AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg trenger tips, og gjerne fra mannfolka... Hvordan beholde typen / holde gnisten etter 5 år sammen? Han har sagt han er redd for å miste gnisten.. hvordan unngår jeg dette? Hvordan burde jeg oppføre meg? Vil ikke at alt skal forsvinne... Og virker som han heller ikke vil det, da han selv sa han var redd for det.. Anonymous poster hash: 1b024...25b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Når han allerede har sagt det, så har han begynt å miste gnisten. Du skal ikke stå for alt ansvaret alene for å beholde gnisten. Når det er sagt, hvilken gnist prater han om? forelskelsen vil gå over og man elsker den man er sammen med. Anonymous poster hash: d7f3a...3c8
Cheesy Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Når han allerede har sagt det, så har han begynt å miste gnisten. Du skal ikke stå for alt ansvaret alene for å beholde gnisten. Når det er sagt, hvilken gnist prater han om? forelskelsen vil gå over og man elsker den man er sammen med. Anonymous poster hash: d7f3a...3c8 Jeg vet ikke hvilken gnist han snakket om.. Og han sa at den ikke var borte, men han var redd det ville skje om ikke vi gjorde mer sammen.. Men da lyver han kanskje da? Han har sagt at alt er fint mellom oss og han elsker meg, og at jeg tenker for mye men jeg vet ikke jeg.. får en dårlig følelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå