ha 2 barn sammen men ikke være sammen.
Å de nye kjærestene demmes må akseptere vennskapet de har sammen hvis ikke er dem ikke gode nok for dem.

Hva med at dem bare blir sammen og får flere barn sammen?

Vil evt en ny dame eller mann akseptere at de har så godt vennskap der de sover over hos hverandre og bruker så mye tid sammen?

Anonymous poster hash: 90b64...cac
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
Skrevet

Litt av en overskrift! :P

• Liker 1
Skrevet

Herregud, hvorfor ikke bare bli sammen? Virker som om de har et bedre utgangspunkt enn mange andre par som har barn..

• Liker 1
Skrevet

Tenker la dem nå holde på bare hold meg langt unna det greiene der gitt..

Gjest Gjest
Skrevet

så hun får to barn med elskeren sin.. En fyr hun ikke bor ilag med.. Ja, ja, så godt kjæresteemne hun er...

Skrevet

Jeg ville aldri tatt i noen av dem med ildtang, men de får nå holde på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...