AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #21 Skrevet 13. april 2014 Er lurt å sove på venstre side om man har halsbrann. Jeg hadde ekstremt mye halsbrann som gravid, men måtte bytte sovestilling hundre ganger hver natt pga bekkenløsning.Anonymous poster hash: 7bcd2...8c9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #22 Skrevet 14. april 2014 Når er det problemene begynner å komme? Selv er jeg 5,5 mnd på vei, med tydelig mage, men soving og sovestillinger har ikke endret seg. Anonymous poster hash: 70b83...c87
kaprifolen Skrevet 14. april 2014 #23 Skrevet 14. april 2014 Tror ikke det er noen fasit på det... Med første slet jeg fra ca 8-10 uker pga bekkenet. Nå er jeg straks igang med 8.måned med nr2, og det er først nå jeg har hatt episoder med "skikkelige" problemer i løpet av natten. Her en natt fikk jeg ikke puste hvis jeg lå på ene siden, kombinert med svimmelhet og halsbrann fra helsike, så trodde jeg et øyeblikk jeg fikk hjerteinfarkt.... :-/
Wonders Skrevet 14. april 2014 #24 Skrevet 14. april 2014 Min baby reagerer veldig med spark og uroligheter om jeg ligger på venstre side. Da sparker den nedi venstre lyske, og virker ikke behagelig. Så om jeg bruker lang tid, stryker på magen og fortsetter med det etter jeg har forsiktig snudd meg... Da hender det det går... Men ellers rygg og høyre side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå